Gamereactor Internationalt Dansk / Svenska / Norsk / Suomi / English / Deutsch / Italiano / Español
Log ind medlem
amigo

Glemt kodeordet?
Jeg er ikke medlem, men det vil jeg gerne være

Eller log ind med en Facebook-konto
FacebookFacebook
Vælg forum
Søg forum
Tråd:

Den ultimative Diablo 3 tråd

Antal indlæg: 899
Jonas Damholt
GR®
Jeg har tjent virkelig meget guld i AH... Smider alle rare items derind, hvis jeg ikke selv kan bruge dem. Og så sætter jeg dem ret lavt rent prismæssigt. 5000-10000 per ting uanset stats (næsten - havde en enkelt til lidt mere), og de bliver solgt ekstremt hurtigt
I'll catch you on the flip side
  • Skrevet 2012-05-28 18:38
Mike JezZ
Synes det er ærgeligt at spillet kun holdte 13 dage, når jeg har glædet mig så længe til det

Synes virkeligt det er kedeligt at man møder en væg og bare ikke kan komme videre medmindre man grinder G G G og G.

http://us.battle.net/d3/en/forum/topic/5150763613

Læs i øvrigt den og så med den markerede tekst nede under... Så ved vi allesammen hvorfor loot er så røv elendigt i D3....
  • Skrevet 2012-05-28 18:57
Dantjle
Tvunget til at bruge AH for at komme videre i spillet, lyder fandme som en dårlig joke!

Det så synd de kæmpe fejltagelser de har begået i det her spil!
  • Skrevet 2012-05-28 19:10
The_Dude
hvorfor tror i det er tvang at bruge ah

Siden der er noget udstyr der er bedre end jeres må der jo være nogen som har spillet på inferno eller Hell og skaffet det udstyr der er til salg. Udstyret kommer jo ikke på AH af sig selv. Hvad tror i de gjorde ? fik udstyr foræret af Blizzard ?
Vi kan jo ikke have de render rundt og skider i skovbunden
  • Redigeret 2012-05-28 19:14
Jonas Damholt
GR®
Lad os nu se, hvad Blizzard gør herfra. Kender jeg dem ret, så tager de kritikken til sig, og ændrer på nogle ting, så vi spillere bliver mere tilfredse. De er jo heller ikke interesserede i at miste mange spillere, fordi monstrenes droprate ikke er god nok. Jeg kan sagtens forstå argumentet med, at AH bliver oversvømmet på kort tid, hvis folk fremover finder flere gode items, men så må man tage den derfra, og se om man ikke kan finde en ny løsning.

De plejer at være gode til at lytte til spillerne, så lad os krydse fingre for, at de også gør det denne gang
  • Skrevet 2012-05-28 19:15
Dantjle
Kan ikke være rigtigt man er tvunget til at farme guld på Hell for at få gear der godt nok til man kan klare sig på inferno
  • Skrevet 2012-05-28 19:20
The_Dude
hvorfor så ikke farme udstyr ? det der er til salg er jo nok noget der er farmet på hell skal du se
  • Skrevet 2012-05-28 19:21
Mike JezZ
via mobil

Fordi alle mine guld går på repair bills når jeg farmer
  • Skrevet 2012-05-28 23:24
Thor86
Moderator
Citerer Jonas Damholt:
Jeg har tjent virkelig meget guld i AH... Smider alle rare items derind, hvis jeg ikke selv kan bruge dem. Og så sætter jeg dem ret lavt rent prismæssigt. 5000-10000 per ting uanset stats (næsten - havde en enkelt til lidt mere), og de bliver solgt ekstremt hurtigt

Mærkeligt, det har jeg alt andet end succes med. Jeg får stort set ikke solgt noget rare, på trods af rigtig gode priser. Sætter dem aldrig vanvittigt højt, men måske dukker de så sidst op i søgningen - hvad ved jeg.

@ Mike

Alternativt kan du gennemføre det med en anden char, hvis du ikke allerede har været dem alle igennem?
Vi får en halv generation af unge mænd med metalhofter. Det bliver fedt, når jeg som 50-årige kan løbe fra de 30-årige. (Sagt om dem som går med hængerøv) (PSN = theNestle) jeg er fuld :-( jeg savner den brændeovn hos mine forældre... Camilla! Mm...!
  • Skrevet 2012-05-29 08:27
Dantjle
Jeg får næsten heller ikke solgt noget selvom jeg sætter prisen til omkring 4000. Hvilket ikke er noget for et lvl 30 rare item
  • Skrevet 2012-05-29 08:30
Jonas Damholt
GR®
Jeg sælger naturligvis heller ikke alt, men har vist solgt omkring 10 items de seneste par dage. De fleste af dem sælger jeg for omkring 5000, men to-tre stykker er vist gået for omkring 8000... Der er dog også nogle items, som folk ikke gider købe, men det skader jo ikke at prøve De items der er interessante nok, ryger ofte i løbet af et par timer. Andre er stadig ikke solgt efter en dag
  • Skrevet 2012-05-29 09:12
Zagona
har slettet spillet fra min "ønskeliste". har spillet det en del timer hos brormand, på Nightmare og Hell-lvl.

for det første var det ikke særligt svært (måske det bliver det på Inferno)..bosserne dropper intet godt. Loot er alt for random. Loot er total "lvl-fucked-up"..nogle rare lvl 32 items er meget meget bedre end lvl 56 rare items. Spillet er for kort, og jeg ved gost det ændrer sig i takt med sværhedsgrad, men allgevel.
røvkedelige boss-fights..kun hack'n slash..der kunne godt være lidt mere taktik over det lidt ala WoW bosserne
jeg kunne blive ved.

vil måske købe det når det kommer ned på kr 150- 200

Tillagt 2012-05-29 15:50:
Iøvrigt var jeg vild med både D1 og D2
Some people play hard to get. I play hard to want
  • Redigeret 2012-05-29 15:50
Dantjle
Det er CHampion packs og rares der skulle droppe det bedste
  • Skrevet 2012-05-29 16:09
The_Dude
Og nu du har spillet d1 og 2 ved du da det kun er hack n slash
  • Skrevet 2012-05-29 16:24
Mike JezZ
Citerer Zagona:
røvkedelige boss-fights..kun hack'n slash

Spil serien har altid været hack n slash

Citerer Zagona:
der kunne godt være lidt mere taktik over det lidt ala WoW bosserne

Det er ikke WoW

Citerer Zagona:
vil måske købe det når det kommer ned på kr 150- 200

Du har det, men køber det senere? HMM

Citerer Zagona:
Iøvrigt var jeg vild med både D1 og D2

Så er det ikke Hack N Slash der er problemet. Ford idet var de gamle os
  • Skrevet 2012-05-29 18:24
mkushye
Hvis i allesammen kommer lvl 60 inden i begynder at brokke jer, så kan vi tage nogle MF-runs sammen.

Man skal ned og finde en "Treasure Goblin" I act 1 på Inferno, det lykkedes mig at skaffe 2,5m (i solgte items) og en lvl 55 Legendary, som jeg ikke har solgt endnu... på en dag
It's my party, and I'll cry if I want to.
  • Skrevet 2012-05-30 03:03
Zagona
@ MIke JeZZ.

jeg har ikke spillet, har spillet det nede hos brormand som har det

og jeg har skalm ikke noget mod Hack'n Slash, tværtimod, men derfor kunne der godt være lidt variation i bosserne..og er godt klar over det ikke er WoW, men det er samme firma som står bag, og det gør da ikke noget at hente inspiration fra et spil der klare godt
D1 og D2 er gamle spil, og man skulle mene Blizzard have formået at udvikle spillet lidt mere.
men ok´, som sagt har jeg ikke spillet på Inferno, og det kan være der det hele sker.
Some people play hard to get. I play hard to want
  • Skrevet 2012-05-30 08:13
Lau0_o
Kan godt lide at Mike JezZ disser spillet, derefter forsvarer han det i en lang smøre..

Inferno er svært, ja! Men det er ikke umuligt.. Jeg er i Act 3 på Inferno med min Barbarian. Har farmet en del Act 1 for at få bedrer gear og har studeret min class rigtig meget for at finde ud af hvordan den skal spilles på forskellige typer mobs.

Det kræver en del farming og lad nu være med at fortælle mig at man ikke skulle det i Diablo 2 for det skulle man..
  • Skrevet 2012-05-30 09:18
Mike JezZ
Lau0_o, fordi man kan lide et spil, behøver man ikke at ligge sig på knæ for at tilbede det og se blindt på de fejl og mangler det har. Jeg ved godt, at mange enten bare elsker alt ved et spil eller hader alt ved det, men jeg kan godt lide Diablo 3, omend der er nogle punkter de har lavet, som jeg er bragende utilfreds med.
  • Skrevet 2012-05-30 11:06
Lau0_o
Modtaget Kunne bare ikke forstå dig sådan som du har skrevet dine andre indlæg.
  • Skrevet 2012-05-30 12:03
Dusso
Så er vi tilbage til Error 37...

Tror Holdbarhed skal en håndfuld tal ned i anmeldelsen
Really? Really?! REALLY?!
  • Skrevet 2012-05-30 19:13
Thor86
Moderator
Citerer Dusso:
Så er vi tilbage til Error 37...

Tror Holdbarhed skal en håndfuld tal ned i anmeldelsen

Nu skriver de det også under breaking news. Men ændrer selvfølgelig ikke på det er møg irriterende.
Vi får en halv generation af unge mænd med metalhofter. Det bliver fedt, når jeg som 50-årige kan løbe fra de 30-årige. (Sagt om dem som går med hængerøv) (PSN = theNestle) jeg er fuld :-( jeg savner den brændeovn hos mine forældre... Camilla! Mm...!
  • Skrevet 2012-05-30 19:55
Dusso
Tog pænt lang tid fra 37 startede, til de skrev det som breaking news.

Fik også lige en 74'er, tror jeg det var, og blev sparket af igen efter at have spillet en lille time.
Really? Really?! REALLY?!
  • Redigeret 2012-05-30 22:30
Wabber
Utroligt med alle de fejl fra et firma som Blizzard. Har været skuffende på den konto, men spillet har indtil videre for mig været ganske fornøjeligt. Er rart med et spil der ikke kræver den store hjerneaktivitet for at spille.

Smider lige mit battletag: Skywalker#2150
Er selv i ACT I-II inferno og spiller WD

Ville være fedt med nogle danskere til at komme igennem inferno og farme diverse bosser med... ADD ADD ADD ADD ADD ADD ADD
"From the shadows I come!"
  • Skrevet 2012-06-01 10:24
The_Dude
nyeste Diablo 3 rygter er at spillet er på vej til Wii U
  • Skrevet 2012-06-01 12:52
Skriv et indlæg

For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!

:D :) :( :-o :shock: :? 8) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: ;-) :idea: :arrow: :| :mrgreen: :clap: :dance: #-o =; :^o [-X :pray: 8-[ :sick: :-# [-( :-k :--

Afstemning Hvad synes du om den foreløbige liste af lanceringsspil til PlayStation 4?
  • 15% Fantastisk
  • 37% God
  • 16% Middelmådig
  • 9% Dårlig
  • 23% Shut up, just shut up... You had me at PS4
Resultat
The Syndicate: God nat alle sammen
~_~Følg
2013-05-18 00:40
Carmillah: Buzz! stopper aldrig med at være sjovt.Følg
2013-05-18 00:01
hjorth: Animal Farm reference i Lost Følg
2013-05-17 23:05
ostekagemanden: Table Top Racing og Gangstar Rio: City of Saints gratis nu på AppStore. Snyd ikke jer selv for de to til en pris af 0 kr.! Go' aften! :)Følg
2013-05-17 22:54
Bonzaii Sheep: Awesomeneeeess GOG har et ubisoft tilbudsting.. 50% på det hele, uuuh HoM3, MM7, Beyond good and evil og Rayman 1, 2, 3 og FarCry 1, 2.. :DFølg
2013-05-17 18:25
The_Dude: Nå lidt nyt var der da i Directen. nyt Mario&Sonic men også et Sonic Lost World eksklusivt til Wii U et samarbejde melllem Sega og NintendoFølg
2013-05-17 16:20
Fox-Mulder: NOVA 3 er en FED sci fi shooter, som nu er GRATIS på App Store. ;-) Det fylder dog en del, men er hel klart pladsen værd. Så hent det nu ?Følg
2013-05-17 13:48
The Syndicate: Hej guys. Jeg ville gerne samle et hold af pros til en omgang BO2 Weekend playout. Mit psn navn er
tredalen. Send en ven inv hvis i er freshFølg
2013-05-17 13:07
kaboka: Fået fat på Monster Hunter 3 Ultimate til wii u! andre der spiller det? D:Følg
2013-05-17 12:27
The_Dude: oven på den trælse nyhed om ea og wii u kan vi da i det mindste se en wii u ND udgave i dag kl 16 :) nok ikke noget nyt men man kan håbe :)Følg
2013-05-17 11:10
The Syndicate: Desperationen tirrer, du kan ikke holde ud... PLUDSELIG HOPPER DU OP AF DIN STOL OG SUSER UD GENNEM DØREN MENS DU DANSER RUNDT MED DIT TØJ! Følg
2013-05-16 23:02
The Syndicate: Forestil i er til en afgangsprøve...
Solen irretere dine øjne, og du har bare lyst til at smutte og få en is.Følg
2013-05-16 22:59
albecarlsen: jeg deler reklamer ud for lokalbolig, for en krone for hver flier ^~^Følg
2013-05-16 21:28
dbbuu: Hvad arbejder du da med? :)Følg
2013-05-16 17:31
albecarlsen: Dejligt at have et job dr virkelig betaler sig ^-^Følg
2013-05-16 16:36
albecarlsen: Jaaaa ny pcFølg
2013-05-16 16:16
The Syndicate: Ahhhhh Torsdage...Følg
2013-05-16 14:05
S-naitsirK: Spændende! Den nye Xbox bliver afsløret d. 21 kl 19 på xbox live :DFølg
2013-05-16 13:48
The_Dude: Så er det i dag at Super Metroid kommer på Wii U til den fabelagtige pris af 2,25 :D Jeg glæder mig :DFølg
2013-05-16 12:27
chenjeh: Go Go Google I/O Live 8)Følg
2013-05-15 18:35
BETA +