Hvad er det fede ved Xbox 360? 
Antal indlæg: 75![]() ![]() | Intet... So a BRINK character walks into a bar, and i say "why the long face?" | |
| ||
![]() ![]() ![]() | Citerer Tupiaz: Platform spil eller derhen af som er xbox 360 esklusive: du glemte l4d 1 og 2. plus måske valve's kommende titler "Killing for peace is like fucking for virginity" | |
| ||
|
| ||
666fl![]() ![]() | Jeg køber mig også snart en xbox 360 Det jeg godt kan lide ved Xbox, er at der bliver opdateret næsten hele tiden, og at der er "€"€" mange demoer og tingeltangel på xbox live hved min gode gud, det er langt tid siden jeg har spillet de spil! ser frem til at spille dem igen, nu hvor man ikke kan installere til pc, uden poxbox, som jeg ikke kan finde ud af... Og alle de spil som ikke kommer på ps3, men pc og xbox, fx. Battlestations pacific osv. Og så må man ikke glemme... DEAD RISING! | |
| ||
![]() ![]() ![]() | Der er heller ikke noget at fortryde.. Hvorfor betale for noget som er gratis og kører lige så godt på PS3 ? .. Medmindre du vil sidde og voicechatte med alle mulige små børn så skulle du nok have købt en Xbox og betalt for Xbox Live .. Hvis du da kan hører noget for den kæmpe larm maskinen laver og hvis du ikke får RROD lige med det samme</quote> Citerer Hyuuga: er er heller ikke noget at fortryde.. Hvorfor betale for noget som er gratis og kører lige så godt på PS3 ? .. Medmindre du vil sidde og voicechatte med alle mulige små børn så skulle du nok have købt en Xbox og betalt for Xbox Live .. Hvis du da kan hører noget for den kæmpe larm maskinen laver og hvis du ikke får RROD lige med det samme Tror ikke rigtig du har sat dig ind i tingene. Først så er xboxens online store altså bare bedst og hved gold medlemskab for man også en del fordele så det er værd at betale for. så er selve humlen med at betale for live er jo netop at man så mere eller mindre kun spiller med folk der tager det seriøst så det ikke bare bliver at side og voicechatte med små børn. Og jeg RROD er et problem men microsoft har så også en 3 års garanti på det så man er næsten 100% sikker på at kunne få den lavet gratis. Til sidst vil jeg bare kommentere på det med larmen ja den larmer meget men det gør ps3'eren også ikke i samme grad men den gør det. og så er det altså ikke et så stort problem igen det er ikke noget man rigtig ligger mærke til når man spiller. Og tillykke med den første næstegenerations maskine i øvrigt | |
| ||
666fl![]() ![]() | Citerer 666fl: Jeg køber mig også snart en xbox 360 og de titler som jeg SKAL HAVE! er self, GoW, Halo 3 (ved ikke helt endnu, prøver demo på live først, når jeg for xboxen.) og battlestations: pacific. | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Citerer neonfisk: Tror ikke rigtig du har sat dig ind i tingene. Først så er xboxens online store altså bare bedst og hved gold medlemskab for man også en del fordele så det er værd at betale for. så er selve humlen med at betale for live er jo netop at man så mere eller mindre kun spiller med folk der tager det seriøst så det ikke bare bliver at side og voicechatte med små børn Nu har jeg begge maskiner og jeg må sige at det virker som om det er dig der ikke har sat sig ind i tingene... de små børn er overalt... uanset om det er gratis eller ej. og der er mange som tager det seriøst på ps3 (man kan vel også tage det for seriøst Og at have gold... tja som jeg ser det er den største fordel at man kan spilel online (gratis på ps3) og hente demoer (kan man uden at vente 1 uge uden at betale på ps3). så jeg er personligt lidt pissed over det koster penge at have live, da jeg får det samme på ps3 (dog uden party chat, hvilket er noget hø, men man kan håbe det kommer) | |
| ||
![]() ![]() ![]() | Citerer zepekit: og storen... tja, der kommer sku noget af det samme på dem begge. Der tager du så meget fejl, føler mig pissed over at der næsten ikke kommer noget godt eksklusivt til ps3'ens store. Godt nok er der noget, men stadig langt fra så meget som xboxen. Desuden koster tingene også rimelig meget i forhold til xboxens store (min mening). Det kan godt være at du mener at serverne er det samme, men det mener jeg ikke at de er. | |
| ||
Hattemageren![]() ![]() ![]() ![]() | Citerer zepekit: Citerer neonfisk:Tror ikke rigtig du har sat dig ind i tingene. Først så er xboxens online store altså bare bedst og hved gold medlemskab for man også en del fordele så det er værd at betale for. så er selve humlen med at betale for live er jo netop at man så mere eller mindre kun spiller med folk der tager det seriøst så det ikke bare bliver at side og voicechatte med små børn Forstår slet ikke det der med små irreterende børn? Jeg har ALDRIG mødt nogle små irreterende børn som aldrig tager det serøst, og selv hvis der gjorde kan man da altid bare mute dem? Dårligste argument ever. Man when I figure out how to use the spell Check on this motherfucker you niggas in trouble - 50 Cent | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Citerer wajahat: Forstår slet ikke det der med små irreterende børn? +1!!! Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing it is stupid. - Albert Einstein | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Citerer prip: Citerer zepekit:og storen... tja, der kommer sku noget af det samme på dem begge. Jeg synes stadig at der kommer det samme stort set. ja der er lige gta og fallout, men nu har ps3 jo også det fra fallout. Ellers mener jeg bestemt ikek at jeg tager fejl. og det med prisen... har jeg godt nok ikek lagt mærke til, men du må mene at de samme ting koster mest på ps3... må jeg vist lige tjekke op på, da jeg ikek har lagt mærke til det (kan hænge sammen med at man skal bruge points på xbox så man tit og ofte ender med at købe for mange point hvis de ting man vil have koster mere end det man kan få på et point card). Ang. servere, nej det er ikke de samme, men jeg har kun haft problemer på ps3 når jeg har spillet med folk som har en snot dårlig forbindelse... har jeg nu også prøvet på xbox. Citerer wajahat: Jeg har ALDRIG mødt nogle små irreterende børn som aldrig tager det serøst, og selv hvis der gjorde kan man da altid bare mute dem? Nu spiller jeg ikke ret meget online i forhold til så mange andre, men jeg har mødt masser af børn som bare sidder og spilelr gangster, på begge konsoller! jeg vil sige at min oplevelse af begge konsoller er sku noget af det samme, selv det med online, det er bare gratis på ps3 hvor det koster penge på xbox. og så er xbox ekstremt belastende at gå online med hvis man har fullrate (remember vimildar??? | |
| ||
| The Pez Dispenser Moderator | psn får da rekord mange klassikere lige for tiden? ihvertfald på den amerikanske Final fantasy Tactics, Pandemonium, tomb raider 1-3, silent hill for at nævne et par stykker. Den danske sucks dog... a bugs life, tarzan, hercules, the little mermaid "I always prefer a good audience. I'd rather feed 100 percent of 10 people. Hollywood would rather feed 1 percent of 1 million people. Commercially speaking, my way is not better." | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Citerer The Pez Dispenser: hercules Det er ellers godt... eller det synes jeg ihvertfald det var i sin tid | |
| ||
666fl![]() ![]() | Citerer zepekit: Citerer The Pez Dispenser: Jeg har stadig Hercules på ps1 kassette :p jeg er glad for at min ps3 kan tage ps1 spil :] | |
| ||
| The Pez Dispenser Moderator | Citerer zepekit: Det er ellers godt... eller det synes jeg ihvertfald det var i sin tid herculade drik! lol hvis alt skal være fair, så har du helt ret det er et godt platform spil, man kan bare ærge sig lidt over at EU kun får disney spil, også selvom nogle af dem er fede nok "I always prefer a good audience. I'd rather feed 100 percent of 10 people. Hollywood would rather feed 1 percent of 1 million people. Commercially speaking, my way is not better." | |
| ||
![]() ![]() | Grunden til at jeg valgte boksen frem for legestationen var controlleren. PS controlleren føles ikke godt i éns hænder | |
| ||
Schmidter![]() ![]() ![]() | som to før har skrevet er jeg enig i at controlleren er meget bedre til xbox... når jeg spiller ps3, som jeg har gjort meget hos en kammerat, hvor jeg har spillet fifa 09, får jeg mega ondt i hænderne, og jeg har svært ved at styre ordentligt... det er dog blevet lidt bedre efterhånden, men stadigi kke optimalt, synes de analoge sidder dårligt til mine små hænder, kan ikke særlig godt nå alle knapper... selvom xbox controlleren er større sidder knapperne hvor mine fingre osv er, og gør det meget nemmere for mig at spille... det er min grund ti lat have bestilt en xbox i stedet for ps3!... controlleren er for mig mange gange bedre! | |
| ||
Psyco Figo![]() ![]() | Halo, Gears Of War, Fable, Mass Effect og Forza Xbox Gamertag: PhilipDK | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | spillene, xbox live og den bedst controller ever. if they dont kill you then i will | |
| ||
![]() ![]() ![]() | Halo Wars Halo 3 Mass Effekt (!) Forza 2 (har ikke prøvet 3'eren, men det er vel også godt) Er det eneste jeg kan anbefale Hvis du så overvejer at købe en PS3 senere, så SKAL du prøve: MGS4 Resistance 2 I AM The Danger | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | You make Buu mad, Buu make you dead! What Buu says, Buu do. - cookie for the people | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Citerer The Pez Dispenser: Citerer zepekit Jeg hentede det faktisk, efter gode minde med det.. Men det sucks altså. haha Derfor! | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Jeg tror Xbox Live ville bringe en større glæde hvis vi i Danmark, kunne få ligeså stor adgang til TV Serier og Film som i USA. På den ene side, preacher Microsoft om at Xbox 360 er den ultimative Multimedie maskine og det perfekte til alle der elsker Film, Musik og Spil, men på den anden side vil de ikke acceptere Blu-Ray, og mulighederne for at være et sandt medie center er begrænset. PS3en har en enorm fordel ved at man bare kan proppe en hvilken som helst 2,5'' HDD(bruges som regel til Laptops), så man let kan få en 1 TB Maskine, og PS3en acceptere også en hel del flere fil formater end Microsoft. Personligt føler jeg, som film og spil elsker, at situationen ikke er blevet håndteret på en tilfredstillende måde. Endten burde de have lavet en Blu-Ray addon, eller tilbudt en ny high end 360 SKU med indbygget Blu-Ray til entusiaster der gerne vil have så få digitale himster-gimster som muligt, eller bare have maskinen der kan alt, ELLER, De burde have været bedre til at få Video content ud i Europa. Jeg ved det har noget med license problemer, og vi er også meget bagefter på f.eks. Itunes i Europa, men vi snakker jo ikke bare måneder. Der er jo faktisk gået flere år siden disse ting blev tilgængeligt for Amerikanerne i forhold til os. Det er som om der er en dobbeltmoralskhed for Microsoft. Jeg føler virkelig at det ville være optimalt at lave en high end SKU, med Blu-Ray, som måske også godt kunne have indbygget wi-fi. Trådløst netværk er også blevet stort, og hele situationen med harddisken er også et problem. Kritikken er velbegrundet, og jeg er enig i at det er fjollet at en "sølle" 120 GB Harddisk skal koste så meget. Jeg mener virkelig PS3 har fordel på dette punkt. Desuden vil jeg mene at PS3en har meget mere lækre menuer. Jeg ved ikke om de er mere funktionelle end Xbox 360's nye(eller det gamle "Blade" system for den sags skyld". Måske har det noget at gøre med økonomien? Microsoft tror simpelthen ikke at det vil sælge at proppe en dyrere pakke ud i disse tider? Eller måske at det vil fraråde folk for at købe den billige Xbox version(uden Blu-Ray, Wi-fi, mindre harddisk)? Vi mindes nok allesammen, Xbox 360 Core og alt det backslash der eksisterede. Dengang handlede det mere om at alle Xbox 360 spil ikke blev optimeret til at udnytte harddisken da det ikke var et krav at en Xbox 360 skulle have en harddisk i sig for at fungere optimalt. < Dette gjorde visse folk sure da dette var en af de primære fordele ved den første Xbox, som havde en indbygget Harddisk i alle maskiner(8 GB, ohøj!). Set med andre øjne så tror jeg ikke Xbox Lives problem ligger i at det koster. Det er tydeligt at de prøver at skabe et samfund af gamere hvor der bliver bygget et community omkring det. Jeg tror det egentlig problem er communityet. Mine egne erfaringer har været meget at specielt børn og teenagere, bruger kommunikations elementerne som Voice Chat, som en slags overfladisk kommunikations fokusering fordi de kan. Problemet er ikke trash talking, men simpelthen at mange voksne gamere, der bliver irriterede og finder det uinteressant at spille med unge og børn som er på et helt andet plan end dem selv. Jeg tror en lukket service som Live, hvor alt er kontrolleret og styret af ting som matchmaking, party search osv, gør det sværere for små individuelle sub communities at forme sig, og jeg tror mange mennesker trækker sig tilbage fra oplevelsen. På en eller anden måde er det mindre konsekvent at blive trash talked i et online spil på PCen, fordi der er mere distance der, hvor den primære kommunikation er keyborded. Jeg tror også at PCen har en kæmpe fordel fordi det er åbent og frit. Små communities forme sig selv igennem ting som mods, IRC og på specielle servere med specifikke admin regler. Gamerne på PC laver selv den fuldstændige dagsorden, og de kæmper selv med de problemer der opstår, som manuel opdateringer, hackere, server administration, bots osv. Det er en helt kultur på godt og ondt. Jeg tror dette er noget af det som mange hardcore gamere, der ellers elsker Xbox 360s spil udvalg. Efter min mening har Xbox 360 så mange vanvittige interessante spil, alene bare på Xbox Live Arcade. Bare det at man kan spille ting som Banjo-Kazooie, Rez, Ikaragu, Castle Crashers, Braid osv er fantastisk. Bare et par personlige tanker og observationer, -Lampen Tidligere kendt som "Chair" og "Lawnmower" | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Enig med Lamp. Derfor! | |
| ||
| minisnor Moderator | Citerer Lamp: Personligt føler jeg, som film og spil elsker, at situationen ikke er blevet håndteret på en tilfredstillende måde. Endten burde de have lavet en Blu-Ray addon, eller tilbudt en ny high end 360 SKU med indbygget Blu-Ray til entusiaster der gerne vil have så få digitale himster-gimster som muligt, eller bare have maskinen der kan alt Ja, men nu er det jo Sony der har licensen på udviklingen af blu-ray chippene, og dermed kontrollen over hvem de bliver solgt til. MS er sikkert blacklistet på det punkt. Bazzinga! | |
| ||
| Tidligere bruger 3 | Det "fede" ved en xbox er at den er "federe" end en Wii...det "ufede" ved den er at en PS3 er "federe" end en xbox http://www.everyonedoesit.co.uk/online_headshop/productCategory.cfm?iProductCategoryID=164 | |
| ||