Dead of Alive- The movie 
Antal indlæg: 34![]() ![]() ![]() ![]() | Jeg er egentlig bare uhyrlig nysgerrig om der er rent faktisk er nogen af jer derude der har set filmen, nu hvor den er på DVD? I så fald, kom med jeres vurdering Obey my dog! | |
| ||
![]() ![]() | Jeg har set den.. Det er bare lang tid siden jeg så den, fik den tilsendt af en ven i USA. Den er faktisk meget sjov, man skal tage den alt andet end seriøs. Psn - Vaffeljernet.. | |
| ||
|
| ||
martin-united![]() ![]() | jeg synes den er elendig, den slår ihvertfald ikke Mortal Kombat filmen Psn.ID The-Lost-Viking Just Add Me. | |
| ||
| The Pez Dispenser Moderator | mortal kombat filmen er genial "I always prefer a good audience. I'd rather feed 100 percent of 10 people. Hollywood would rather feed 1 percent of 1 million people. Commercially speaking, my way is not better." | |
| ||
martin-united![]() ![]() | Citerer The Pez Dispenser: mortal kombat filmen er genial ja den er super! men 2eren er lidt dårlig, men der er jo også en 3er på vej http://imdb.com/title/tt0293429/ Psn.ID The-Lost-Viking Just Add Me. | |
| ||
| The Pez Dispenser Moderator | der findes 4 film allerede "I always prefer a good audience. I'd rather feed 100 percent of 10 people. Hollywood would rather feed 1 percent of 1 million people. Commercially speaking, my way is not better." | |
| ||
martin-united![]() ![]() | Citerer The Pez Dispenser: der findes 4 film allerede nej der gør ikke, de andre er en serie (Conquest) og den er umådelig dårlig, 3eren (Devastation) går videre fra hvor 2eren slap Psn.ID The-Lost-Viking Just Add Me. | |
| ||
| The Pez Dispenser Moderator | nååååh, så havde jeg misforstået noget, havde bare set at de havde fire dvd´er i forskellige butikker, men de to sidste dvd´er var nok bare serien så. The more you know "I always prefer a good audience. I'd rather feed 100 percent of 10 people. Hollywood would rather feed 1 percent of 1 million people. Commercially speaking, my way is not better." | |
| ||
martin-united![]() ![]() | Citerer The Pez Dispenser: nååååh, så havde jeg misforstået noget, havde bare set at de havde fire dvd´er i forskellige butikker, men de to sidste dvd´er var nok bare serien så. jeg tror der er noget med 14 af de der conquest Dvder, og den serie er så dårlig at jeg ikke engang kan finde ord på hvad jeg skal sige om den serie!? Psn.ID The-Lost-Viking Just Add Me. | |
| ||
| The Pez Dispenser Moderator | ved ikke hvor meget jeg ser frem til 3´eren, det er trods alt ikke Paul W.S Anderson der instruere den, meget kan man sige om ham men når det kommer til hjernedød action så er han manden, bare tag resident evil 1, mortal kombat 1 og Alien versus Predator alle sammen hjernedøde men alligevel pænt underholdende "I always prefer a good audience. I'd rather feed 100 percent of 10 people. Hollywood would rather feed 1 percent of 1 million people. Commercially speaking, my way is not better." | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | er der ikke lavet én DOA film før..? You make Buu mad, Buu make you dead! What Buu says, Buu do. - cookie for the people | |
| ||
Jeg så DOA filmen igår og jo, den er dårlig. Den sjove er, at det er som om den selv ved den er dårlig, og derfor ikke tager sig selv ret seriøst og det redder den faktisk lidt. Men ringe ikke desto mindre. Dom: 3/10 | ||
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Har ikke set den, men bare reklamerne viser, at her er tale om en RIGTIG dårlig film... Martin B - Så du den? | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | hvordan er den B film ? jeg har bestilt den og jeg tror den er god Vi kan jo ikke have de render rundt og skider i skovbunden | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() | Citerer Martin B Larsen: Jeg så DOA filmen igår og jo, den er dårlig. Den sjove er, at det er som om den selv ved den er dårlig, og derfor ikke tager sig selv ret seriøst og det redder den faktisk lidt. Men ringe ikke desto mindre. Det var også lidt det jeg havde regnet med. Men man kan vel altid se den for at få en go' griner over dens elendigehed Obey my dog! | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Gamereactor gav den 2/10. Jeg gider ikke bruge mere tid på film som House of the dead, doom, Resident evil 2. Så nej, hopper glad og tilfreds over. | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Ved godt, at jeg har dømt filmen som dårlig uden at se den, på trods af min blog om at dømme for tidligt, dog har jeg en 6. sans, der på forhånd fortæller mig, når noget VIRKELIG er dårligt... og den lytter jeg mest til... | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | hvordan er den dårlig som en almindelig forbruger nemt kan se ? Citerer call_of_duty_freak: Gamereactor gav den 2/10. Jeg gider ikke bruge mere tid på film som House of the dead, doom, Resident evil 2. Så nej, hopper glad og tilfreds over. hvad siger du Vi kan jo ikke have de render rundt og skider i skovbunden | |
| ||
![]() ![]() | Den er giga ringe. Nærmest en useriøst film :b . : Men Holly Valance , fuuuuuuuuuuuuuuck hun er lækker ~KumaR... | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Nu må i tage jer sammen venner... det er jo ikke for historien, CGIen eller skuespillet man ser denne film If I'm a child that means you're a pedophile, and I'll be damned if I'm going to stand here and take this from a pervert | |
| ||
![]() ![]() ![]() | Citerer Shoujo: Citerer Martin B Larsen:Jeg så DOA filmen igår og jo, den er dårlig. Den sjove er, at det er som om den selv ved den er dårlig, og derfor ikke tager sig selv ret seriøst og det redder den faktisk lidt. Men ringe ikke desto mindre. Haha, korrekt! Hvorfor tror i ellers Dolph Lundgren, Steven Seagal, Van Damme og self. goe gamle Arnold sælger film som bar fanden? Det er da så idioter som mig kan sidde og grine dem selv halvt ihjel over de elendige one liners og evige mandehørms scener! Så klassikeren Commando for jeg ved ikke hvilken gang her i fredags, og den er stadigvæk lige fed! En klassiker indenfor B-film. Arnold forever! It's not god that i hate, it's his fans that i can't take | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Citerer theduck: Citerer Shoujo: Min bror har haft en vane med at tælle "kill-count" i film, og Commando har vist 1. pladsen ... 120 eller deromkring Der findes mange stier, der fører til toppen af bjerget. | |
| ||
![]() ![]() ![]() | Citerer Hideo-san: Citerer theduck:Citerer Shoujo: Ja han er inkarnationen af en enmandshær. Han nakker dem jo for groft, og han burde være død mindst en million gange! It's not god that i hate, it's his fans that i can't take | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Citerer The_Dude: hvordan er den dårlig som en almindelig forbruger nemt kan se ? Jeg nævnte kun Resident evil 2, 1,eren var fin, men ikke noget specielt. Doom er da latterlig dårlig og har ingen ligheder med spillet, hvor er helvedet? (Hvis man ser bort fra filmens skuespil) | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Citerer Emiliatrix: Har ikke set den, men bare reklamerne viser, at her er tale om en RIGTIG dårlig film... HVad mente du med Martin B?? Får jeg hedder Martin Broch Også Kaldt Martin B. At vaere Nørd er Nørded! | |
| ||