Gamereactors Xbox360 Community (med lidt PS3) 
Antal indlæg: 109![]() ![]() ![]() ![]() | PSN: Thekillerburger eller Mads1120 kan ikke helt huske (det kan godt være det er forkert, men så kommer jeg lige ind og retter det Har vist kun killzone 2 og lbp 1 - 2, og så har jeg Far Cry 2! Hvad min yndlings disney princesse er? Arnold schwartsnegger :D | |
| ||
PSN: Tukanboy Jeg har: Uncharted 3 - AC Brotherhood - Need For Speed Hot Pursuit - Red Dead Redemption jeg vil sku gerne være med det lyder fedt | ||
| ||
|
| ||
| Lysdal14 | Elias11 jeg er faktisk med i sådan en gruppe hvor vi gamer bf3 online, vi er kun dansker, det er en super fed ide. og tro mig det er super fedt at sidde og leve sig helt ind i spillet med sine venner og bare give alle andre noget go dansk røv | |
| ||
jeg er på spiller dog mest xbox men vi kan også game ps3 Live tag: Mo Brasco. psn: MoBrasco1 Og lade os gi dem nogle tæsk i bf3!!! | ||
| ||
| overkiller | Xbox live: ovekiller jeg spiller mest mw2, homefront og warhammer 40k space marine online ellers spiller jeg mange andre singleplayer | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | xbox live - RasmusHK PSN - RasmusHK Freedom is merely privilege extended, Unless enjoyed by one and all - "Nidalee up in this brush. Watch me throw and watch me crush" | |
| ||
| Czuba | PSN: lykkebambus Spiller BF3, MW3, Black Ops | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | PSN: Stant666 XBL: Stant666 Giv los! "There are only two kinds of people who are really fascinating - people who know absolutely everything, and people who know absolutely nothing." | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Citerer Xalio: Du har haft ferie... Og der var jeg på. Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing it is stupid. - Albert Einstein | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | PSN: RockAngusYoungDK og XBL: MetalManDK Af spil jeg spiller online der har jeg Black Ops (PS3) og BF3 (Xbox 360), Rock N Roll will never die | |
| ||
| polleorm | xboxlive: PoLLEoRM spil: halo reach og battlefield 3 | |
| ||
Xbox live: vopaq spiller mw3, street fighter, UMVC3 hvis der ellers er andre der spiller fighting games på gamereactor ville jeg mega prøve at spille mod jer men er også frisk på noget COD | ||
| ||
PSN: Evenbillybob Spil jeg spiller online: Uncharted 3, Battlefield 3 og Fifa 12 - og lidt Black Ops, måske skulle man anskaffe sig Modern Warfare 3 | ||
| ||
![]() ![]() | Live: Seehuusen (Halo, CoD 3) PSN: DK_Harmonizer (Killzone 3, Uncharted 3) Origin: Seehuusen (Battlefield 3, Need for speed the run) | |
| ||
Xbox live: bessiboy Spiller primært Fifa 12, men også BF3 for et par ture engang imellem. og ellers ejer jeg +40 spil hives frem engang imellem | ||
| ||
Xbox Live: Rosenfeldt4 Spiller Assassins Creed Revelations og Brotherhood, Fifa 11 (har ikke taget mig sammen til 12'eren) Og får snart BF3 | ||
| ||
Xbox: kagefreak Spiller BF3 og Forza 4... Og Mass Effect 3 når det engang kommer | ||
| ||
![]() ![]() | XBL: Scheegell Spiller mest BF3 for tiden, selvom tiden har været knap.. | |
| ||
PSN - MsunAruoY Battlefield 3, MW3 og Uncharted er de spil jeg er online i lige for tiden, har dog også andre. | ||
| ||
Capperdude![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | PSN - Mrloverloverrauw I kan se min spil liste, er næsten åben for alt Er nok nemmest at få fat i i weekenden, mht til at spille Manchester United forever <3 | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | PSN: thesalkin Spil: FIFA 12 og MW3. En god omgang GTA: IV (også Episodes) er jeg også med på. No soy sólo perfecto, soy Madridista también - HALA MADRID - REAL MADRID | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Xbox Gamertag: Tupiaz. Jeg spiller nok ikke de store online spil pt. Dog regner jeg med at købe Gotham imposters. Signatur er overvurderet. | |
| ||
PS3 bruger: PhoenixEon pt er det mest Need for speed the run | ||
| ||
jeg er med psn bnu90 | ||
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() | Xbox: Meiincke Jeg har lidt forskellige spil og også en masse jeg har ikke har fået spillet endnu.. ellers er jeg altid åben overfor at prøve nye spil - Meiincke | |
| ||