Bedste/Værste oplevelse i Skyrim 
Antal indlæg: 63![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | DISCLAIMER Hvor meget jeg end ønsker at høre alle jeres fantastiske oplevelser så håber jeg i vil prøve at holde jer fra for mange spoilers og i hvert fald bruge spoiler tool til at gemme det fra de uvidende Jeg har haft muligheden for at leve i Skyrim i tre dage nu og jeg runder snart den 18 time med min archer/assassin wood elf ved navn Salien. I de 18 timer har vi været meget igennem, taget mange liv (dog ingen uskyldige) men i processen har jeg tre øjeblikke hvor jeg måtte stoppe op og tage det ind. Den første var da jeg havde løbet rundt i landskabet ved siden af en flod i løbet af natten og samlet ingredienser, og pludseligt blev det hele bare lidt lysere og solen stod op bag mig, floden glitrede blå, sommerfuglene omkring mig fik farver og landskabet blev badet i et gyldent skær. Alt dette blev akkompagnieret med et fantastisk stykke musik, det var ulig noget andet jeg har følt i et spil ganske simpelt utroligt. Næste oplevelse var da jeg sneg mig ind i en grotte jeg var stødt på ved siden af en sø, her var belysningen grønlig og da jeg kom længere ind åbnede den sig op i et kæmpe rum med tre indfaldende vandfald, træbroer langs klipppevæggende højt oppe i luften og en gigantisk sø nedenunder. Det var bare så uventet storslået at jeg måtte stoppe mit nådesløse drabstogt for at beundre atmosfæren og rummmet. Sidste vilde oplevelse har en mindre dragonspoiler så den gemmer jeg lige Spoiler:Jeg kom ud i den kolde natteluft efter førnævnte grotte og besluttede mig for at tage en mindre skovsti der førte igennem en høj grantræskov, jeg støder på et par ulve og nakker dem hvor efter jeg hører et højlydt brøl kun en drage kunne frembringe og jeg kiggede instinktivt op hvor silhuetten af en drage kom flyvende ud fra himlen efter mig. Det kom helt bag på mig da jeg troede drager kun var planlagte boss battles så jeg var så paf at jeg blev flamberet og ædt inden jeg nåede at skyde mere end et par sølle pile efter den. Jeg sad bare bagefter på trods af den pludselige død og smilede over hele fjæset, det var super fedt Det var så mine oplevelser, hvad har Skyrim bragt jer? Light a man a fire and he'll be warm for the day.. Light a man ON fire and he'll be warm for the rest of his life | |
| ||
Jeg forstår ikke hvorfor det med dragen er en spoiler ? For those about to rock i salute you | ||
| ||
|
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Mest fordi en stor del af oplevelsen for mig var at det var komplet uventet, kaldte den nu også mindre Light a man a fire and he'll be warm for the day.. Light a man ON fire and he'll be warm for the rest of his life | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Det kan godt være det er en meget lille ting i spillet men det fedeste jeg oplevede var idag (Har hele tiden spillet med mine høretelefoner på) jeg var på vej op af et bjerg og det begyndte at små regne og pludselig kunne man høre torden i det fjerne til sidst blev det både til torden og lyn. de torden skrald lød VIRKELIG godt. uden at lyve jeg fik sku kuldegysninger det var SÅ perfekt | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Jamen lydsiden er sgu imponerende, kunne godt tænke mig et par rigtig gode høretelefoner så man kan få det rent ind i krydderen Light a man a fire and he'll be warm for the day.. Light a man ON fire and he'll be warm for the rest of his life | |
| ||
![]() ![]() ![]() | Jeg mødte to svævende mammuter, jeg ved ikke om det var en god/dårlig oplevelse. Måske begge dele! Hihi | |
| ||
![]() ![]() ![]() | Bedste oplevelse var da jeg fandt ud af at man kan lege fangeleg!!! OG gemmeleg!!!! | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Beste oplevelse i en kamp må være da jeg fik 2 pile fra en bueskytte i hovedet men vandrede tappert videre som den bad ass Nord jeg nu engang er Så iøvrigt pisse sjovt ud... | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Da jeg blev slået 100 meter lodret op i luften af en giant. bedst som jeg troede jeg skulle vise hvem der bestemte da jeg var varulv lol Vi kan jo ikke have de render rundt og skider i skovbunden | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Random dragon encouter, og så begår dragen den fejl at angribe en mammut, hvilket får mammuttens ejer, en kæmpe, til at slagte den. Easy win Citerer pazzoa: Beste oplevelse i en kamp må være da jeg fik 2 pile fra en bueskytte i hovedet men vandrede tappert videre som den bad ass Nord jeg nu engang er Ja, pile bliver bare siddende mega længe lol | |
| ||
![]() ![]() | Citerer Tugay007: Bedste oplevelse var da jeg fandt ud af at man kan lege fangeleg!!! OG gemmeleg!!!! hvordan kan man det???? Number 1 Grand Theft Auto Fan on Gamereactor | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Jeg ved ikke, om det var det bedste, jeg har oplevet, men jeg mødte en giant frost spider i dag. Det er ikke den første, jeg har mødt, men et eller andet gjorde, at stemningen var helt rigtig til, at mit hjerte ræsede afsted og at jeg virkelig levede mig ind i det. For søren hvor jeg hader edderkopper, og for søren hvor var det fedt! Citerer mig selv: "Fuck jeg er nice" | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Citerer pjulledk: Citerer Tugay007:Bedste oplevelse var da jeg fandt ud af at man kan lege fangeleg!!! OG gemmeleg!!!! jeg prøvede det i byen helt til vest Vi kan jo ikke have de render rundt og skider i skovbunden | |
| ||
![]() ![]() ![]() | Citerer pjulledk: Citerer Tugay007: Nogle gange kommer nogle børn over til dig og spørger om du vil lege, så skal du bare sige ja | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | http://www.youtube.com/watch?v=uCgfWKlgNHU Det her har nok været min favorit oplevelse indtil videre. Belial er bad til LoL :DDD specielt i mid :DDDDD | |
| ||
![]() ![]() | Jeg fik spillet igår, men fik alligvel rundet 9 timer. Øjeblikket hvor jeg vidste at jeg ville blive fanget af det her spil, var da jeg lige var sluppet ud fra Helgen og var på vej mod Riverwood ad vandvejen, Da jeg har gået lidt ser jeg pludselig en kronhjort der er på vej ned for at drikke noget vand. At stå der og betragte den imens det fantastiske baggrundsmusik spiller var satme en fryd! Xbox live & PS3 tag - Njoost | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Citerer Big-Boss: http://www.youtube.com/watch?v=uCgfWKlgNHU når det der sker kan man kun sige en ting: Bang, Zoom, straight to the moon Vi kan jo ikke have de render rundt og skider i skovbunden | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Citerer j00st: Jeg fik spillet igår, men fik alligvel rundet 9 timer. Hvor kan man se hvor lang tid man har spillet? You make Buu mad, Buu make you dead! What Buu says, Buu do. - cookie for the people | |
| ||
GR® | Citerer dbbuu: Citerer j00st: I save-/load-menuen... I'll catch you on the flip side | |
| ||
![]() ![]() ![]() | **Lille spoiler** Spoiler der er også mange gode øjeblikke ude i naturen. hvor man står på en bjergtop og stirrer på nordlyset eller den drage man kan se flyve rundt ude i horisonten værste øjeblik var da jeg skulle kæmpe mod en boss drage som havde et navn. i stedet for at angribe mig fløj den hen til en flok mammutter. dragen fik tæv af dem samt en giant men jeg bare stod der ''hm nå det var den boss''. lidt ærgeligt lavet da jeg tror det ville ha været en god kamp | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | da jeg skal møde en gruppe folk fordi vi skal ned i en grotte. løber forbi en giant som begynder at jagte mig, han nærmer så den gruppe. Da jeg så gruppen troede jeg det var en lejr med bandits. Så de begyndte at slå den der giant. Pludselig skår gianten til en af personerne og han flyver så langt op i luften at han forsvinder ud af mit synsfelt og der går 5-6 sekunder før han falder ned og rammer jorden igen xD fandt så ud af de var allierede så der var kun 2 til at hjælpe mig doh, men fik da gianten ned hehe Vi kan jo ikke have de render rundt og skider i skovbunden | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Citerer Tugay007: Bedste oplevelse var da jeg fandt ud af at man kan lege fangeleg!!! OG gemmeleg!!!! Med små piger Nøglen til lykke er ikke at have de bedste ting. Den er at kunne sætte pris på de ting man har. | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | 1. Hoppede ud fra et vandfald, og lander i floden forneden. Da jeg så kigger mig om neden under vandet skaber jeg pludselig øjenkontakt med en ræv, som af en eller anden grund også er neden under vandet. Det var det mest akavede øjeblik i mit liv. 2. Har lige lært mit første shout-ord og løber rundt i byen om natten og råber FUS!! op i luften. En vagt kommer hen og beder mig om at lade være, da jeg gør folk nervøse med alt det råberi. Jeg fortæller ham af der er mere hvor den kom fra... Så snart han vender ryggen til... FUS!!!! 3. Da jeg går ned langs en flod, kommer der lige pludselig 2 geder løbende forbi mig. De løber direkte ned i floden og forsvinder under vandet. Jeg tænker for mig selv "hehe tænk at geder kan leve under vand". Jeg fortsætter ned af floden i stille og roligt tempo i omkring 5 minutter... pludselig kommer der en død ged flydende forbi mig. 4. Var helt ude nordpå, hvor der ikke er andet end isflager, hvalrosser, ræve og ulve. Jeg løb selv rundt i form af en Spoiler:vareulv og lavede fuldstændig ravage i dyrelivet. De mange hvalrosser der lå på kysten var desværre ikke hurtige nok til at slippe væk. Det var et regulært blodbad. Følte mig som en prægtig jæger, langt væk fra al civilisation. Through the roof & underground | |
| ||
GR® | Citerer Sturmgeist: Hoppede ud fra et vandfald, og lander i floden forneden. Da jeg så kigger mig om neden under vandet skaber jeg pludselig øjenkontakt med en ræv, som af en eller anden grund også er neden under vandet. Det var det mest akavede øjeblik i mit liv. Haha, jeg gjorde præcis det samme, men stødte bare på en kanin I'll catch you on the flip side | |
| ||
![]() ![]() ![]() | Citerer Flesherboy: Citerer Tugay007: Fik noget lignende at vide tidligere idag | |
| ||