Gamereactor Internationalt Dansk / Svenska / Norsk / Suomi / English / Deutsch / Italiano / Español
Log ind medlem
amigo

Glemt kodeordet?
Jeg er ikke medlem, men det vil jeg gerne være

Eller log ind med en Facebook-konto
FacebookFacebook
Vælg forum
Søg forum
Tråd:

Hvilken film så du sidst?

Antal indlæg: 11518
BusterK
Citerer Thor86:
eg mener sæson 9 eller 10 er den sidste sæson. Så du ved det snart.

Ohh thank lord, må se om jeg stadig er og finde til den tid..

Har lige set "De andres liv" har set den så mange gange før, men holder ligeså meget af den.. Får altid en gribende lyst til at læse en masse om den tid..
"I'm as mad as hell, and I'm not going to take this anymore!"
  • Skrevet 2012-04-23 22:24
dbbuu
Batman: The Movie [1966] - Hehe. Så kan det næsten ikke blive mere plat. Må sige at der er en kæmpe forskel på den batman, og så den som vi ser i biografen i dag

Nosferatu - Hyggelig film.
You make Buu mad, Buu make you dead! What Buu says, Buu do. - cookie for the people
  • Skrevet 2012-04-25 18:55
JØP
Citerer Thor86:
Jeg mener sæson 9 eller 10 er den sidste sæson. Så du ved det snart.

Mener at have hørt, at sæson 9 bliver den sidste. Har ikke hørt om en sæson 10.

Men det bliver også snart presset, hvis de skal nå det. Vi så i det sidste afsnit
SPOILER

at Ted havde fået sit første barn om tre år

SPOILER END
og jeg håber, at når man endelig møder moderen, får man også en smule af det efterfølgende med. Vil føles utroligt tomt otherwise.

Nå, on topic, så har jeg set Hysteria her den anden dag. Den var OK, men intet at råbe hurra for. 6/10 for hyggens skyld.
Derudover så jeg Win win i går, og den var straks noget bedre. Forventede dog lidt mere en komedie, men det er jo min egen skyld, kunne bare have set trailers. God film, vil jeg helt klart anbefale folk at se. 8/10 herfra.
  • Skrevet 2012-04-26 22:30
vigggggo
The Avengers

Solid underholdning
Aliens ate my babysitter
  • Skrevet 2012-04-27 11:07
Xalio
Citerer JØP:
SPOILER

Du ved godt, at GR har en indbygget spoiler funktion, ikke?

Chronicle (2012) - Den startede godt ud med en fint koncept og idé, men slutningen blev noget af det mest latterlige, jeg har set. Nok en af de dårligste film, jeg har set i længere tid.
Haha, the fun has been doubled.
  • Skrevet 2012-04-27 19:21
JØP
Citerer Xalio:
Du ved godt, at GR har en indbygget spoiler funktion, ikke?
.

Jo. Gider bare ikke bruge den, fordi det er besværligt.

The Avengers: Så den i går. Den var ret god på en afslappet måde. Ikke så historisk tung og sådan, men alligevel god underholdning. Hulk er derudover utroligt sjov! Vil klart anbefale den, hvis man er nogenlunde glad for superheltefilm.
  • Skrevet 2012-04-28 09:22
Emiliatrix
Jeg har også set The Avengers, men jeg er ikke ligefrem begejstret. Jeg synes i hvert fald filmen er vildt overvurderet.

Humoren tiltalte mig sjældent (De ramte da plet nogle få gange), og hele ideen om vidt forskellige helte i ét og samme univers synes jeg ærlig talt er temmelig fjollet. Virker for alvor som om, at der mangler ideér... Resultatet var i hvert fald præcist så goofy (og undertiden) selvhøjtideligt, som jeg havde frygtet.

Jeg kunne godt lide billedsiden, i hvert fald indtil rumvæsnerne kom, og så var der et par seje personer, mest Robert Jr., ham hulkguy og til dels Loke. Dermed ikke sagt, at jeg synes billedsiden var prangende. Det er gjort bedre før. Dertil synes jeg filmen var for lang, og rumvæsnerne var alt andet end faretruende.

5/10, måske 6/10.
  • Redigeret 2012-04-28 15:26
dbbuu
Tintin: Enhjørningens hemmelighed - Den fangede rigtig Tintin stemningen Får helt lyst til at se tegneserien nu!
You make Buu mad, Buu make you dead! What Buu says, Buu do. - cookie for the people
  • Redigeret 2012-04-28 23:19
Dysjong
Var inde og se the avenuers her i torsdags. Awesome film!
What?! Babies creeps me out! - Deadpool
  • Skrevet 2012-04-29 00:55
samurai-x
Avengers 3D i fredags, har godt nok set andre film siden, men det er den eneste nævneværdige hehe
  • Skrevet 2012-04-29 10:02
JØP
Happy Feet 2: Faktisk lige så god som 1'eren. Rigtig hyggelig og god underholdning, ikke for tung, men alligevel tager de nogle gode emner op. Derudover er musikken god og sjov.
  • Skrevet 2012-04-29 13:01
sletton
Efter at jeg har fået set Avengers er jeg begyndt at rode lidt op i Marvels bagkatalog, begyndende med Iron Man, som var langt bedre end jeg husker den. Forfriskende at se en origin historie, der ikke er centreret omkring et hævnmotiv. Nu glæder jeg mig helt til at få fat i 2'eren også selvom den skulle være noget meh i forhold til 1'eren.
The Avengers var BTW den bedste superheltefilm jeg nogensinde har set, ingen tvivl der.
  • Skrevet 2012-04-29 15:51
misuma
Harold And Maude

Sikke en dejlig oplevelse og så endda af flere grunde:

Et godt mix af tragikomik og satire.

En perfekt casting af karakterene Harold og Maude. Det kan simpelthen ikke gøres bedre i udseende, mimik og levering af en fremragende finurlig dialog.

Visse scener er kompositionsmæssigt utrolig flotte og stemningsfyldte.

På et tidspunkt i filmen, kigger Harold ind i kameraet med et svagt hint af et djævelsk smil. Næsten som om han bryder den fjerde mur hvilket, for mig ihvertfald, virker ret innovativt for den tids film.

En film som åbnede mine øjne op for at "skæve fortællinger" ikke kun stammer fra nutidens film. Ja ja, jeg er ikke så velbevandret i ældre film, shot me Ü

5/6
Du er ik' den skarpeste kniv i skoven, hva?
  • Skrevet 2012-04-29 21:02
Xalio
Citerer JØP:
Jo. Gider bare ikke bruge den, fordi det er besværligt.

xD Det er jo kun en knap, der skal trykkes på, eller også skal der skrives 5 tegn mere. :/

A Clockwork Orange (1971) - Kunne nyde den meget mere denne gang end første gang jeg så den. Den futuristiske og skræmmende atmosfære, der er i filmen er enestående.
  • Redigeret 2012-04-29 21:58
Awsomeoggy
Dersu Uzala
Redlettermedia reviews Cop Dog og TPM. (Det var et CPH Pix arrangement. Hr. Stoklasa dukkede selv op til en overfed Q & A)
The Talented Mr. Ripley
GR's Minecraftere ® Oh, he's very popular Ed. The sportos, the motorheads, geeks, sluts, bloods, wastoids, dweebies, dickheads - they all adore him. They think he's a righteous dude.
  • Skrevet 2012-04-30 20:31
The Pez Dispenser
Moderator
Citerer Awsomeoggy:
Redlettermedia reviews Cop Dog og TPM. (Det var et CPH Pix arrangement. Hr. Stoklasa dukkede selv op til en overfed Q & A)

Ville jeg rigtigt gerne har set, syntes virkeligt at de laver noget godt arbejde. Havde de nogen hints til et eventuelt nyt review? Det må være ved at være på tide.
"I always prefer a good audience. I'd rather feed 100 percent of 10 people. Hollywood would rather feed 1 percent of 1 million people. Commercially speaking, my way is not better."
  • Redigeret 2012-04-30 20:38
Awsomeoggy
Citerer The Pez Dispenser:
Citerer Awsomeoggy:

Ville jeg rigtigt gerne har set, syntes virkeligt at de laver noget godt arbejde. Havde de nogen hints til et eventuelt nyt review? Det må være ved at være på tide.

Der blev egentlig ikke spurgt så meget til fremtidige projekter, men han gav indtryk af at de var rimeligt beskæftigede med "Space Cop" for tiden, som jeg i hvert fald ser frem til. Plinkett-wise var spørgsmålene ikke særligt fremadskuende, men drejede sig mest om tilblivelse af i forvejen eksisterende ting, og således var der ikke rigtigt nogle nyheder på den front.

Men hvis jeg skal være hel ærlig har jeg faktisk ikke så meget imod at de sætter mere tid af til Half in the Bag og andre (kort)filmprojekter.
HitB om Jack & Jill er jo et lille mesterværk, mens eksempelvis The Grabowskis - for at nævne noget mindre essayistisk - kan være rigtigt sjovt. http://redlettermedia.com/shorts/the-grabowskis-seasons-1-5/
Det fede ved Q & A'en var nok nærmere bare mødet med manden selv der vel efterhånden er en internet-legende. (han signerede min Phantom Menace DvD! Nu kan jeg dø tilfreds!)
Men jeg ville bestemt ikke have noget imod flere reviews i stil med Cop Dog. Faktisk kan undertegnede nok bedre lide Plinkett når han er morsom end seriøst analyserende.
GR's Minecraftere ® Oh, he's very popular Ed. The sportos, the motorheads, geeks, sluts, bloods, wastoids, dweebies, dickheads - they all adore him. They think he's a righteous dude.
  • Skrevet 2012-04-30 22:18
The Pez Dispenser
Moderator
Citerer Awsomeoggy:
Men hvis jeg skal være hel ærlig har jeg faktisk ikke så meget imod at de sætter mere tid af til Half in the Bag og andre (kort)filmprojekter.

Har jeg helt klart heller ikke, so far har det dog set ud til at der kom en ny Plinkett for hver 10. Half in the bag. Er i øvrigt rigtigt glad for Half-in the bag, det er både informativt og underholdende.
Citerer Awsomeoggy:
Men jeg ville bestemt ikke have noget imod flere reviews i stil med Cop Dog. Faktisk kan undertegnede nok bedre lide Plinkett når han er morsom end seriøst analyserende.

Cop Dog er også blandt mine foretrukne, samt half in the bag afsnittet om transformers 3, Jack and Jill og Red Tails. Ellers er jeg også ret glad for Grabowskis, og syntes også deres dokumentar om "nooooo" er ganske fin.

Eneste jeg ikke bryder mig om af deres materiale er Gamestation 2.0, men kun fordi jeg har svært ved at gennemskue det. Hvis det er ment som en parodi på spilreview shows, så er det genialt, hvis det er seriøst ment (med undtagelse af joksne) så er det en lidt tvivlsom affære.

Hele Internet reviewer scenen er boomet indenfor de sidste par år, men Redlettermedia er nogle af de eneste der konsekvent leverer et virkeligt højt niveau, både med indsigt og humor.
"I always prefer a good audience. I'd rather feed 100 percent of 10 people. Hollywood would rather feed 1 percent of 1 million people. Commercially speaking, my way is not better."
  • Redigeret 2012-04-30 23:02
Awsomeoggy
Ja Gamestation er sådan set mere interessant på grund af alt andet end netop spilindholdet. meningen med programmet er rigtig nok lidt svær at afkode da det ikke altid er lige let at se hvornår noget er reelt eller ironisk. Humoren er sjældent direkte. Rich Evans er skæg, men personligt synes jeg dog sjældent der kan opstå helt så interessante diskussioner i kølvandet på spil- som filmanmeldelser. Men hvis de fortsætter med at prioritere humoren i form af gags højest klager jeg dog ikke.
  • Skrevet 2012-04-30 23:18
Xalio
Mr. Smith Goes to Washington (1939) - God, men forudsigelig.

The Ricky Gervais Show S03E02 (2012)
Game of Thrones S02E04 og E5 (2012)
  • Skrevet 2012-05-01 23:05
Aalborg
Citerer misuma:
Harold And Maude

Fik endelig set Satantango... startede med at jeg fandt ud af at den var 7 timer lang. Sort hvid.. og blev betegnet som en Ungarsk kunst film.. lol.. den måtte jeg bare eje.
Men den er faktisk fremragende.. noget af en oplevelse.. man skal dog nok ikke se den hvis man har ADHD
"and for some reason... there's a Chimp knocking about"
  • Skrevet 2012-05-02 08:54
The_Dude
The Avengers

AAMAAZZIING
Vi kan jo ikke have de render rundt og skider i skovbunden
  • Skrevet 2012-05-02 10:43
The Pez Dispenser
Moderator
Rango

Dårlig humor : Tjek
Blottet for nye ideer : Tjek
Skabelonskåret til det punkt hvor man kan forudsige hver eneste udvikling : Tjek
Irriterende actionsekvenser : Tjek
Oscar : Tjek

Wtf???

Var nok den mest middelmådige film jeg har set i noget tid.
  • Redigeret 2012-05-03 18:17
mkushye
Goon

Rigtig fed film. Lovlig vold og Sean William Scott, som endnu engang spiller halvretarderet.
It's my party, and I'll cry if I want to.
  • Skrevet 2012-05-03 19:54
JØP
30 Minutes or less: Ret syret. Var da fin underholdende, men ikke noget, hvor man bare ikke kunne slukke og alligevel leve videre. 5 / 10
  • Skrevet 2012-05-03 23:28
Skriv et indlæg

For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!

:D :) :( :-o :shock: :? 8) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: ;-) :idea: :arrow: :| :mrgreen: :clap: :dance: #-o =; :^o [-X :pray: 8-[ :sick: :-# [-( :-k :--

Afstemning Hvad synes du om den foreløbige liste af lanceringsspil til PlayStation 4?
  • 16% Fantastisk
  • 36% God
  • 17% Middelmådig
  • 9% Dårlig
  • 22% Shut up, just shut up... You had me at PS4
Resultat
MGS SNAKE: ps4 Følg
2013-05-22 22:23
hjorth: Nidalee Følg
2013-05-22 15:21
The Syndicate: Det er da utroligt hvor TAMT revealet var...Følg
2013-05-22 14:32
Nike: Det vil jeg sige, var noget af en tam X-Box afsløring. Kan på ingen måde se, hvorfor jeg skal vælge den, og ikke PS4.Følg
2013-05-22 12:37
lilleblake: Jeg må hellere komme igang med at grave.Følg
2013-05-22 07:26
albecarlsen: nooooo!! skriftlige prøver matematik 0_oFølg
2013-05-22 07:21
Maageman: Sony event = ingen konsol, lidt spil. MS event = ingen konsol, ingen spil, VHS maskine, der kun virker i USA.Følg
2013-05-22 00:15
The Syndicate: Når det var den reveal. Tilbage til hverdagen :-@Følg
2013-05-21 22:33
Loufbye: Xbox-eventen har noget episk vente-musik o.OFølg
2013-05-21 18:52
chenjeh: 10 minutter tilbage:)Følg
2013-05-21 18:50
DeLuXiOn: et kvarter tlibage 0_o kan i sige lidt om maskinen mens jeg væk Følg
2013-05-21 18:49
jalokin: Så har jeg læseferie :)Følg
2013-05-21 17:47
The Syndicate: EN TIME TILBAGE!
Stay frosty gentelmen.Følg
2013-05-21 16:12
chenjeh: Nedtællingen er begynt, så må vi vente til det er snart aftensevent:)Følg
2013-05-21 13:00
Loufbye: Glæder mig til Xbox-eventen i aften. Håber på en afsløring af Alan Wake 2 som release-title. Please Remedy, bare et tease.Følg
2013-05-21 12:33
Kenneth Gant: Faxe kondi Megaparty http://www.youtube.com/watch?v=h7-lKzgkNJEFølg
2013-05-21 10:16
Carmillah: Er godt øm efter dagens træning. Aldrig har jeg været så svedig og rød i hovedet, men jeg har heller aldrig brugt en vægtstang før. Pyyyh!Følg
2013-05-20 23:17
kaboka: Lige været på Mash og spists en fantastisk bøf :DFølg
2013-05-20 21:45
lilleblake: En Mandag der for en gangs skyld var fantastisk. Sov godt GRFølg
2013-05-20 21:41
Emil_Nissen: Splinter Cell Co-op http://www.gamereactor.eu/grtv/?id=109711 Hell yeah!Følg
2013-05-20 19:50
BETA +