Hvilken film så du sidst? 
Antal indlæg: 11517![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Episode 2... hehe Equilibrium Kampene imponerede lidt, men ellers en ret middelmådig film. Derfor! | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Submarino på tv2 i går. Solidt skuespil fra alle på nær ham der spillede Ivan - han ødelagde det lidt for. | |
| ||
|
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Genså Bubba Ho Tep... denne gang på Blueray.. lol.. den holder bare den film "and for some reason... there's a Chimp knocking about" | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Drive Vidste præcis hvad jeg kunne forvente, og den indfriede alle forventninger. Super film. Skulle bare ikke have set den med lyddæmpende høretelefoner. Da de første pistolskud lød, var mit hoved ved at sprænge, fordi de var så meget højere end resten af filmen. Gamertag: Juon SRF | |
| ||
![]() ![]() ![]() | Les Diaboliques Nok den film jeg har set der kommer tættest på samme feel som Psycho samtidig med at det føles som en frisk unik oplevelse GR's Minecraftere ® Oh, he's very popular Ed. The sportos, the motorheads, geeks, sluts, bloods, wastoids, dweebies, dickheads - they all adore him. They think he's a righteous dude. | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | The Sitter - Middelmådig comedy, ikke noget specielt. This Is Spinal Tap - Sød film You make Buu mad, Buu make you dead! What Buu says, Buu do. - cookie for the people | |
| ||
| The Pez Dispenser Moderator | "I always prefer a good audience. I'd rather feed 100 percent of 10 people. Hollywood would rather feed 1 percent of 1 million people. Commercially speaking, my way is not better." | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Citerer The Pez Dispenser: Tjek ratingen^^. ærgeligt deres rating systemt ikke går til 11 "and for some reason... there's a Chimp knocking about" | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Haha. Fedt xD You make Buu mad, Buu make you dead! What Buu says, Buu do. - cookie for the people | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() | The Big Lebowski Genial film. Simpelthen genial. Prøvede også at se Black Swan, men opgav da jeg fandt den kedelig. I am Jack´s Colon. I get Cancer, I kill Jack! | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | 50/50 En kemo-komedie, hvor dramaet får lov at fylde, dog uden at bægeret flyder over med patos. Dejligt. 5/6 Gordon-Levitt rykker snart op i min personlige superliga takket være film som 500 Days Of Summer, The Lookout og nu også 50/50. Du er ik' den skarpeste kniv i skoven, hva? | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Let me in Har ikke set originalen, men denne var ret god Aliens ate my babysitter | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Waiting for Superman Tak til Pez faktisk, han nævnte den vist i Cappers blog så måtte da tjekke den ud. Meget imponerende visuelt, og har heldigvis en progression igennem dokumentaren hvilket ofte er savnet. En øjenåbner og en rigtig god dokumentar. | |
| ||
| The Pez Dispenser Moderator | ^^ Godt at høre Hot Coffee Dokumentar om retssager. Startede godt, men blev lidt langsommelig til tider. Savner måske også lidt modspil, men den fremhæver nogle ret skræmmende sider af det amerikanske retssystem. Da jeg satte mig til at se den forventede jeg lidt at den ville fremhæve det latterlige i sagen om kvinden der sagsøgte Mcdonalds fordi kaffen var for varm, men i stedet omhandler den hvordan sager som denne blev spinnet af medierne og udnyttet til at give firmaerne større magt end kunderne. "I always prefer a good audience. I'd rather feed 100 percent of 10 people. Hollywood would rather feed 1 percent of 1 million people. Commercially speaking, my way is not better." | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Citerer The Pez Dispenser: Godt at høre . Vil også gerne smide en anbefaling på Senna, hvis du savner nogle dokumentarer med en progression. Motorsport sagde mig intet, men alligevel var jeg fuldt investeret i filmen. Vil jeg gøre! Jeg ser alt for få dokumentarer og det skal der laves om på. | |
| ||
| The Pez Dispenser Moderator | Tror den koster omkring en 20er i Blockbuster disse dage^^. Smider lige et par andre anbefalinger: This film is not yet rated Grizzly Man Collapse Countdown to Zero Catfish (sikkert fake, men det gør den ikke mindre god) Video Nasties: Moral Panic, Censorship & Videotape (Rigtigt interessant, om mediecensur, med udgangspunkt i den britiske filmindustri) Dario Argento - an eye for horror The Best Worst Movie (Fantastisk film om fankultur med udgangspunkt i Troll 2. Viser verden fra skuespillernes side og fansnes. Indeholder også nogle herlige scener med filmens instruktør). Der er også The People vs George Lucas, som falder lidt i samme boldgade. Den er dog ganske skuffende imo. Religulus (Lidt for ondsindet til tider?, men ganske morsom og har nogle ret gode pointer om religion i forbindelse med politik) Der kommer også en i år kaldet: This isn´t a movie, som lyder rigtigt interessant. Handler om en iransk filminstruktør der har fået et forbud om at lave film de næste 20 år af hans liv. Det er vidst nogle af de bedste jeg har set indenfor det sidste års tid. "I always prefer a good audience. I'd rather feed 100 percent of 10 people. Hollywood would rather feed 1 percent of 1 million people. Commercially speaking, my way is not better." | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Tusind tak! Vil se at anskaffe mig et par stykker af dem, der er i hvert fald masser at give sig i kast med. Som regel hvis en dokumentar formår at formidle dets budskab ordentligt, kan man lære mere af den, end man gør i samtlige skoletimer. Melder tilbage efter jeg har købt og set et par stykker ^^ | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Texas Killing Fields Indrømmet, jeg har aldrig været i nærheden af sydstaterne, men jeg tror filmen giver et godt portræt af den slemme side af vejen. Skuespil og historie fejler intet, men filmen vinder på atmosfære. 4/6 Trespass Filmen er egentlig ganske udmærket, men den er hurtig glemt igen hvorimod en lignende film som Hostage huskes i længere tid imo. 3/6 Du er ik' den skarpeste kniv i skoven, hva? | |
| ||
Har lige set: "Project Nim", rørende historie om, hvordan mennesker kan til siddesætte et dyrs velbefindende for at skaffe sig videnskabelige resultater, se den evt. før Rise of the planet of the apes, slående ligheder! Og så så jeg: "The world of Roger Corman", hvis man er til exploitation film er dette fader dokumentaren om hans univers, og hans liv som instruktør til over 200+ af slagsen... Mht. jeres snak om dokumenatare kan jeg anbefale et par stykker, " The Interrupters", " The Arbor", " Being Elmo" og ikke mindst werner herzogs nye " Into The Abyss"... "I'm as mad as hell, and I'm not going to take this anymore!" | ||
| ||
| The Pez Dispenser Moderator | Citerer BusterK: ikke mindst werner herzogs nye " Into The Abyss"... Åh ja, overvejer på det stærkeste at tage ind og se den, virker rigtigt lovende. Tror lige World of Roger Corman ryger på listen, man kan jo ikke benægte at den mand har haft temmeligt stor indflydelse på filmindustrien. Glemte også helt at nævne Exit Throught The Gift Shop, takket være den film har jeg fået meget stor respekt for street art. Tillagt 2012-04-12 12:55: Citerer Svabergast: Som regel hvis en dokumentar formår at formidle dets budskab ordentligt, kan man lære mere af den, end man gør i samtlige skoletimer. Man skal bare huske at stille sig lidt kritisk overfor indholdet, men det er en ret effektiv måde at lære nye ting. Kan godt lide at man ofte kan komme til at lære en masse om alt muligt man aldrig ville have opsøgt normalt. "I always prefer a good audience. I'd rather feed 100 percent of 10 people. Hollywood would rather feed 1 percent of 1 million people. Commercially speaking, my way is not better." | |
| ||
Har lige fået set Comic Con episode IV - A fans hope, af Morgan Spourlock, som at få et varmt knus af alle de nørded ting man elsker, og gemmer lidt for sig selv i hverdagen.. Lej den på Apple, its so worth it! "I'm as mad as hell, and I'm not going to take this anymore!" | ||
| ||
| The Pez Dispenser Moderator | Kill List Tror jeg syntes den er rigtigt god, men skal lige se den igen på et tidspunkt. "I always prefer a good audience. I'd rather feed 100 percent of 10 people. Hollywood would rather feed 1 percent of 1 million people. Commercially speaking, my way is not better." | |
| ||
Var inde igår og se " We need to talk about Kevin" Virkelig en stærk film, kan stærkt anbefales herfra... 5/6 "I'm as mad as hell, and I'm not going to take this anymore!" | ||
| ||
Fik set Total Recall igår, nu må vi se om Colin Firth kan leve op til rollen som Douglas Quaid i den nye remake.. "I'm as mad as hell, and I'm not going to take this anymore!" | ||
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Johnny English. Jeg grinte...Meget... | |
| ||