Den ultimative Skate 2 tråd 
Antal indlæg: 119![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Hvordan kan man finde sin egen Skate.reel profil Tillagt 2009-02-22 15:35: ENDELIG, fik jeg klaret alien manual challenge Things, stuff, words... | |
| ||
| madsser3200 | Citerer JacDG: Hvordan kan man finde sin egen Skate.reel profil Lav en profil på ea.dk og add en persona til din PSN eller Xbox navn. | |
| ||
|
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | hmm siger at jeg ingen videor har Fik også lige klaret alle Dyrdek's challenges Things, stuff, words... | |
| ||
![]() ![]() | vidste du ikke det | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | du hurtig hva -Insert original and witty signature here- | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Citerer jeff9377: vidste du ikke det Citerer Dryaxx: du hurtig hva ! Deraf Things, stuff, words... | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | sigh D: gider ikke til at skaffe throwdown achievement xD srsly gider ik S.K.A.T.E. mod like 100 D:! tager jo flere år -Insert original and witty signature here- | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | dejligt med aktivitet i guds tråd Things, stuff, words... | |
| ||
![]() ![]() | Citerer JacDG: dejligt med aktivitet i guds tråd Haha også er der ikke nogen der skriver i 3 dage | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Citerer jeff9377: Citerer JacDG: Things, stuff, words... | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | http://skatereel.ea.com/members/1/179892055/546507.aspx lol Tillagt 2009-03-02 16:06: ska li siges det en wtf bug bail og ik noget nice -Insert original and witty signature here- | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | jeg kan stadig ikke få adgang til min Skate.reel profil Things, stuff, words... | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Endelig fik jeg ''Anyone Else'' det mest RØVKEDELIGE achievement i Skate 2 xD -Insert original and witty signature here- | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | ENDELIG FIK JEG Active Skater! -Insert original and witty signature here- | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() | Hey, har prøvet at søge, men fandt ikke noget. En af mine venner har oprettet en Live profil, hvor han sagde han var 15 år. Derfor kan han ikke spille Skate (ea spil) online. Er der ikke andre løsninger på dette end at lave en ny live profil? Mikkel60 - Add mig på din xbox! :) | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | til ps3 ejere, så giver den nye update mulighed for at hører den musik man har på sin harddisk. PSN: Lil-Wolf | |
| ||
![]() ![]() ![]() | Så har KnifefightingJesus lagt en ny video ind - Denne gang med slams http://knifefightingjesus.com/?p=5678 Min onani-skill er på 80(+3) | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | oi tardos -Insert original and witty signature here- | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | nogen der ved om man kan cutte i clippene? så jeg ikke behøver at uploade en vid på 30 sec bare for at bruge 3 sec af den. har også filmer pack hvis det gør nogen forskel.. PSN: Lil-Wolf | |
| ||