Den legendariske Uncharted 3 tråd! 
Antal indlæg: 442Citerer DerbyStar: Gal den special edition ser nu fed ud! Var lige ved at ærge mig over at jeg ikke bestilte explorer, men denne ser jo også pisse fed ud! Ja, gad vide hvornår vi får lov til at købe hele pakken til halv pris. Tillagt 2011-10-20 15:28: Citerer pazzoa: Til alle jer der roder med karakterne .. Drop det! Nemlig! Tillagt 2011-10-20 15:29: Citerer Capperdude: Om GR så giver det 0/10, så skal jeg eje det Selvfølgelig skal det det! Nu skulle man bare lige have boet i Frankrig! De har spillet i hånden om 8 dage! Argh! "All men dream, but not equally." - Nathan Drake. | ||
| ||
sheen![]() ![]() ![]() | Citerer Gavin: Citerer sheen: tja, har ikke tjekket de links brugerne fra neogaf og n4g har kastet efter folk, når de har sagt det. men, stoler skam mere på neogaf brugere end f.eks dig ;) | |
| ||
|
| ||
Citerer sheen: tja, har ikke tjekket de links brugerne fra neogaf og n4g har kastet efter folk, når de har sagt det. men, stoler skam mere på neogaf brugere end f.eks dig ;) Jeg har heller ikke tjekket nogle links, kun forum, men jeg stoler da også mere på Naughty Dog brugere end dig, men det er mere fordi jeg ikke kender dig, og en del af dem der poster på Naughty Dog er meget troværdige kilder. "All men dream, but not equally." - Nathan Drake. | ||
| ||
Så fik Uncharted sit første 10 ud af 10 fra svenskerne. "All men dream, but not equally." - Nathan Drake. | ||
| ||
Capperdude![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Citerer Gavin: Så fik Uncharted sit første 10 ud af 10 fra svenskerne. Jeg har nu altid syntes at Svenskerne er dejlige mennesker Manchester United forever <3 | |
| ||
![]() ![]() ![]() | Citerer Capperdude: Citerer Gavin: Jeg har aldrig brudt mig om det Insert funny commert on own risc. | |
| ||
![]() ![]() | Svenske tøser, mmm... eee ja, 10 ud af 10 er godt! I'm batman | |
| ||
Ja, ved godt at en karakter ikke betyder noget. Jeg har aldrig selv valgt eller fravalgt ud fra det ihvertfald. Men når det er sagt, så gør det jo altså ikke noget at ens yndlingsspil får topkarakter! "All men dream, but not equally." - Nathan Drake. | ||
| ||
"Uncharted 3: Drake's Deception is perhaps the greatest game of our generation. There's simply no other game on the market that comes even close to this masterpiece. It's simply once in lifetime gaming experience that no gamer should miss out on. If you don't have a PS3, you need to buy one, NOW!" 10/10 http://beingnerdy.com/gaming/uncharted-3-drakes-deception-revie w Der er ingen spoilers, hvis nogle skulle have lyst til at læse anmeldelsen. "All men dream, but not equally." - Nathan Drake. | ||
| ||
![]() ![]() ![]() | Uncharted 3 Fortune Hunters Club er allerede ude på PS Store i Amerika, så mon ikke den lander hos os på onsdag Ser frem til anmeldelsen fra GR senere i dag! Insert funny commert on own risc. | |
| ||
![]() ![]() ![]() | ....There is no spoon!!? | |
| ||
Capperdude![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Reply JoamesBeeler October 24, 2011 4:02 am Better than gears of War 3? I dont think so. this has to be a fanboy site bececause I just beat gears 3 and it is one of the best games this gen! You reviewers are full of shit if you think this game is a 10. Most PS3 games are overrrated and i will never purchase a fu**ing PS3. Enjoy your fun now, i will be reporting this site for false product reviewing. idiots.. ...... Haha, fantastisk som folk vil skabe sig på nettet Xbox fanboy? Manchester United forever <3 | |
| ||
billydinho![]() ![]() | Glæder mig som et lille barn, da ND altid har været en af mine absolut favorit udviklere (Jax & Daxter) og var helt opslugt i Uncharted 2 - selv online, noget jeg normalt ikke bruger meget tid på mht. ps3 spil. | |
| ||
Citerer DerbyStar: Uncharted 3 Fortune Hunters Club er allerede ude på PS Store i Amerika, så mon ikke den lander hos os på onsdag Eric fra Naughty dog skrev "very shortly" for 3 dage siden. Men det siger de til alt. "Very very soon" eller nu "very shortly" Men det kommer på et tidspunkt ihvertfald. "All men dream, but not equally." - Nathan Drake. | ||
| ||
Nu ved jeg ikke hvad I synes om IGN, men de har ihvertfald givet det 10/10 http://uk.ps3.ign.com/articles/121/1210241p1.html "All men dream, but not equally." - Nathan Drake. | ||
| ||
Chefredaktør | Citerer Gavin: Nu ved jeg ikke hvad I synes om IGN, men de har ihvertfald givet det 10/10 Uanset hvad folk giver det, er spillet rigtígt godt. Tallet er bare fyld i min verden., Desværre får det altid for meget fokus. ((-_-)) | |
| ||
Citerer Lee West: Uanset hvad folk giver det, er spillet rigtígt godt. Det er det nemlig. "All men dream, but not equally." - Nathan Drake. | ||
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() | Drake.. all I can say is... hothothothothothot. Alfred! You crossdressing freak! | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Faldt over en ganske velskrevet anmeldelse fra destructoid (se det troede jeg faktisk aldrig at jeg skulle sige): In the other Uncharted games, Nathan was driven by a clear and shallow focus to obtain mystical treasure. In Uncharted 3, however, this ultimate goal is less black-and-white. For the first time in the series, Nathan and the people around him begin to question why he is doing what he is doing. Are all the risks and sacrifices worth it? It is this morality and surprisingly dark undertone that drive Uncharted 3's story. And it is also this tone that sets it apart from the other games. (...) In Uncharted 3, all of the characters -- including most of your old favorites and some excellent new additions -- feel so much more complex. Not only is each character given some real, sometimes tragic emotions to deal with, but the relationships between these friends and enemies are portrayed with surprising depth. ...The main villain, Katherine Marlowe, is, hands down, the best in the series. (Her terrifying, mysterious cohort, Talbot, is not too shabby, either.) There is a conversation about halfway through the game between Nathan and Katherine that is easily the best written (and acted!) dialogue in all three Uncharted games. (...) http://www.destructoid.com/review-uncharted-3-drake-s-deception -214385.phtml Rumble is for lonely chicks | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Naughty Dog: Beware of Major Uncharted 3 Spoilers on the Web http://www.gamersmint.com/naughty-dog-beware-of-major-unchar ted-3-spoilers-on-the-web Rumble is for lonely chicks | |
| ||
![]() ![]() | Overvejer lidt at tage fri for arbejde på onsdag I'm batman | |
| ||
Capperdude![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Citerer scoop: Overvejer lidt at tage fri for arbejde på onsdag Jeg må også indrømme at jeg føler min hals godt kunne blive sløj tirsdag aften Manchester United forever <3 | |
| ||
![]() ![]() ![]() | Det er nu bare alletiders at jeg har fri halv tolv den onsdag Insert funny commert on own risc. | |
| ||
Jeg overvejer godt nok for første gang at tage fri fra arbejde pga. et spil! Ellers bliver det godt nok en lang dag. "All men dream, but not equally." - Nathan Drake. | ||
| ||
Capperdude![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Citerer Gavin: Jeg overvejer godt nok for første gang at tage fri fra arbejde pga. et spil! Samme her, magter ikke at gå og mure en hel dag, når jeg ved jeg kan hente mit spil i Gamestop! Manchester United forever <3 | |
| ||