Gamereactor Internationalt Dansk / Svenska / Norsk / Suomi / English / Deutsch / Italiano / Español
Log ind medlem
amigo

Glemt kodeordet?
Jeg er ikke medlem, men det vil jeg gerne være

Eller log ind med en Facebook-konto
FacebookFacebook
Vælg forum
Søg forum
Tråd:

Hvilken film så du sidst?

Antal indlæg: 11517
The Pez Dispenser
Moderator
Citerer sletton:
Muppets er en meget amerikansk ting, det kan godt være det bare er mig, men har i hvertfald ingen barndomsminder fra The Muppets og ang. børnefamilier, virker den umiddelbart noget sværere at sluge end animationsfilm som Lorax og The Smurfs.

Jeg tror sådan set den vil falde i meget god jord hos mange børn, det er ikke så vigtigt at man ved hvem Muppets er, da filmen er meget god til at præsentere de forskellige karakterer. Blandt andet gennem den nye Muppet Walter der introducere seeren for hele ideen, samtidigt er der masser af sang og dans og hvad man nu ellers ville forvente fra en sådan film. Det der adskiller den fra Lorax og Smurfs er hovedsageligt at den indeholder dukker og at den respekterer sit publikum med jokes der både kan nydes af børn og af voksne. Tror det kan betragtes som en nostalgisk hyldest til det gamle show, men også som en glimrende introduktion.

Tror den vil være sværrest at sluge når man sidder og beslutter sig for om man vil gå ind og se den, når man først sidder foran skærmen, så tror de fleste (indenfor målgruppen) vil være fanget. Men navnet er nok lidt imod dem, da Muppets vel hovedsageligt er kendt for at have medvirket i en række dårlige film disse dage.
"I always prefer a good audience. I'd rather feed 100 percent of 10 people. Hollywood would rather feed 1 percent of 1 million people. Commercially speaking, my way is not better."
  • Skrevet 2012-05-13 16:07
sletton
Citerer The Pez Dispenser:
Tror den vil være sværrest at sluge når man sidder og beslutter sig for om man vil gå ind og se den, når man først sidder foran skærmen, så tror de fleste (indenfor målgruppen) vil være fanget.

Det er også mere det jeg snakker om. Jeg tror de fleste børn vil elske filmen, det samme gælder forældrene. Men når man som forældre med en begrænset filmviden skal ind og se film med sit barn vil man for det meste tage det sikre valg, altså vælge den film man ved hvad tilbyder. Jeg ved ikke om den teori holder stik i virkeligheden, da jeg ikke selv er forældre (og ALDRIG kunne finde på at tage mit barn ind og se noget så gyseligt som nyere tids animationsfilm, med undtagelse af Pixarfilm selvfølgleig), men gætter på det er argumentet bag marketingsfolkenes beslutning. Stadigvæk en forbandet skam.
  • Skrevet 2012-05-13 16:41
The Pez Dispenser
Moderator
^^
Tror jeg du kunne have ret i, ofte kan kritikerne hjælpe en smule på dette, da man skulle tro at den store mængde af positive anmeldelser ville skabe en smule hype. Dårlige anmeldelser kan aldrig afholde nogen fra at gå i biografen (Måske John Carter? hmm), men er ret overbevist om at gode anmeldelser kan have en positiv effekt.
"I always prefer a good audience. I'd rather feed 100 percent of 10 people. Hollywood would rather feed 1 percent of 1 million people. Commercially speaking, my way is not better."
  • Skrevet 2012-05-13 16:56
sletton
Citerer The Pez Dispenser:
(kommer i tanker om at jeg rigtigt gerne vil se Easy A, men kan ikke huske hvorfor.)

EMMA STONE!
  • Skrevet 2012-05-13 18:25
dbbuu
Indiana Jones and the Last Crusade
Indiana Jones and the Kingdom of the Crystal Skull
You make Buu mad, Buu make you dead! What Buu says, Buu do. - cookie for the people
  • Skrevet 2012-05-14 19:09
Tilde Qrt
Har lige set Zodiac færdig, efter der var nogen der snakkede om den herinde. Fantastisk film.

Skal ærligt indrømme at jeg downloadede den først, men da jeg så var cirka halvejs inde besluttede jeg at det var en film jeg måtte eje. Resten så jeg på Dvd i dag.
"She doesn't quite chop his head off. She makes a Pez dispenser out of him."
  • Skrevet 2012-05-15 17:09
dbbuu
Up in the Air - Dejlig sød film. Blev bestemt ikke skuffet (:

50/50 - Også en god film.
You make Buu mad, Buu make you dead! What Buu says, Buu do. - cookie for the people
  • Redigeret 2012-05-17 06:45
The Pez Dispenser
Moderator
Alphaville

Glimrende film.
  • Skrevet 2012-05-17 10:44
Xalio
Magnolia (1999) - Musik. Musik over det hele.

The Invention of Lying (2009) - Prøver at virke klog, men fejler desværre i forsøget.

Anatomy of a Murder (1959) - Jeg kunne ikke beslutte mig for, om jeg ville have at Hr. Manion skulle kendes skyldig eller ej.

Game of Thrones S02E07 (2012)
Haha, the fun has been doubled.
  • Redigeret 2012-05-17 11:41
misuma
The Divide

Jeg mindes at filmen har fået lidt hug, også herinde fra. Hvilket måske gjorde at jeg blev positivt overrasket.

Filmen starter i tredje gear og der spildes ikke tid på en dybere forklaring på katastrofen. For nogle ville dette være et hit or miss, hvor jeg hopper på hit denne gang. Det bidrager til mysteriet.

Den er grum og barsk, men jeg lod mig af og til distrahere af skuespillet som i nogle situationer ramte ved siden. Nogle evner at flippe ud på en realistisk og troværdig måde, mens andre fremstår en kende karikerede hvilket var min oplevelse i filmen.

Når vi snakker om samfund og mennesket i forfald, så vil jeg nok hellere se film som "The Blindness" og særligt vil jeg fremhæve "Right At Your Door" hvis vi snakker om folk som isolerer sig i katastrofetider, et mere intimt, realistisk og personligt bud i subgenren.

The Divide 3,5/6
Du er ik' den skarpeste kniv i skoven, hva?
  • Skrevet 2012-05-17 16:20
Capperdude
Superbror på DR1

Lam børnefilm som vanen tro er skruet uendelig dårligt sammen og henvender sig til MEGET små børn..

MEN, kunne nu ret godt lide den
Manchester United forever <3
  • Skrevet 2012-05-17 16:27
RedForman
Taxi Driver og The Avengers

Begge film kan i den grad anbefales fra min side
"Listen, I've got a fever! And the only perscription... is more cowbell!"
  • Skrevet 2012-05-17 23:12
JØP
Chronicle: Jeg ved ikke helt, hvad jeg synes om filmen. På den ene side var idéen rigtigt god, og udførslen var ikke helt dårlig. På den anden side manglede der forklaringer, og slutningen var lidt for overdrevet. Derudover var det underligt, at kameraer var omdrejningspunkt for filmen; synes ikke, det gjorde noget videre godt for filmen. Jeg er heller ikke helt overbevist om skuespillet; de gjorde det ok, men ikke noget vildt troværdigt.
Well, 6/10 for en god idé, der kan ses en enkelt gang.
  • Skrevet 2012-05-19 09:31
BusterK
Drugstore Cowboy - Af Gus van sant meget vellykket film om livet som misbruger.
"I'm as mad as hell, and I'm not going to take this anymore!"
  • Skrevet 2012-05-19 14:41
Xalio
Clueless (1995) - As if, jeg kunne lide den.

Mean Girls (2004) - Stadig en af de bedste teen flicks, jeg er kommet mig over.

A Good Year (2006) - Hvad laver Mr. Nash i la France? Hyggelig film, som TV2 valgte at sende i går.

Sero hiki no Gôshu (Gauche The Cellist) (1982) - Hjertevarmende film, som ikke just mindede mig om mange af de andre anime film, jeg har set.

Midnight in Paris (2011)
The Ricky Gervais Show S03E05 (2012)
Haha, the fun has been doubled.
  • Skrevet 2012-05-19 15:01
Tugay007
Syv Liv(Seven Pounds)

Langtrukken og forvirrende, så det nogle gange svært at forstå hvorfor de forskellige ting sker. Det bliver dog reddet hen mod slutningen.
  • Redigeret 2012-05-19 23:44
Ak-master
Også Syv Liv.
Jeg kan godt lide den.
Derfor!
  • Skrevet 2012-05-20 00:15
The Pez Dispenser
Moderator
Surrogates

Var lidt overasket, langt bedre end forventet. Ikke noget mesterværk, men ganske underholdende.
  • Skrevet 2012-05-20 00:47
Awsomeoggy
Tommy Lee Jones film. Noget med "Mist". Dårlig var den i hvert fald.
GR's Minecraftere ® Oh, he's very popular Ed. The sportos, the motorheads, geeks, sluts, bloods, wastoids, dweebies, dickheads - they all adore him. They think he's a righteous dude.
  • Skrevet 2012-05-21 17:10
sletton
Last Action Hero
Fedt koncept, der solidt bliver brugt til sit fulde potentiale af den mesterfulde John McTierman. og ja, Schwarznegger er udemærket i filmen, men hold da op om Charles Dance' Mr Benedict ikke er en af de bedste filmskurke fra 90'erne. Han stjæler jo showet i samtlige scener han er med i. Hvis vi endelig skal give stjerner ligger den nok på en solid 5/6 stjerner.
Crazy, Supid Love
Virkelig sød film, kan varmt anbefales hvis man skal have selskab af en dame man ikke aktivt hader. Emma Stone, Ryan Gosling, Steve Carell, Kevin Bacon, der er simpelthen så åndsvagt mange gode skuespillere og de har det tydeligvis sjovt hele vejen igennem. Idiotisk plottwist til sidst og træg slutning, men resten af filmen er sku en fornøjelse.. Også, EMMA STONE ER DA DEN FINESTE! 4/6

Og så skal jeg virkelig have skaffet tid til at få set Once Upon A Time in the West på blu-ray. Kan ikke vente med at beundre Claudia Cardinales kurver i knivskarp HD. Så den samme med en ven for et par måneder siden, og hold da kæft vi salvede hele vejen igennem
  • Skrevet 2012-05-22 17:28
misuma
Take Shelter

Et omniøs lydbillede igennem det meste af filmen, bidrager til et i forvejen foruroligende portræt af en mand i forfald.

Af og til er det rart ikke at få serveret alle svarene på et sølvfad, hvilket i min optik også er en stor del af filmens drivkraft.

Michael Shannon fortjener at komme mere frem i spotlyset, så absolut.

4,5/6
Du er ik' den skarpeste kniv i skoven, hva?
  • Skrevet 2012-05-22 22:03
The Pez Dispenser
Moderator
Vivre Sa Vie

Kan godt være det var hele pointen, men syntes stadig den er en anelse for distanceret. Pointen er at vise det der sker fremfor hvordan det sker, men det er ikke nødvendigvis så interessant som man kunne have håbet. Den har dog mange gode scener og opfindsomme indfald.
  • Skrevet 2012-05-22 22:05
LilB
Citerer Awsomeoggy:
Tommy Lee Jones film. Noget med "Mist". Dårlig var den i hvert fald.
Den hedder In The Electric Mist

Den sidste jeg så var Star Trek... den er nu meget god...
  • Skrevet 2012-05-23 11:00
dbbuu
Dexter sæson 1 - Super nice serie, glæder mig til at gå i gang med sæson 2
  • Skrevet 2012-05-23 20:52
Ak-master
Men in Black III
Begyndelsen er virkelig katastrofal. Både introduktionen til filmen og fyrene i sort. Speciel effects er gode. Plottet med tidsrejser er gennemhullet, men sådan plejer det vel at være. Her tænker jeg både på små og større ulogiske begivenheder. Filmen bruger en del lette tricks og klicheer. Slutningen er overraskende, men man skal bare ikke tænkte for meget over den. Josh Brolin, som den unge K, er rigtig god.

Jeg ville ønske, at jeg havde genset 2'ern i weekenden, da jeg tror mine forventninger var lidt for høje. Den var okay dog.
Derfor!
  • Skrevet 2012-05-23 23:02
Skriv et indlæg

For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!

:D :) :( :-o :shock: :? 8) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: ;-) :idea: :arrow: :| :mrgreen: :clap: :dance: #-o =; :^o [-X :pray: 8-[ :sick: :-# [-( :-k :--

Afstemning Hvad synes du om den foreløbige liste af lanceringsspil til PlayStation 4?
  • 16% Fantastisk
  • 37% God
  • 17% Middelmådig
  • 9% Dårlig
  • 22% Shut up, just shut up... You had me at PS4
Resultat
hjorth: Nidalee Følg
2013-05-22 15:21
The Syndicate: Det er da utroligt hvor TAMT revealet var...Følg
2013-05-22 14:32
Nike: Det vil jeg sige, var noget af en tam X-Box afsløring. Kan på ingen måde se, hvorfor jeg skal vælge den, og ikke PS4.Følg
2013-05-22 12:37
lilleblake: Jeg må hellere komme igang med at grave.Følg
2013-05-22 07:26
albecarlsen: nooooo!! skriftlige prøver matematik 0_oFølg
2013-05-22 07:21
Maageman: Sony event = ingen konsol, lidt spil. MS event = ingen konsol, ingen spil, VHS maskine, der kun virker i USA.Følg
2013-05-22 00:15
The Syndicate: Når det var den reveal. Tilbage til hverdagen :-@Følg
2013-05-21 22:33
Loufbye: Xbox-eventen har noget episk vente-musik o.OFølg
2013-05-21 18:52
chenjeh: 10 minutter tilbage:)Følg
2013-05-21 18:50
DeLuXiOn: et kvarter tlibage 0_o kan i sige lidt om maskinen mens jeg væk Følg
2013-05-21 18:49
jalokin: Så har jeg læseferie :)Følg
2013-05-21 17:47
The Syndicate: EN TIME TILBAGE!
Stay frosty gentelmen.Følg
2013-05-21 16:12
chenjeh: Nedtællingen er begynt, så må vi vente til det er snart aftensevent:)Følg
2013-05-21 13:00
Loufbye: Glæder mig til Xbox-eventen i aften. Håber på en afsløring af Alan Wake 2 som release-title. Please Remedy, bare et tease.Følg
2013-05-21 12:33
Kenneth Gant: Faxe kondi Megaparty http://www.youtube.com/watch?v=h7-lKzgkNJEFølg
2013-05-21 10:16
Carmillah: Er godt øm efter dagens træning. Aldrig har jeg været så svedig og rød i hovedet, men jeg har heller aldrig brugt en vægtstang før. Pyyyh!Følg
2013-05-20 23:17
kaboka: Lige været på Mash og spists en fantastisk bøf :DFølg
2013-05-20 21:45
lilleblake: En Mandag der for en gangs skyld var fantastisk. Sov godt GRFølg
2013-05-20 21:41
Emil_Nissen: Splinter Cell Co-op http://www.gamereactor.eu/grtv/?id=109711 Hell yeah!Følg
2013-05-20 19:50
Bonzaii Sheep: N.O.V.A 3 er gratis på iOS! #freegamesFølg
2013-05-20 15:35
BETA +