S: En røvfuld Hip-hop/Rap CD'er! 
Antal indlæg: 15ChickenBone![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Så er det langt om længe blevet på tide at sælge ud af de cd'er som jeg ikke hører længere. De fleste af dem er i god stand, men nogle enkelte af dem er god betaget efter årene - men de kan alle afspilles uden problemer. Jeg har sat prisen til 40 kr pr. stk. (med mindre andet er angivet) - og 350 kr for 10 stk. Køber betaler selvfølgelig porto'en. Så hvis du falder over noget som du er interesseret i, så send mig blot PM, eller en mail på: kontakt (@) Pimpz . dk - og vi finder ud af det. Jeg er forresten fra Djursland. Danske Udgivelser: Rent Mel I Posen - Langt Om Længe Humleridderne - En Genial Gave Idé Humleridderne - Typisk Tårnby Malk De Koijn - Sneglzilla Klart Der - Elektriske fyrfadslys Takt Og Tone - Frisk Op Cas - Reflexion G-Bach - Skakmat Outlandish - Outland's Offical Tjes Boogie - Hellborn ... The Birth UFOYepha - U vs. Y UFOYepha - Kig Mig I Øjnene Niarn - Antihelt USO - Mr. Mista Amerikanske Udgivelser: Puff Daddy & The Family - No Way Out Lil' Kim - Notorius K.I.M. Lil' Kim - Hardcore Kanyé West - College Dropout Wyclef Jean - The Carneval Pras - Ghetto Superstar John Forté - Poly Sci Coolio - My Soul OutKast - Stankonia OutKast - ATLiens OutKast - Speakerboxxx / The Love Below Snoop Dogg - No Limit Top Dogg Snoop Dogg - Da Game Is to Be Sold, Not to Be Told Snoop Dogg - Paid tha Cost to Be da Bo$$ Snoop Dogg - Ego Trippin' WC - The Shadiest LL Cool J - Mr. Smith LL Cool J - Mama Said Knok You Out LL Cool J - Phenomenon LL Cool J - 10 LL Cool J - G.O.A.T A Tribe Called Quest - The Anthology Del La Soul - Art Official Intelligence: Mosaic Thump Ja Rule - Pain Is Love DMX - Flesh of My Flesh, Blood of My Blood DMX - ...And Then There Was X DMX - The Great Depression DMX - Grand Champ DMX - It's Dark and Hell Is Hot Tha Dogg Pound - Dogg Chit Tha Dogg Pound - Dogg Food NWA - Straight Out Of Compton Warren G - I Want It All Warren G - Take A Look Over Your... Xzibit - 40 Dayz & 40 Nightz Xzibit - Man vs Machine Xzibit - Weapons of Mass Destruction Ludacris - Chicken And Beer Outlawz - Still I Rise Skee-Lo - I Wish - 10 kr Method Man - Tical 2000: Judgment Day Ol' Dirty Bastard - Return To The... The Pharcyde - Labcabincalifornia 50 Cent - Curtis 50 Cent - Get Rich Or Die Tryin' Redman - Whut? Thee Album Redman - Dare Iz a Darkside Redman - Muddy Waters Redman - Doc's Da Name 2000 Redman - Malpratice Ghosface Killah - Ironman Public Enemy - He Got Game Run DMC - Down With The King Busta Rhymes - Extinction Level Event Busta Rhymes - Genesis Busta Rhymes - Anarchy Busta Rhymes - The Coming Missy Elliott - Under Construction Mobb Deep - The Infamous Mobb Deep - Blood Money Rakim - The 18th Letter Fugees - Blunted On Reality John Forté - Poly Sci Big Punisher - Yeah baby Big Punisher - Capital Punishment Big Punisher - Endangered Species Onyx - All We Got Iz Us Guru - Jazzmatazz Vol.1 Guru - Jazzmatazz Vol.2 Kurupt - Space Boogie: Smoke Oddessey Wu-Tang Clan - The W Per Vers - Vers 0.1 Will Smith - Big Willie Style Will Smith - Lost And Found Will Smith - Willenium Will Smith - Born To Reign Tommy Boy Greatest Hits (4 Cd's) - 80 kr u mad bro? | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() | Sælger du stadig? The devil doesn't wear Prada, I'm clearly in a fucking white tee. | |
| ||
|
| ||
ChickenBone![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Ja, det gør jeg faktisk. u mad bro? | |
| ||
nasgall![]() ![]() | Malk De Koijn - Sneglzilla Guru - Jazzmatazz Vol.1 Guru - Jazzmatazz Vol.2 er jeg intresseret i dog vil jeg mene 40 pr stk er lige lovlig dyrt vi ku snak om 100 kr incl porto hvis de er i god stand? Bababababa | |
| ||
![]() ![]() ![]() | vil gerne give 40 kr. kun for Malk De Koijn - Sneglzilla Wii nr.: 2601 4217 4140 8226; Xbox Gamertag: rafgut | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() | Sælger du stadig? The devil doesn't wear Prada, I'm clearly in a fucking white tee. | |
| ||
ChickenBone![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Haha, har stadig en del tilbage, ja. u mad bro? | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() | Haha, kunne da sagtens være interesseret i at købe nogle så The devil doesn't wear Prada, I'm clearly in a fucking white tee. | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | 50 Cent - Curtis 50 Cent - Get Rich Or Die Tryin' Stadig til salg? | |
| ||
ChickenBone![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Meltac er allerede interesseret i GRODT + nogle andre cd'er, men jeg ved ikke hvilke af dem jeg har tilbage mere - finder ud af det til i morgen i hvert fald. u mad bro? | |
| ||
| praastrup | Sælger du stadig, jeg ville gerne købe Skakmat med G-bach, hvis du stadig har denne.. | |
| ||
ChickenBone![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Skakmat er solgt til praastrup. u mad bro? | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Sneglzilla og de to Humleridderne cd'er, er de stadig mulige at købe? ^^ "There are only two kinds of people who are really fascinating - people who know absolutely everything, and people who know absolutely nothing." | |
| ||
| ELOD | hvad skal du have for dem alle? | |
| ||
ChickenBone![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Citerer ELOD: hvad skal du have for dem alle? Jeg vil lige tjekke hvilke cd'er der er tilbage og lave en ny liste, men jeg skal nok lige overveje en pris for dem allesammen. u mad bro? | |
| ||