Fifa 10 Liga - Xbox 360 
Antal indlæg: 18![]() ![]() ![]() | Jeg kan se, at der allerede er kommet en liga op i Fifa 10 for PS3 brugere og så tænkte jeg, at det skal vi X-boxere da også have Så denne tråd er en opfordring til at starte en liga og et forsøg på at skaffe så mange medlemmer som muligt. Jeg har personligt ingen erfaring med at administrere en liga i fifa, men kan sagtens sætte mig ind i det og oprette en, hvis der nu er et flertal for det. Vi skal også finde ud af, om vi må bruge 4 1/2 stjernede hold eller 5 stjernede hold osv osv osv. Så deltag i tråden, hvis I er interesserede. Jeg bumper den løbende for at få flere med. EDIT d.12/11/09 Så er der startet en liga Navn: Gamereactor League Abbreviation: GameR I kan maile mig en PM, så får i et password, hvis i gerne vil være med. Min onani-skill er på 80(+3) | |
| ||
Psyco Figo![]() ![]() | Jeg skal bare lige have købt noget xbox live, så bil jeg mega gerne være med Xbox Gamertag: PhilipDK | |
| ||
|
| ||
![]() ![]() ![]() | Fedt mand. Jo flere jo bedre Er der andre som er friske? Min onani-skill er på 80(+3) | |
| ||
![]() ![]() ![]() | jeg er frisk ! | |
| ||
Schmidter![]() ![]() ![]() | jeg er frisk, har lige fået mig en xbox, så fatter ikk rigtig live endnu... hehe xD | |
| ||
![]() ![]() ![]() | Fedt fedt fedt. Vi bliver langsomt flere og flere Jeg kigger på at starte en liga nu her i aften og så holder jeg lige opdateret herinde. Tillagt 2009-11-12 20:19: Så er der startet en liga Navn: Gamereactor League Abbreviation: GameR Hvis I vil være med, så send mig en PM. Jeg syntes forresten at vi skal holde os væk fra 5 stjerne hold, for man spiller sgu aldrig med andet over nettet. Så jeg har taget Manchester City med 4 1/2 stjerne Min onani-skill er på 80(+3) | |
| ||
Schmidter![]() ![]() ![]() | bliver sgu nice nok! | |
| ||
![]() ![]() ![]() | Jeg bumper lige tråden. Flere tilmeldinger tak ;) Min onani-skill er på 80(+3) | |
| ||
| merelaudrup | Har lige signet op her for at joine.... Lurer lige på et 4 stjerner hold - juventus f.eks | |
| ||
![]() ![]() ![]() | Im up! What boy, what?! - Xbox Live Gamertag: Dudis The Dane | |
| ||
![]() ![]() ![]() | Hva fa'en.. Aktivitet i tråden Skriv til mig hvis I vil tilmelde jer. Så får i fluks liganavn og password tilbage igen Min onani-skill er på 80(+3) | |
| ||
![]() ![]() ![]() | Så er de første kampe spillet. Mig og brugeren Sander123 (tror ikke han er på GR). Man City mod Arsenal: 3-2 og 2-3 Min onani-skill er på 80(+3) | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Må man godt være flere spillere som er det samme team? Nu kan jeg se at der ikke er ret mange der har skrevet hvilket team de bruger... men får FIFA10 ind af døren her en af dagene, så vil godt være med... There is a hell, Believe me I've seen it, there is a Heaven, lets keep it a secret | |
| ||
jeg er klar... Er der stadig aktivitet i ligaen? | ||
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | hmm... jeg har ikke fået svar endnu.. så har ingen anelse There is a hell, Believe me I've seen it, there is a Heaven, lets keep it a secret | |
| ||
Psyco Figo![]() ![]() | Så vil jeg også gerne deltage Xbox Gamertag: PhilipDK | |
| ||
Psyco Figo![]() ![]() | Jeg vælger Atletico ;) Xbox Gamertag: PhilipDK | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Jeg er på.... Red Devils <3 | |
| ||