Den ultimative Diablo 3 tråd 
Antal indlæg: 899mkushye![]() ![]() ![]() ![]() | Citerer Dysjong: Anden gang jeg skal spille D3. Bliver første og nok eneste softcore char jeg laver, så kan jeg da endelig få set hele spillet igennem (just you wait hc!!) Hvad døde du med på HC? og hvor langt nåede du? Citerer Dantjle: Som monk er der nogen fordele ved at have 2x 1 hånds våben? Der er både fordele og ulemper. Du kommer sandsynligvis til at give mere skade, i forhold til 1 hånd + skjold, men du mister meget armor ved ikke at bruge skjold, så hvis du er nået langt derop af (hell act 4 - inferno) ville jeg fraråde det. It's my party, and I'll cry if I want to. | |
| ||
Vil så tilføje at som Monk på Inferno vil det nok være en god idé med skjold | ||
| ||
|
| ||
mkushye![]() ![]() ![]() ![]() | Citerer Lau0_o: Vil så tilføje at som Monk på Inferno vil det nok være en god idé med skjold Citerer mkushye: Citerer Dysjong It's my party, and I'll cry if I want to. | |
| ||
Der var sgu en side 36! Sorry! | ||
| ||
mkushye![]() ![]() ![]() ![]() | Citerer Lau0_o: Der var sgu en side 36! Sorry! Det skal du ikke tænkte på Er WD sjov som lvl 60? Er i gang med at lvl'e en på HC, men er endnu ikke sikker på om jeg kan lide den It's my party, and I'll cry if I want to. | |
| ||
Den er meget sjov, synes jeg selv. Der kommer selvfølgelig nogle punkter hvor den kan være lidt tung, men det går hurtigt over. De er egentlig meget stærke.. Kræver at den er gearet godt (Men sådan er det med sådan set alle chars) | ||
| ||
Dantjle![]() ![]() | i starten er et 2 hånds våben vel at foretrække? | |
| ||
Mkushye - Døde 3 gange i løbet af den maraton. Første gang som barb, sammen med en ven i en eller anden forbistret hule i act 2. Anden gang som monk (kort historie: gik sukkerhold ZzZ, 1 min efter, jeg vågner og hun døde, Tredje gang var med en WD i slutningen af act 1. Mit sc playthrough som WD, brugte jeg firebombs, med den første Rune (chain lightning, nu med ild :-p), mongrels så de kunne droppe health hvis de døde, sacrifice med runen, der gir 35% chance for spawne en ny mongrel efter den blevet brugt som bombe. Og det gælder PER mongrel! Haunt med life steal, spirit walk og grasp (aoe slow, der dealer dmg over tid). Af passive brugte jeg zombie handler, Det fungerede ret godt, selv i act 1 nm. What?! Babies creeps me out! - Deadpool | ||
| ||
GR® | Startede med en Demon Hunter i går, og er nu level 29 - klarede Azmodan på normal på 12 sekunder... Tal lige om en OP class Men er ret begejstret for Demon Hunter-klassen. Det er sjovere, end jeg egentlig havde regnet med. I'll catch you on the flip side | |
| ||
| Thor86 Moderator | Det lader ikke til jeg er den eneste som er helt træt af spillet, siden tråden er blevet lidt stille? Jeg har fundet ud af jeg måske savner WOW. Jeg synes Diablo III er godt, men savner bare et eller andet i det. Starter jeg på WOW bliver jeg træt inden lvl 20. Måske savner jeg lidt mere varierende miljøere i Diablo. At man ikke hele tiden skal igennem de samme steder, med de forskellige karakter. Vi får en halv generation af unge mænd med metalhofter. Det bliver fedt, når jeg som 50-årige kan løbe fra de 30-årige. (Sagt om dem som går med hængerøv) (PSN = theNestle) jeg er fuld :-( jeg savner den brændeovn hos mine forældre... Camilla! Mm...! | |
| ||
mkushye![]() ![]() ![]() ![]() | Jeg er stadig VILD med det her spil Tjente lige 30m i går, farmer act 1 med min Barb, som lige har fået opgraderet en stort del af hans gear Og da jeg kørte død på Barben, inden 1.0.3, gik jeg i gang med en WD på HC, det er meget sjovt at spille HC til lidt afveksling, da det kræver en helt anden tilgang It's my party, and I'll cry if I want to. | |
| ||
GR® | Citerer mkushye: Jeg er stadig VILD med det her spil Jeg er også stadig i fuld gang Jeg er stadig fan! I'll catch you on the flip side | |
| ||
| mielsen | Citerer mkushye: ver en helt anden t Må man spørge hvor og hvad farmer du i act 1 som barbar?. Er kørt rimelig død efter den nye patch på min barb dør hele tiden i act 2 infernol nu | |
| ||
| Thor86 Moderator | Jeg har ingen gang fået den nye patch. Vi får en halv generation af unge mænd med metalhofter. Det bliver fedt, når jeg som 50-årige kan løbe fra de 30-årige. (Sagt om dem som går med hængerøv) (PSN = theNestle) jeg er fuld :-( jeg savner den brændeovn hos mine forældre... Camilla! Mm...! | |
| ||
mkushye![]() ![]() ![]() ![]() | Citerer mielsen: Må man spørge hvor og hvad farmer du i act 1 som barbar?. Tror ikke det er særligt effektivt, den måde jeg farmer på. Var bare heldig at finde 2 gode drops Men vil da gerne dele metoden alligevel: Jeg starter fra quest 3, der hvor man skal ned til skeleton king - Inden jeg går mod missionen, slår jeg lige et smut forbi de der "Defiled Crypt"s (alle 3) og skaffer 5 neph valor. Derefter kører jeg faktisk bare act 1 igennem Det tager ret lang tid for mig (1.5-2.5 timer), men jeg går også ned i alle ekstra grotter, dungeons etc. Og jeg ender altid op med en 50-60 rares. Skal måske lige tilføje, at med mit nuværende build har jeg: HP: 51.000 DPS: 50.000 armor: 7000 all res: irrelevant i act 1 It's my party, and I'll cry if I want to. | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Spiller også stadig D3 i stor stil - er vist nok blevet lidt forelsket! Tror ikke man kan antage at et spil er kedeligt fordi en tråd er gået i stå. Har en Barb i lvl 56. Har ingen i lvl 60 endnu. Men det skyldes at jeg lige ville prøve alle karakterene. Men Barb er og bliver lidt mere hårdfør i mine øjne. Er dog også ekstrem glad for WD. | |
| ||
mkushye![]() ![]() ![]() ![]() | Fandt lige en Andariel's Visage på barben i går, så nu hedder det: hp: 43k dps: 70k armor: 6000 Regner med at streame noget act 1 farming senere i aften: da.twitch.tv/beefybarb laver en heads up herinde, inden jeg starter, hvis folk skulle være interesserede It's my party, and I'll cry if I want to. | |
| ||
GR® | Hvordan er det med hensyn til drop rate på items, hvis man er to spillere på samme tid, og begge to har en anseelig mængde Magic Find...? Giver det bedre drops til begge spillere, eller går ens Magic Find kun til ens egne drops...? Gav det mening? I'll catch you on the flip side | |
| ||
mkushye![]() ![]() ![]() ![]() | Citerer Jonas Damholt: Gav det mening? Det gav fin mening, så vidt jeg har forstået bliver jeres MF plusset med hinanden, og så delt ud til jer begge to ligeligt, så der er vist ikke nogen fordel i at være 2. I den forstand altså. Du har 300 MF Din ven har 150 MF I har praktisk set 225 MF hver Ved det var sådan i starten, men ret mig endelig hvis jeg tager fejl! It's my party, and I'll cry if I want to. | |
| ||
GR® | Citerer mkushye: Citerer Jonas Damholt:Gav det mening? Det lyder ret sandsynligt. Så hvis man ikke har så meget MF kan man få noget ud af det Har selv omkring 120-130 stykker med 5 gange Nephalem Valor, så er ikke specielt højt, men der dropper nogle ret gode ting ind imellem. Har faktisk lige fået min første Set Item. Shenlong's Endless Wave - det er et fist weapon, men har ingen monk, så den ryger i mit stash indtil videre. Den kan nok bruges senere I'll catch you on the flip side | |
| ||
mkushye![]() ![]() ![]() ![]() | Så streames der: da.twitch.tv/beefybarb It's my party, and I'll cry if I want to. | |
| ||
lilleblake![]() ![]() ![]() | Jeg blir sindssyg af inferno....Så ved i det.... Born to game, forced to work... | |
| ||
GR® | Jeg har siden juni måned ikke haft den store lyst til at spille Diablo III. Jeg kørte en barbar og en demon hunter op til level 60, men følte ikke rigtigt, at der var de store belønninger, når jeg kæmpede mig gennem Inferno-sværhedsgraden, og derfor røg spillet stille og roligt i baggrunden. Det har dog ændret sig en smule med den nye patch (tror jeg). Paragon-systemet giver lyst til at spille igen, og ændringer på mange af spillets legendary items er bestemt også en forbedring. Jeg går i gang igen, og så må vi se, hvor det bærer henad. Thumps up til Blizzard for i det mindste at gøre et eller andet I'll catch you on the flip side | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | jeg er lige pt igang med Hell på min første character. Ja jeg spiller langsomt Vi kan jo ikke have de render rundt og skider i skovbunden | |
| ||