New Super Mario Bros. Wii 
Antal indlæg: 74![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Jeg kunne ikke finde en tråd om dette spil?? Here goes: Hvis jeg køber det via Game.co.uk til den nette sum af 293,- vil jeg så kunne bruge det på min danske Wii? Iøvrigt, er der andre herindefra som skal have det? | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Ja det kan du stensikkert Og selvfølgelig skal jeg have det. Det er da årets bedste spil Vi kan jo ikke have de render rundt og skider i skovbunden | |
| ||
|
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Citerer The_Dude: Ja det kan du stensikkert Er det samme region? Har du selv spil fra UK? | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | ja og ja Så længe spillene er fra EU kan du roligt bruge dem. Vi kan jo ikke have de render rundt og skider i skovbunden | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Citerer The_Dude: ja og ja Sweet | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Vi kan jo ikke have de render rundt og skider i skovbunden | |
| ||
Jep, det skal jeg have en dag. Spiller stadig de gamle I totally agree with what he said - signed the Mysterious Dr. Wiivenge | ||
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Skønt cover må man sige! "People who are shit at things tend to massively over-estimate their competence." | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Jeg prøver pt at udtænke en smart måde, der gør, at jeg kan få dette spil til billige penge. Gamestops tradein måske.. på en måde.. Derfor! | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | IGN har smidt deres Australske review op. Her er et link. http://wii.ign.com/articles/104/1043698p1.html 9.2. Virkelig godt. Heroes get remembered, but legends never die | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() | Glæder mig, som en gal til at spille et old school Super Mario Bros igen Jeg ka' godt li' kage! | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Me too, må nok vente med at købe desvaerre. Du er ik' den skarpeste kniv i skoven, hva? | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Bare ærgerligt at min ene Wii-mote ikke virker ordenligt, så kan jeg kun spille single player, men vil squ stadig gerne have fat i spillet. Derfor! | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Jeg vil også gerne spille co-op, men bøvler sommetider med at få begge Wii-motes aktiveret. Du er ik' den skarpeste kniv i skoven, hva? | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Citerer misuma: Jeg vil også gerne spille co-op, men bøvler sommetider med at få begge Wii-motes aktiveret. det er ellers meget nemt. tænd wiien med den ene wiimote og derefter tænd wiimote nr. 2. muligvis tryk A. så virker de Vi kan jo ikke have de render rundt og skider i skovbunden | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Du er ik' den skarpeste kniv i skoven, hva? | |
| ||
![]() ![]() ![]() | Dejligt med et lidt nostalgisk cover..! You don't know the power of the dark side!! | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Nej, hvor er jeg træt af, at jeg bliver nødt til at ønske mig det spil i julegave -_- (mainly fordi jeg slet ikke har tid til at spille det før efter januar alligevel). | |
| ||
![]() ![]() | IGN har et review klart. ¨ba da ba ba ba¨ i'am lovin it | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Hvilke controllere kan man bruge i spillet? Wii mote, men GC og classic? Derfor! | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | GT review... http://www.gametrailers.com/video/review-new-super/59073 IGN review... http://wii.ign.com/articles/104/1044744p1.html Du er ik' den skarpeste kniv i skoven, hva? | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Citerer Ak-master: Hvilke controllere kan man bruge i spillet? Wiimote og wiimote + nunchuck Man kan ikke bruge classic og gamecube pga. man skal bruge motion control i spillet | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | du skal IKKE bruge motion control. Vi kan jo ikke have de render rundt og skider i skovbunden | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Citerer The_Dude: du skal IKKE bruge motion control. Jo da, op til flere steder, bl.a. når man skal løfte ting op eller andre spillere... samt platforme som skal manipuleres med motion. | |
| ||
Citerer zepekit: Citerer The_Dude: Wii U ID: Rosenlund81 | ||
| ||