Den store E3 tråd 2012 
Antal indlæg: 256![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Citerer The Pez Dispenser: Det er det, men tror nu jeg køber en tablet til den slags^^. Det er lidt mere professionelt. Kan være Wii U bliver det næste hit for virksomhedsmøder. Derfor! | |
| ||
| The Pez Dispenser Moderator | Jeg lavede en Hitler MII, det kunne man godt. Ellers ville jeg foretrække at slå dem fra, syntes de er voldsomt grimme at se på :p. Ligner billige playmobil figurger "I always prefer a good audience. I'd rather feed 100 percent of 10 people. Hollywood would rather feed 1 percent of 1 million people. Commercially speaking, my way is not better." | |
| ||
|
| ||
GR® | Jeg havde håbet på lidt mere info, men omvendt er jeg lidt mere spændt på deres pressekonference nu, end jeg har været hidtil, så de er vel lykkedes fint nok med projektet I'll catch you on the flip side | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | En smiley manglede: Derfor! | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Haha, the fun has been doubled. | |
| ||
| The Pez Dispenser Moderator | Citerer Ak-master: Kan være Wii U bliver det næste hit for virksomhedsmøder. Tror der er lidt for mange analogpinde derpå^^. Er heller ikke sikker på om det virker uden for hjemme? Kan godt lide en del af deres tiltag, men syntes de sociale aspekter tager overhånd, men det er jo nok desværre fremtiden for alt. Hvis man ikke er indenfor andres rækkevidde på Facebook, så er man det på sin konsol eller sin telefon. Altid to tryk fra alle man kender og to tryk fra fremmede man aldrig har mødt før. Et klik fra internettet, man skulle jo nødigt gå glip af noget. Man skulle nødigt fordybe sig i en oplevelse, kunne jo være at ens venner oplevede noget samtidigt som man gik glip af. Jeg er ved at blive gammel... "I always prefer a good audience. I'd rather feed 100 percent of 10 people. Hollywood would rather feed 1 percent of 1 million people. Commercially speaking, my way is not better." | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Citerer Xalio: http://img.gawkerassets.com/img/17oo6nape1cpbjpg/original.jpg Det tænkte jeg egentligt ikke over. De vil ikke duplikere Dual Shock og X360 controlleren. ha Derfor! | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Jeg havde faktisk regnet med en release dato. "Once you realize what a joke everything is, being the Comedian is the only thing that makes sense." | |
| ||
| The Pez Dispenser Moderator | Citerer Sejborg: Jeg havde faktisk regnet med en release dato. Kan være de gemmer den til Tirsdag. "I always prefer a good audience. I'd rather feed 100 percent of 10 people. Hollywood would rather feed 1 percent of 1 million people. Commercially speaking, my way is not better." | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Citerer The Pez Dispenser: Citerer GOW_VINTHER:Fedt man kan skrive på controller skærmen med touch screen. Nemmere at sende smack talk til modstandere mens man spiller Der er der jo så det smarte Parenting Controls Nintendo får hug for ikke at være med på online delen og nu får de hug for at være for meget med xD ?? Hvad var det der Wara Ware ? Vi kan jo ikke have de render rundt og skider i skovbunden | |
| ||
| The Pez Dispenser Moderator | Citerer The_Dude: Nintendo får hug for ikke at være med på online delen og nu får de hug for at være for meget med xD ?? Alle skal have hug for at være for meget med, så længe det indebærer sociale medier. Online gameplay, fint! alt andet, grrrr! Jeg giver NFS skylden! De startede, Nintendo tager den videre og nu går det hele i kage når MS og Sony kommer til fadet. Citerer The_Dude: Hvad var det der Wara Ware ? Hvis det er et nyt WarioWare, så køber jeg en wiiu. "I always prefer a good audience. I'd rather feed 100 percent of 10 people. Hollywood would rather feed 1 percent of 1 million people. Commercially speaking, my way is not better." | |
| ||
GR® | Citerer The_Dude: Hvad var det der Wara Ware ? Som jeg forstod det, så er det navnet på det sociale rum, hvor man kan se, hvad andre Miis spiller og lignende. Så det er en form for menu med social interaktion spillerne imellem... Andre må rette mig, hvis jeg rammer helt ved siden af I'll catch you on the flip side | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() | En controller fyldt med gimmicks.. I have fury! :P | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Citerer The Pez Dispenser: De startede, Nintendo tager den videre og nu går det hele i kage når MS Jeg kunne godt forstille mig, at MS tog udfordringen op, men Sony virker ikke helt så optaget af online- og socialfunktioner. Derfor! | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | via mobil Løkker controller. Nu står Sony svagest mht controller | |
| ||
| The Pez Dispenser Moderator | Citerer Ak-master: Jeg kunne godt forstille mig, at MS tog udfordringen op, men Sony virker ikke helt så optaget af online- og socialfunktioner. Home? det er så heldigvis gemt væk hvor man kan ignorere det, men de kunne vel godt finde på at gøre det mere centralt. "I always prefer a good audience. I'd rather feed 100 percent of 10 people. Hollywood would rather feed 1 percent of 1 million people. Commercially speaking, my way is not better." | |
| ||
Cisplatin![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Citerer Xalio: http://img.gawkerassets.com/img/17oo6nape1cpbjpg/original.jpg Har ikke lige fuldt 100% med. Men er det billede en joke? Jeg har dog aldrig set noget så grimt. Det er måske bare en prototype, eller? A proud member of The Camel Toe Appreciation Society - TCTAS | |
| ||
Chefredaktør | Citerer Cisplatin: Citerer Xalio: Billedet er det samme som vi grabbede til nyheden. Det ligner da bare en Xbox controller, hvilket passer mig helt fint. http://www.gamereactor.dk/nyheder/113541/Nintendo+viser+Wii+ U+Gamepad/ ((-_-)) | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Citerer Ak-master: http://www.g4tv.com/e3-2012/press-conferences/ Er det de danske tidspunkter? Vil det sige, at Ubisoft og Sony går på i nat dansk tid? | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | som jeg har skrevet et par stedet før krydser jeg virkelig fingre for at diablo fortsætter som en pc eksklusiv titel, så jeg håber virkelig ikke på en konsolversion af denne perle ! Freedom is merely privilege extended, Unless enjoyed by one and all | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | via mobil Samme her Hjorth. Er katastrofalt hvis det sidste pc eksklusive firma sælger ud og yderligere fjerner grunden for de uvidende til at være pc gamer | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Sony Playstation Danmark livestreamer fra E3 på FB hvor det er muligt at kommentere undervejs https://www.facebook.com/SonyPlayStationDanmark/app_3019153 56569082 Ses vi? | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Citerer Mike JezZ: Samme her Hjorth. Er katastrofalt hvis det sidste pc eksklusive firma sælger ud og yderligere fjerner grunden for de uvidende til at være pc gamer samt at diablo for mig bare er en titel der SKAL spilles på en pc. Jeg vil aldrig af samme grund komme til at acceptere at diablo 1 udkom til den første playstation. Visse spil hører bare ikke til konsollerne, og sådan er det bare! Freedom is merely privilege extended, Unless enjoyed by one and all | |
| ||
GR® | Citerer G_Rifff: Er det de danske tidspunkter? Vil det sige, at Ubisoft og Sony går på i nat dansk tid? Jep, det er lige præcis, hvad de gør Tillagt 2012-06-04 12:27: @ Hjorth og Mike Hvorfor ikke i stedet glæde sig over, at endnu flere spillere måske får mulighed for at give sig i kast med et godt spil? Der er jo ingen, der tvinger jer til at begynde at spille på PS3 i stedet for PC. Det er jo to forskellige udviklerhold, så det kommer jo nok ikke til at gå ud over kvaliteten af PC-versionen. Jeg selv vil også fortsætte med at spille PC-versionen, selvom der kommer en konsolversion, men derfor glæder det mig da, at mine venner også kan komme til at spille Diablo III, selvom deres computere ikke kan trække det. I'll catch you on the flip side | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Citerer hjorth: samt at diablo for mig bare er en titel der SKAL spilles på en pc. Jeg vil aldrig af samme grund komme til at acceptere at diablo 1 udkom til den første playstation. Visse spil hører bare ikke til konsollerne, og sådan er det bare! Men hvorfor? Der er jo ingen der forhindrer dig i at blive ved med at spille PC versionen. Jeg foretrækker da også klart Diablo på PC, men en konsol version ville bare lade flere prøve spillet. Edit: Jonas beat me to it Gamertag: The King of K. PSN ID: The_King_of_K. Jeg har 64 spil med alle achievements/trophies. Se min profil med listen. | |
| ||