Zelda Twilight Princess... whats next? 
Antal indlæg: 72![]() ![]() ![]() ![]() | Mit første Zelda eventyr var/er Zelda Twilight Princess. Jeg er ikke færdig med den i nu. Jeg er åbenlyst gået glip af en af video spil historiens største franchise. Men hvilket spil er bedst at gå i gang med som det næste efter Twilight Princess og hvilket er bedst? Jeg er ikke færdig med Twilight Princess selvom jeg er nået langt men hvis de andre spil holder samme nievo, måske med mindre irretationsmomenter, er jeg frisk på mere engang. Men der er 12 andre spil. Hvilket ville DU anbefale og hvilket ville DU anbefale mig at gå en bue udenom? | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Efter jeg var færdig med TP (som også er mit første), købte jeg et Zelda over Vc. Ociana of Time. Og det er da okay. Men hvis man spillede det dengang det udkom, var det sikkert mega fedt.. Derfor! | |
| ||
|
| ||
| The Pez Dispenser Moderator | ville købe Det til snes, den serie er kun god i 2d "I always prefer a good audience. I'd rather feed 100 percent of 10 people. Hollywood would rather feed 1 percent of 1 million people. Commercially speaking, my way is not better." | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | TP siges at være temmelig middelmådigt (udover the Unholy Triforce) ifo. til de andre spil. Jeg vil anbefale Wind Waker, det har også en spændende grafik I got my violence in hi-def photorealism! | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Tror det, der minder mest om TP er Ocarina of time(VC). Grafisk er det måske ikke up-to-date, og verdenen er ikke lige så stort som i TP, men det er solid gameplay, og så er det jo den første historie, den der fortæller om hvor Gannondorf kommer fra. Jeg er en af de heldige, der har spillet Ocarina of Time på min N46, og jeg kan stadig finde på at gøre det idag, det er et fantastisk spil. Aliens ate my babysitter | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Bare kom igang med at lede, for de er allesammen rigtig gode. Min personlige favorit er The Wind Waker, så se om du ikke kan få det støvet op De nemmeste at få fat på er dem, der er kommet til VC, så det ville være en rigtig god idé at købe OoT og ALttP og, hvis du er til retro, Legend of Zelda og Adventure of Link Jeg er selv lige gået i gang med Majora's Mask (fabelagtigt spil), men det er naturligvis lidt svært at få fat på. Det findes på Collector's Edition-samlingen til GC og som cartridge til N64. | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() | Citerer Ak-master: Efter jeg var færdig med TP (som også er mit første), købte jeg et Zelda over Vc. Altså ren grafik mæsigt kan jeg sagtens leve med Nintendo 64 grafik. Jeg betragter stadig Super Mario 64 som det bedste platforms spil der er skabt. Det behøver heler ikke at overgå TP. Citerer The Pez Dispenser: ville købe Det til snes, den serie er kun god i 2d Der må jeg jo så være uenig eftersom Twilight Princess bestemt er et godt spil og netop derfor kan det undre at det skulle være et af de ringeste i Zelda serien. Citerer Reptillo: TP siges at være temmelig middelmådigt (udover the Unholy Triforce) ifo. til de andre spil Endten er de fleste af de andre Zelda spil rene mesterværker eller også er det et af årets største underdrivelser. Citerer Reptillo: Jeg vil anbefale Wind Waker, det har også en spændende grafik Det er en måde at beskrive det på, personlig fortrækker jeg rædselsfuld. Men hvis spillet er stemningsfuld og godt kan jeg sikkert se bort fra det. Citerer vigggggo: Tror det, der minder mest om TP er Ocarina of time(VC). Grafisk er det måske ikke up-to-date, og verdenen er ikke lige så stort som i TP, men det er solid gameplay, og så er det jo den første historie, den der fortæller om hvor Gannondorf kommer fra. Det kan jeg nok godt leve med når bare spillet er godt. jeg er frisk på at købe det første hvis det er. grafiken er ikke lige meget men ingen af dem har aligevel så god en grafik som TP så lad os se bort fra det hvis bare det har stemning og er værd at spille. Citerer vigggggo: Jeg er en af de heldige, der har spillet Ocarina of Time på min N46, og jeg kan stadig finde på at gøre det idag, det er et fantastisk spil. Og hermed føre Ocarina of Time indtil videre. Citerer Virus: Bare kom igang med at lede, for de er allesammen rigtig gode. Min personlige favorit er The Wind Waker, så se om du ikke kan få det støvet op Jeg har en Wii og en Nintendo DS så jeg skulle vel være godt dækket ind hvis jeg får VC. den kan jo også tage Gamecupe spil men de er svære at finde. | |
| ||
![]() ![]() ![]() | Citerer Ak-master: Efter jeg var færdig med TP (som også er mit første), købte jeg et Zelda over Vc. Den dag i dag er Ocarina of Time stadig det bedste spil ever... spillede det for første gang for ikke mange år siden og jeg var begravet i det fra start til slut. Det eneste spillet halter på er grafik og det kan da ikke være mere irrelevant når gameplayet og historien er direkte fantastisk ud over alle grænser. og til The Pez Dispenser så er spillet glimrende i 2d men er altså bedre i 3d If you have no idea what you are talking about, stay out of my league | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Citerer Falkin: og til The Pez Dispenser så er spillet glimrende i 2d men er altså bedre i 3d Da det er et spørgsmål om personlig smag, nytter det altså ikke rigtig at diskutere det | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Ocarina of Time helt klart, men Wind waker er også hver og kigger nærmere på. Og til de håndholdte ville jeg sige A link to the Past eller Phantom Hourglass. Heroes get remembered, but legends never die | |
| ||
ChickenBone![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Zelda: A link to the past er min all-tine-favorite, men Wind Waker er også virkelig godt, så det er de to spil jeg ville gå efter. Selvfølgelig er der også Ocarina of time, hvilket er fænomentalt, men jeg har haft mest glæde af de første nævnte. u mad bro? | |
| ||
![]() ![]() | Må give ChickenBone ret - A link to the past er klart det bedste i serien. Dernæst OOT og WW | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() | Citerer Falkin: Den dag i dag er Ocarina of Time stadig det bedste spil ever... spillede det for første gang for ikke mange år siden og jeg var begravet i det fra start til slut. Det eneste spillet halter på er grafik og det kan da ikke være mere irrelevant når gameplayet og historien er direkte fantastisk ud over alle grænser. Specielt ikke når spillet er så gammel. Jeg ved godt at de gamle spil ikke byder på TP grafik, som iøvrigt ikke var fantastisk når man tænker på at Oblivion og Gears of War blev udgivet samme år. Jeg kan sikkert sagtens lære at leve med Nintendo 64 grafik, ja sikkert enda tegnefilms grafik hvis spillet er værd at spille. Hvis nymoderne grafik var afgørende ville jeg ikke købe et 10 år gammel spil. | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Citerer Komisch-Nasenloch: Jeg har en Wii og en Nintendo DS Så skal du da helt klart have Phantom Hourglass | |
| ||
ChickenBone![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Seriøst, hvis du har Wii, så få fat i A link to the past, du vil ikke fortryde det. Det er virkelig fantastisk, en skam at det var det eneste Zelda-spil til Snes'en. u mad bro? | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() | Citerer FlamingSilentShadow: Phantom Hourglass Citerer Virus: Så skal du da helt klart have Phantom Hourglass Den er noteret. Har lige købt NSMB til min DS idag men det virker ikke som et særlig langt spil så jeg kunne hurtig få brug for et andet. Har kigget på den før men ligesom med Kingdom Hearts virker det bare underlig med den slags spil i håndholdt format men jeg har aldrig prøvet det og kunne jo blive positiv overasket. Faktisk kunne jeg forstille mig at et Zelda spil i hånd holdt format ville være hyggelig. Citerer ChickenBone: Zelda: A link to the past er min all-tine-favorite Citerer Blomsterpistolen: Må give ChickenBone ret - A link to the past er klart det bedste i serien Snakker vi om originalen eller Gameboy versionen? Tillagt 2009-02-13 20:57: Citerer ChickenBone: Seriøst, hvis du har Wii, så få fat i A link to the past, du vil ikke fortryde det. Det er virkelig fantastisk, en skam at det var det eneste Zelda-spil til Snes'en Okay det er originalen | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Ocarina Of Time - No doubt. Det spil er genialt og klar det bedste Zelda spil EVER! There is a hell, Believe me I've seen it, there is a Heaven, lets keep it a secret | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | hold dig væk fra zelda på cd-i. http://www.gametrailers.com/player/42566.html http://www.gametrailers.com/player/43089.html http://www.gametrailers.com/player/43521.html Tillagt 2009-02-13 22:15: køb ocarina of time på vc. if they dont kill you then i will | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Citerer boberg: hold dig væk fra zelda på cd-i. Han skal så også være ret heldig hvis han har en CD-I I got my violence in hi-def photorealism! | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Heldig og heldig... | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() | Citerer boberg: hold dig væk fra zelda på cd-i. Endelig nogen der nævner hvilke titler jeg skal holde mig fra. Det ser da godt nok forfærdelig ud men kunne heler ikke finde på at indvestere i en helt konsol bare for et spil, okay det kunne jeg godt men så meget holder jeg trods alt heler ikke af Zelda så det er Gamecupe, DS og VC titlerne. | |
| ||
![]() ![]() ![]() | Det skal lige siges, at CD-i spillene ikke er udviklet af Nintendo anyways. Der er ikke nogle Zelda-titler du skal holde dig fra, i hvert fald ikke i hovedserien. Godt nok kræver Four Swords (GBA) og Four Swords Adventures (GCN) ekstra udstyr, hvilket gør dem lidt sværere at nyde fuldt ud. Er ikke helt sikker på FSA dog... Køb først OoT, hvis du kan lide det, kan du også søge efter MM. TWW og PH er elementære valg. Ved ikke, om du er meget glad for retro, men du kan altid prøve ALttP. Hvis du synes det ikke fungerer, så lad være med at kig efter dem til NES. Btw, siger ikke at ALttP ikke skulle fungere, jeg tænker bare, at nogle måske ikke ville kunne gå fra vores generation, og ned til 16-bit. Men som sagt, 'alle' Zelda-spil er gode, bare ikke spin-offs... Kage for folket! - Propaganda minister i kagepartiet... Hvad det så end er... :P http://www.n-studios.dk/kagepartiet/forside.html VORES HJEMMESIDE! Pear Evil! | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Citerer The Pez Dispenser: ville købe Det til snes, den serie er kun god i 2d Løgnen kommer så let over dine læber Ocarina of Time og Majoras Mask er jo mesterværker! Især er Majoras Mask dog ofte overset, det burde det ikke være. Og jeg er stadigvæk ked af, at Oni og jeg ikke fik fat i den CD-i med de rædselsfulde Zelda spil til Malus Sylvestris - Formand for Kagepartiet - Kage for folket | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() | Citerer Oni Nick: Btw, siger ikke at ALttP ikke skulle fungere, jeg tænker bare, at nogle måske ikke ville kunne gå fra vores generation, og ned til 16-bit. Men som sagt, 'alle' Zelda-spil er gode, bare ikke spin-offs... Nu er jeg selv fra 16 bit æren, faktisk muligvis 8 bit æren, jeg havde iværtfald både en Nintendo Entertaiment System og en Sega Master System. Jeg spiller spil som Super Mario Bros 3 og Sonic the Hedgehogh 2 uden problemer så mon ikke jeg kan leve med grafiken. | |
| ||
![]() ![]() ![]() | Så er det intet problem. ;) ALttP og OoT er seriens bedste, så glæd dig. Kage for folket! - Propaganda minister i kagepartiet... Hvad det så end er... :P http://www.n-studios.dk/kagepartiet/forside.html VORES HJEMMESIDE! Pear Evil! | |
| ||