Yndlingsfilm? 
Antal indlæg: 517![]() ![]() ![]() ![]() | -American Beauty -A Beautyful Mind -Fight Club -Requiem for a Dream -LOTR trilogien -Meet Joe Black -American History X -En Verden Udenfor etc... Obey my dog! | |
| ||
| Dr Van Infenstein | En yderst delikat smag du holder dig der ;o) - kunne ikke være mere enig. Er dog selv interesseret i mere end amerikanske film, så ud over Shoujo's liste (som jeg deler smagen i pånær LOTR) vil jeg yderligere bidrage med nogle asiatiske film som: - A Tale of Two Sisters - Old Boy - Three - My Sassy Girl - Whispering Corridors 4 (Voice) - The Ghost Og i tillæg til de amerikanske: - Se7en PlayOn.dk - Alt om Revolution. - - AsianFilm.dk - Asiatiske film for danskere. | |
| ||
|
| ||
| KASPERDENBRAV | BRAIN DEAD når man har set brain dead kan man ikke forstå at han fik lov til at skrive tolkiens ringenes herre det virker nærmest helt absurt. og filmen er absurte med massere af mega dårlige splatter scener blandet sammen med humor f.eks. når han for fat i græslå maskinen for at dræbe zombier er der så meget blod og tarme ud over det hele hat han glider rundt på gulvet mens ca. 50 zombier prøver at dræbe ham. det er genialt og top underholdning. desuden er det scener som jeg kan forsikre jer om at man ikke kommer til at se i andre film. der er også den unikke scene hvor hans mor som er blevet godt syg taber øre og hjerne masse ned i gråden som gæsterne senere spiser. det skal lige siges at moren bliver til et kæmpe monster til sidst. www.kasperdenbrav.webbyen.dk | |
| ||
| J-Josefsen | >kaspenbrav Jeg fik aldrig set det hele af filmen, jeg stoppede efter middags scenen i starten. 5 fede film(blandt de 20 bedste) 1:army of darkness(hail to the king baby!) 2:War of the worlds(No, Robbie, not like Europe!) 3:Aliens(game over man game over!) 4:Vampire hunter D (eye for an eye hand for an hand) 5:25 hour counting down as time stands still, yes i think its time to kill! | |
| ||
![]() ![]() | [KASPERDENBRAV], Hvis du synes Braindead er syg, og du leder efter noget der er endnu mere kvalmefremkaldende (hvis man kan kalde Braindead for det) så hold dig ikke tilbage.. Irréversible skal nok kunne få dig op af stolen. Hvis du tager mit ord for gode, så lad for guds skyld være med at læse noget om den. Læs ingen spoilers - læs intet! Bare køb den for den 50'er den nu engang koster i de forskellige butikker og sæt den på og nyd filmen... Du vil ikke blive skufet www.myspace.com/maskine | |
| ||
| CoRneliUs | Synes der er utrolig mange fede film, og mange af dem er da allerede blevet nævnt her (læs bl.a. fight club og sin city) Men af de film jeg har set her for nyligt, står den svenske film Ondskan (eller på dansk: Ondskab) nok klarest som værende en af de bedste film jeg har set.. eller som jeg lige husker | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Jg vil gerne nævne Land of the Dead oveni dem jeg ellers har nævnt. Har lige fået den set, og det er uden tvivl en fed film. Romero kan stadig. Jeg synes stadig at Night of the Living Dead er bedst af de 4, men Land of the Dead ligger uden tvivl på højde med de andre 2, og i mange tilfælde bedre. Lækre detaljer der var kommet med, og meget fede karakterzombier If I'm a child that means you're a pedophile, and I'll be damned if I'm going to stand here and take this from a pervert | |
| ||
| PS3_Lover | -King Kong -Shawn of the dead -Matrix 1,2,3 - og øøh så er der vist ikke flere.. fede film er der jo heldighvis mange af men når man så skal skrive dem ned forsvinder de. de 3 her blev så dem har jeg skrevet.. Psycho!?. | |
| ||
| Jaller | - American history X - Pulp Fiction - Schindlers liste - Ringenes Herre triologien - Matrix triologien Lige dem jeg kunne komme i tanke om | |
| ||
![]() ![]() | Dont be a Menace.. AKA Ghettoblaster Ved godt det ikke er en fantastisk film , med specielle scener og alt det der.. Men elsker denne film for den platte humor ; ) ~KumaR... | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Ringenes Herre Bad Boys 1-2 Der untergang, og generelt film der handler om anden verdenskrig Star Wars Monthy Python og de skøre riddere- Den er Verdensklasse..!!! Malus Sylvestris - Formand for Kagepartiet - Kage for folket | |
| ||
Min er: A.I. Kunstig intelligens. God film. DS, GC, PSP . Xbox360'eren er her hos mig !!! >_> [http://rillens.blogspot.com/] | ||
| ||
| KASPERDENBRAV | den har lige været på dr2 den er faktisk ret god. www.kasperdenbrav.webbyen.dk | |
| ||
-Anchorman: The Legend of Ron Burgundy -Starship Troopers -A clockwork orange -Blow -Fear and loathing in Las Legas -Irréversible | ||
| ||
| ss | bamse og kylling på julerejse | |
| ||
![]() ![]() | A Knight's tale Moulin Rouge Pirates of the Caribbean ville jeg lige umiddelbart sige... PSN ID: HenrikDark | |
| ||
![]() ![]() | vil også lige nævne The Untouchables som er et mesterværk efter min mening. minds are like parachutes,- they only function when open | |
| ||
| Cyberboy | saw 1 og 2 er nok de bedste film | |
| ||
![]() ![]() | Saw var alt for forudsigelig og overhovedet ikke klam! Den lagde op til en masse gode sager, men det var sgu noget af en misser... www.myspace.com/maskine | |
| ||
jeg er enig med dig i at saw var forudsigelig. På nogle punkter. *SAW (1) SPOILER* havde f.eks aldrig gættet det var Jigsaw der lå i midten af rummet. *SPOILER SLUT* Personligt synes jeg dog saw (1) er en af de bedre gyserfilm. Står i skærende kontrast til The Fog som er helt igennem elendig. | ||
| ||
![]() ![]() | SAW 1 SPOILER!!! Havde regnet ud hvem manden i midten var, men synes på intet tidspunkt at filmen var uhyggelig eller klam. Måske gav det et godt sus i maven, da gutten gik rundt og tog billeder i lejligheden pga. de gode lydeffekter fra kameraet, men derudover...meh... www.myspace.com/maskine | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Min favoritfilm må klart være Army of Darkness! Den er så kendt for alle de fede one-liners Ash (Bruce Campbell) fyrer af! No one puts flowers on a flower's grave - Tom Waits | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Gladiator... behøver jeg sige mere??? eller hvad med monthy phyton and the quest for the holy grail??? Citerer 13brevkasse: "Altså dennyaaa Du får mig til at rødme" | |
| ||
![]() ![]() ![]() | Lord of the ring, er da sindsyge gode film... kan også godt lide Sin City og de gamle Star Wars film... syntes at de nye star Wars film er sådan her: 1´eren var lidt latterlig, med 2´eren var de på den rigtige vej, og med 3´eren ramte de hovedet på sømmet... som tidligere er de gamle Star Wars klart de bedste November - den bedste måned! | |
| ||
nå, jeg må nok hellere komme med min yndlingsfilmsliste: *ingen rækkefølge* The Usual Suspects Pulp Fiction L.A. Confidential Memento American Beauty | ||
| ||