Troværdighedstråden. 
Antal indlæg: 593ChickenBone![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Når man handler over nettet er der desværre altid en risiko for at handlen bliver afviklet på en forkert måde. Mange er tilbageholdende mht. at handle brugt over nettet og er utrolig skeptisk over for den person man evt. overvejer at indlede en handel med. Derfor er det en god ide at tjekke sælger/køber inden, og for at gøre dette nemmere, så vil denne tråd fungere som GR's "troværdigheds-garanti". Meningen med denne tråd er at brugere af byttecentralen, skal kunne se hvilke brugere de kan stole på, og hvilke de ikke kan stole på. Her vil man have mulighed for at skrive om sin handelseoplevelse, om det har været en god eller dårlig handel, og for at give sælger/køber noget ris/ros med på vejen - men lad være med at hænge hinanden ud og blive personlige. Skriv navn på den bruger du har handlet med og giv en beskrivelse af hvordan handlen er blevet afviklet. Opstår der problemer, så henvend dig til en moderator. Hall of Fame Anbefalinger: Sidst opdateret 13.12.2011 (Stor tak til The_Dude!) The_Dude 19 The Paki Don 15 bigal 12 dennyaaa 9 Masterj 8 Stant 7 takku 6 The Pez Dispenzer 6 Chiki 6 Simon Kolbe Strange 5 renediffe 5 Springform 5 Bubba HoTep 5 OmarE 5 peru500 5 Capperdude 4 zeppekit 4 rapsac 4 dvanggaard 4 STOREtun 4 dummiz 4 Christianmp 3 Kill_Me_Bill 3 ChickenBone 3 Sebastian9001 3 Tic-Tac 3 Hanmik 3 Sturmgeist 3 marddos 3 Themaz1987 2 tsunami 2 Pvt. Vasquez 2 Sploink 2 Lil_Monkey 2 Troels 2 Sadako Yamamura 2 LizzieMCgurly 2 Holmo 2 spalnew 2 Goldenpie 2 Benno 2 Jepsig 2 Grumpy Kiwi 2 belial 2 jobberman 2 Sploink 2 math101 2 McDej 2 odyzeus 2 Hodja_PS3 2 Zydocx2 1 cortex 1 AK-master 1 Stubkier 1 Tekkenmover 1 jonesmiller 1 Young-L 1 friediger 1 Trolle 1 minisnor 1 Weaville 1 toat 1 misuma 1 G_Riff 1 Yemmiz 1 Lynggård CR 1 Jumanjiz 1 stoferr 1 jakobhl 1 boberg 1 Muldarran 1 Noget 1 Suduki 1 Darell 1 Mr Durden 1 zinghai 1 thestrup2625 1 zepekit 1 4200 Mario 1 gamer666 1 sentasBurnout 1 kasper-n 1 dryaxx 1 Master_Disaster_17 1 Janki 1 random by choice 1 Pikkemand69 1 MatthiasBB 1 brookz 1 Michael Kamp 1 Michael93 1 wildrover 1 Junkeren44 1 Kicker 1 MR_Flatspin 1 Kayaman 1 TillerThit 1 hamphir 1 Vasif 1 Thor86 1 Wezl_DK 1 AK-master 1 prip 1 Tuppe 1 DennisCHR 1 Kaboka 1 boberg 1 Digwead 1 Virus 1 bugii 1 spragg 1 Impaler 1 Vardu 1 Hostt 1 James87 1 123krone 1 FrederikT 1 Apocalypto 1 Al-tair 1 dkmike 1 Cisplatin 1 Bastard 1 Inside 1 Trilinka 1 j00st 1 Markuz7 1 JacDG 1 Elias11 1 ilive 1 Crulie 1 u mad bro? | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Chistianmp God handel! zydocx2 God handel! takku God handel! Cortex God handel! Derfor! | |
| ||
|
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() | Gode handler: Ak-master The_Dude Themaz1987 Stubkier Techsupport@gamersnight | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | God ide Chicken btw. Derfor! | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Hvad jeg lige kan huske: Christianmp God Handel! Vi kan jo ikke have de render rundt og skider i skovbunden | |
| ||
hanmik![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Tekkenmover: God handel! I took an IQ test, the results were negative. | |
| ||
ChickenBone![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Gode handelserfaringer: Peru500 dennyaa bigal Mindre gode handelserfaringer: bee3p (det spil som jeg skulle ha' blev væk i posten) u mad bro? | |
| ||
| minisnor Moderator | The_Dude: God handel. Alt gik som aftalt. Bazzinga! | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Gode forhandlere for mig: dvanggaard Tsunami Har enten byttet eller solgt et spil. Tsunami handlen gik lidt galt. Mit spil modtog han aldrig, men ved ikke hvad der skete senere hen. Jeg sendte det dog, det kan jeg love. Er dog et stykke tid siden nu. Det er hvad jeg kan huske lige nu. | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Gode handler: jonesmiller dvanggaard christianmp Young-L friediger Trolle Mener der er flere, men kan bare ikke huske dem Folk jeg kan stå inde for: Medlemmer af HIP PSN ID: Adnanish - Sidney Lee's nemesis i Tekken 6! Viva La Hunt In Packs (HIP) | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Citerer minisnor: The_Dude: Hvad har vi handlet xD ? Var det FF spillene I så fald - perfekt handel Vi kan jo ikke have de render rundt og skider i skovbunden | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() | Weaville skal have credit for en nice handel That's it! I would like to be shot! | |
| ||
| minisnor Moderator | Citerer The_Dude: Var det FF spillene ? ja. Bazzinga! | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Citerer STOREtun: Weaville skal have credit for en nice handel STOREtun ska have credit for god køber | |
| ||
![]() ![]() | K1LL_ME_BILL er troværdig og kan stoles på. - sendte penge til ham, og spillet blev ligelides straks sendt til mig som lovet med ubrudt emballage. | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Citerer ChickenBone: Mindre gode handelserfaringer: Der var også en anden bruger på et tidspunkt, der lavede en tråd om netop bee3p og klagede over, at han havde snydt ham i en handel. PSN: WackWrench | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() | Alle jeg har handlet med herinde indtil videre PSN: dalle89 (Bliver man kold i røven, hvis man har is i maven?...) | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | toAt - byttede spil med gutten, ingen problemer overhovedet. Pez Dispenser - Køb af spil, no problemo. Du er ik' den skarpeste kniv i skoven, hva? | |
| ||
Tsunami![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Pez Dispenser Bytte af spil. Ingen problemer. Køb af Wii. Ingen problemer. De varmeste anbefalinger. | |
| ||
| The Pez Dispenser Moderator | Og samme er gældende den anden vej for både misuma og Tsunami 2 handler med Sadako, hvor alt også kørte som smurt i solsikke olie Har også haft nogle flere, men kan desværre ikke huske med hvem, det har dog alle gangene forløbet som planlagt så hvis nogen vil nævnes så bare sig til "I always prefer a good audience. I'd rather feed 100 percent of 10 people. Hollywood would rather feed 1 percent of 1 million people. Commercially speaking, my way is not better." | |
| ||
Kan sige jeg havde en god handel med Goldenpie... Tog lidt lang tid, men da vi endelig fik det gjort det, var det en god handel... Ekans = Snake, Arbok = Kobra, Muk = ??? | ||
| ||
![]() ![]() ![]() | God og super nem handel med Chiki. Kan sagtens anbefale at handle med ham. | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() | ChickenBone kan man også stole på =P Der var ingen problemer med handlen der The devil doesn't wear Prada, I'm clearly in a fucking white tee. | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Troels og Pvt. Vasquez har købt spil af mig og hurtig overførsel - håber de også er tilfredse kan sagtens anbefales TPD også har også handlet med Takku Vi kan jo ikke have de render rundt og skider i skovbunden | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Hov, havde helt glemt vi havde fået denne fine lille tråd! Er fint tilfreds med handlen, The_Dude, havde bare helt glemt denne tråd, heh... The_Dude er også fint pålidelig, god handel Har sikkert også handlet med andre, men kan ikke huske det * Chase the morning * Yield for nothing * | |
| ||