S/B: SPILUDSALG, Xbox, PS3, Wii, DS m.m. 
Antal indlæg: 4Hejsa Gamereactor, jeg har besluttet mig for at sælge godt og grundigt ud i min spilsamling til diverse konsoller, både gamle som nye. Håber I gider bruge et minuts tid på at gennemsøge, om der er noget, I ønsker. Alle spil jeg lister er europæiske udgaver og med æske og manual med mindre andet er angivet - bemærk også, at alle spil bliver solgt separat uden en fast pris, men også kan købes samlet til en samlet lavere og mere fordelagtig pris. Du finder listen med spil, jeg ønsker, nederst i posten. Billeder af spillene kan findes her: http://s1079.photobucket.com/albums/w508/Bota09 Wii: Animal Crossing: Lets go to the City Dragonball Z: Budokai Tenkaichi 2 Excite Truck Mario Party 8 Mario Strikers Charged Football My Littlest Petshop Pro Evolution Soccer 2008 Rayman Raving Rabbids Spore Hero (uåbnet) Super Mario All-Stars (MED æske, history booklet og soundtrack-CD) Super Paper Mario (2 stk.) Tiger Woods PGA Tour 11 (uåbnet) Trauma Center: Second Opinion Wario Land: The Shake Dimension -SOLGT- Wii Sports -SOLGT- Samlet pris: 1550 kr. plus porto Xbox 360: Assassin's Creed (classics) Assassin's Creed II Batman: Arkham Asylum Fifa 09 Fifa 10 Indiana Jones: The Original Adventures & Kung Fu Panda (bundle) Mass Effect (classics) Mirror's Edge Skate 2 Samlet pris: 900 kr. plus porto DS & 3DS Dr. Kawashima's Brain Training: How Old Is Your Brain? Mario vs Donkey Kong 2: March of the Minis New Super Mario Bros. -SOLGT- Pokemon Ranger (amerikansk udgave) Rayman 3D (3DS) Worms: Open Warfare 2 Yoshi Touch & Go Yoshi's Island DS Samlet pris: 750 kr. plus porto PS3: Assassin's Creed: Brotherhood Darksiders L.A. Noire Samlet pris: 450 kr. plus porto Diverse: 2012, DVD (uåbnet) Grand Theft Auto: Vice City, PC (uåbnet) The Godfather Trilogy: The Coppola Restoration, Blu-Ray The Rumour Said Fire: The Arrogant, CD (uåbnet) Top Gear Collectors Box 2: Revved Up, No Limits, Winter Olympics, DVD (uåbnet) Samlet pris: 500 kr. plus porto Spil jeg er interesseret i: Etrian Odyssey DS Etrian Odyssey II: Heroes of Lagaard DS Etrian Odyssey III: The Drowned City DS Kid Icarus 3DS Portal 2, PS3 Tales of the Abyss 3DS HUSK at tingene også sælges separat. Kom frisk. This signature is what all true warriors strive for | ||
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Jeg kunne godt hjælpe dig af med Wario Land, hvad med 100 kr. plus porto? | |
| ||
|
| ||
PM sendt. This signature is what all true warriors strive for | ||
| ||
BUMP: New Super Mario Bros., Wario Land og Wii Sports solgt. Bemærk også, at Super Mario All-Stars nu er med alt inkluderet. This signature is what all true warriors strive for | ||
| ||