Gamereactor Internationalt Dansk / Svenska / Norsk / Suomi / English / Deutsch / Italiano / Español
Log ind medlem
amigo

Glemt kodeordet?
Jeg er ikke medlem, men det vil jeg gerne være

Eller log ind med en Facebook-konto
FacebookFacebook
Vælg forum
Søg forum
Tråd:

Hvilken film så du sidst?

Antal indlæg: 11516
JØP
Snow White and the Huntsman: Jøsses. Altså, hvis man ikke har andet at lave, og den lige er der, og man ikke betaler for det, så kan den godt gå an. Den havde gode elementer, og det var et ægte eventyr. Men den var alt for convenient og forudsigelig, og skuespillet var ringe og overdrevet flere steder. Chris Hemsworth gjorde det OK, og well.. Spoiler:dværgene var gode og en overraskelse i filmen. 4/10
  • Skrevet 2012-07-10 15:46
dbbuu
Scoreturen aka The Inbetweeners på engelsk - Gaab. Føler jeg havde set den film hundrede gange før, da handlingen følger præsis samme spor som alle de andre vi er nogle unge lidt nørdede typer, der har fået sommerferie, og skal ud lave dame, med den ene cliché efter den anden.
You make Buu mad, Buu make you dead! What Buu says, Buu do. - cookie for the people
  • Skrevet 2012-07-10 17:44
sletton
Terminator 2: Jugdement Day - Ikke så god som 1'eren efter min mening, men det er selvfølgelig begge fantastiske film i hver deres egen ret. Klart nogle af Camerons stærkeste film sammen med Aliens
  • Skrevet 2012-07-11 00:21
Stampe128
Hele Deathstalker-serien.
Mig og en kammerat var fantastisk godt underholdt til og med Deathstalker III! Rigtig mange bryster (bare for at have det) og helt igennem elendige kostumer, elendigt skuespil og helt fantastisk elendige sværdkampe!
  • Skrevet 2012-07-11 23:58
Emiliatrix
Citerer sletton:
Terminator 2: Jugdement Day - Ikke så god som 1'eren efter min mening, men det er selvfølgelig begge fantastiske film i hver deres egen ret. Klart nogle af Camerons stærkeste film sammen med Aliens

Begge er gode film. Men Terminator 2 har lidt flere... dumme øjeblikke. Spoiler: Som f.eks. den 10-årige knægt, der kan hacke (mest miserable gimmick i film, ever...) selv Cyberdynes kodelåse...

De vanvittigt fede effekter (og scenarier, som disse effekter indgår i) retter dog op på det hele. Alt i alt en rigtig sej film.
  • Skrevet 2012-07-12 00:18
Thor86
Moderator
Citerer JØP:
Snow White and the Huntsman: Jøsses. Altså, hvis man ikke har andet at lave, og den lige er der, og man ikke betaler for det, så kan den godt gå an. Den havde gode elementer, og det var et ægte eventyr. Men den var alt for convenient og forudsigelig, og skuespillet var ringe og overdrevet flere steder. Chris Hemsworth gjorde det OK, og well.. Spoiler

Ironisk nok så er de "dværge" der medvirker i filmen, ikke rigtig dværge. Uden at have set den, så synes jeg godt man kunne have haft rigtig dværge med.

This Means War

Jeg synes ikke den var vanvittig spændene, omend jeg ikke havde regnet slutningen ud. Så den mest fordi kæresten ville. Skuespillet er heller ikke vanvittig godt.
Vi får en halv generation af unge mænd med metalhofter. Det bliver fedt, når jeg som 50-årige kan løbe fra de 30-årige. (Sagt om dem som går med hængerøv) (PSN = theNestle) jeg er fuld :-( jeg savner den brændeovn hos mine forældre... Camilla! Mm...!
  • Skrevet 2012-07-12 08:48
JØP
Citerer Thor86:
Ironisk nok så er de "dværge" der medvirker i filmen, ikke rigtig dværge. Uden at have set den, så synes jeg godt man kunne have haft rigtig dværge med.

Det fandt jeg faktisk først ud af, det jeg så credits og så, at bl.a. Nick Frost var med i filmen. Det havde jeg ikke lige set. Men de så også mere ud som "små mennesker" frem for "dværge".

The Amazing Spider-man: (Ja, har været i biografen to gange denne uge!) Jeg kunne rigtigt godt lide den, og det kunne min kæreste også. Der var småfejl med plottet, personer man ikke hører mere til, og et meget pludseligt skift fra god til ond, men ellers var det en solid action-film med en god, subtil humor. Skuespillet var jævnt og godt, men jeg håber, at de i 2'eren spoler tiden nogle få år frem. Jeg var ikke overbevist om, at Andrew Garfield var 17 år gammel (han er i virkeligheden 29, og det kan efterhånden ses, at han ikke er teenager længere). Needless to say, jeg glæder mig til 2'eren. 7/10
  • Skrevet 2012-07-12 10:16
GOW_VINTHER
The Amazing Spider-Man
Den var udmærket. Gode skuespillere, sjov humor, og gode effekter. Synes især 3D effekterne var godt lavet. Flotte, men ikke så meget "in your face" at de blev distraherende, som ellers ofte er tilfældet. Også en del god action. Den manglede dog noget. Tror måske at jeg bare ikke var så glad for Lizard. Har heller aldrig været så glad for ham i tegneserierne, så synes ikke han var god nok til at bære skurkerollen alene. Vil give filmen 7/10. Var underholdene, men foretrækker stadig Sam Raimi filmen. Synes dog der er stort potentiale i en efterfølger, måske med Venom eller Carnage. På tide at mindst 1 af dem får den gode film de fortjener. Selvom Carnage nok er for brutal til at de vil bruge ham. Green Goblin kunne også være en mulighed.
Gamertag: The King of K. PSN ID: The_King_of_K. Jeg har 64 spil med alle achievements/trophies. Se min profil med listen.
  • Redigeret 2012-07-12 19:50
The Pez Dispenser
Moderator
Hell comes to frogtown

Virkeligt virkeligt... VIRKELIGT plat film og betydeligt mere underholdende end den havde lov til at være. Vel næsten underlig på den gode måde.
"I always prefer a good audience. I'd rather feed 100 percent of 10 people. Hollywood would rather feed 1 percent of 1 million people. Commercially speaking, my way is not better."
  • Skrevet 2012-07-13 00:40
sletton
Citerer Emiliatrix:
Begge er gode film. Men Terminator 2 har lidt flere... dumme øjeblikke. Spoiler: Som f.eks. den 10-årige knægt, der kan hacke (mest miserable gimmick i film, ever...) selv Cyberdynes kodelåse...

De vanvittigt fede effekter (og scenarier, som disse effekter indgår i) retter dog op på det hele. Alt i alt en rigtig sej film.

Det prøver jo egentlig at undskylde det med moren har oplært ham i guns n stuff siden han kunne gå, hvilket i det mindste gør det knap så dumt som "I know this, it's a UNIX system!"
  • Skrevet 2012-07-13 01:00
The Pez Dispenser
Moderator
Huden jeg bor i

Tog godt nok en meget uventet drejning, havde forventet noget helt andet, men stadig en glimrende film.
"I always prefer a good audience. I'd rather feed 100 percent of 10 people. Hollywood would rather feed 1 percent of 1 million people. Commercially speaking, my way is not better."
  • Skrevet 2012-07-13 20:09
Ak-master
Mission Impossible 4
Mange fede actionscener!
Derfor!
  • Skrevet 2012-07-13 21:14
JØP
Changeling: Ikke lige den feel good-film, jeg ledte efter på en tømmermændsplaget lørdag, men bestemt en god film! Utroligt ubehagelig uretfærdighedsfilm, som er velspillet og velskrevet. 8/10, men man skal være i humør til den, for den er tung.
  • Skrevet 2012-07-14 15:10
mkushye
Casa De Mi Padre 7/10 - Som sædvanelig sjov på den latterlige måde, når man har med Will Ferrel at gøre.
Han er én af mine favoritter, når det kommer til film med humor i

Wanderlust 9/10 - Elsker Paul Rudd. Et par by-mennesker på afveje i et "hippie community". Uforudsigelig, elskelig og super morsom

John Carter 6/10 - Ikke så dårlig som jeg havde forventet, flotte scener med mærkværdige aliens og transportmidler. Ærgeligt at det var en Disney produktion, kunne godt havde brugt en saftig sex-scene.

Man On a Ledge 6/10 - Jamie Bell, bedre kendt som den Billy Elliot formår stadig at forbløffe mig, hans skuespil er eminent i mine øjne.
Havde ikke forudset, at han ville Spoiler:stjæle diamanten.

I aften/morgen står den på:

Scary Movie 2 og Den Sorte Madonna.
It's my party, and I'll cry if I want to.
  • Skrevet 2012-07-14 19:29
oliman22
Pulp Fiction 8/10

Spoiler:Forstod ikke hvordan Vincent kom tilbage igen senere i filmen efter at Butch havde dræbt ham i lejligheden.
  • Skrevet 2012-07-14 20:24
The Pez Dispenser
Moderator
---)Oliman22
Den hopper i tid mellem hvert eneste segment. Derfor slutningen er det samme som begyndelsen.

Paths of Glory
Helt klart en af de bedre Stanley Kubrick film, underligt nok havde jeg ikke rigtigt hørt om den før.
  • Redigeret 2012-07-14 20:27
sletton
Citerer The Pez Dispenser:
Paths of Glory
Helt klart en af de bedre Stanley Kubrick film, underligt nok havde jeg ikke rigtigt hørt om den før.

Det var vel først med Spartacous han for alvor slog igennem, men har også hørt en del gode ting om den film
  • Skrevet 2012-07-15 14:01
Xalio
Charlie Wilson's War (2007) - Er jeg den eneste, der ikke bryder mig om Julia Roberts?

Driving Miss Daisy (1989) - Hvordan den kan vinde 4 oscars og endda for Best Picture er gået mig overhovedet. Noget af en kedelig film skal man lede længe efter.

The Bucket List (2007) - Inden jeg så filmen, så jeg at der på boksen stod "Nicholson og Freeman er et dejligt par, og de bærer ubetinget filmen." Så tænkte jeg om det betød, at deres præstationer var ud over skyerne, eller om historien bare ikke fyldte særlig meget. Den sidste ville være den mest præcise beskrivelse, selvom det stadig var en ok film.
Haha, the fun has been doubled.
  • Skrevet 2012-07-16 00:14
Ak-master
50/50
Overraskende veldrejet drama. Ikke så meget komdie.

Overfladisk men meget afslørende Spoiler:Lettere sukkersød slutning, men det gjorde mig ikke spor. Faktisk fangede jeg mig i at tilskynde den.

Og
17 Again
Jeg kan altså godt lide den film. Leslie Mann gør det heller ikke svært.
Derfor!
  • Skrevet 2012-07-16 00:28
dbbuu
Fight Club - Stadig en fed film!

This Means War
You make Buu mad, Buu make you dead! What Buu says, Buu do. - cookie for the people
  • Skrevet 2012-07-16 11:43
Game Master
Act of Valor - flot filmet, men de der rigtige soldater er altså ikke særligt gode skuespillere. Men den er helt klart værd at se synes jeg.
Eat Nutella! - TNKz
  • Skrevet 2012-07-16 14:06
The Pez Dispenser
Moderator
Forbidden planet

Yderst bizart og surrealistisk soundtrack, men samtidigt også ret upassende for det meste. Ikke just noget at råbe hurra for, de spilder for meget tid på at stå og forklare ting, hvilket gør at filmen bliver en ret kedelig affære.

Men meget sjovt at se en ung Leslie Nielsen i en seriøs rolle.
  • Redigeret 2012-07-16 14:06
oliman22
Citerer The Pez Dispenser:
Den hopper i tid mellem hvert eneste segment. Derfor slutningen er det samme som begyndelsen.

Jeg missede et kvarter af den så er nok gået glip af noget væsentligt, derfor jeg er forvirret.

Inglorious basterds 10/10

Tredje gang jeg ser den, og man må sige at Tarantino ved hvad han laver, endnu engang brygger han en genial film sammen, og nok den bedste rolle Pitt har haft.

MiB 3 6/10

Den havde sine øjeblikke, men generelt en meget forvirrende film, og man sidder tit med store spørgsmålstegn i panden under filmen, som godt kan være forstyrrende, men Josh Brolin redder filmen med godt skuespil som den yngre K. Tommy Lee Jones virker træt og uoplagt under det meste af filmen.
  • Skrevet 2012-07-17 00:16
The Pez Dispenser
Moderator
Citerer oliman22:
Jeg missede et kvarter af den så er nok gået glip af noget væsentligt, derfor jeg er forvirret.

Så skulle du gå glip af meget, hvert eneste kapitel hopper rundt i tid. Det er det eneste man skal være opmærksom på, tror begyndelsen er et eller andet sted i slutningen og slutningen er smidt ind i midten, det er vist nok delen hvor Willis rejser væk der er slutningen, hvis jeg ikke husker helt forkert. Mens begyndelsen næsten må være den sidste café scene i slutningen af filmen.

Længe siden jeg har set den, så kan ikke lige huske hvordan det hele hænger sammen.
  • Redigeret 2012-07-17 00:22
oliman22
Jeg lagde overhovedet ikke mærke til at den hoppede i tid.
  • Skrevet 2012-07-17 00:29
Skriv et indlæg

For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!

:D :) :( :-o :shock: :? 8) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: ;-) :idea: :arrow: :| :mrgreen: :clap: :dance: #-o =; :^o [-X :pray: 8-[ :sick: :-# [-( :-k :--

Afstemning Hvad synes du om den foreløbige liste af lanceringsspil til PlayStation 4?
  • 15% Fantastisk
  • 37% God
  • 16% Middelmådig
  • 9% Dårlig
  • 23% Shut up, just shut up... You had me at PS4
Resultat
Carmillah: Vi vandt! Jeg kan stadig ikke fatte at jeg stod i Malmö Arena for 4 dage siden. Det glemmer jeg aldrig.Følg
2013-05-19 01:30
Eva91: Godt gået Danmark !Følg
2013-05-19 01:12
The Syndicate: Jeg føler mig så udmattet hele tiden.
Damn jeg må stoppe med at spise cornflakes 24:7...Følg
2013-05-19 00:16
Bonzaii Sheep: WOOOO GRAND PRIX xDFølg
2013-05-18 22:23
Maageman: At rejse er at dø.Følg
2013-05-18 22:23
lilleblake: EurovisionFølg
2013-05-18 22:00
Loufbye: Whatever the media, I will love anything that can give me a good, old-fashioned mind-fuck. And, oh boy, do I love Doctor Who.Følg
2013-05-18 20:24
jonasjakobsen71: hey skulle jeg købe heavy rain?? er lidt usikkerFølg
2013-05-18 17:29
hjorth: tilbage hos samsung med galaxy s4, damn den er lækkerFølg
2013-05-18 14:04
The Syndicate: God nat alle sammen
~_~Følg
2013-05-18 00:40
Carmillah: Buzz! stopper aldrig med at være sjovt.Følg
2013-05-18 00:01
hjorth: Animal Farm reference i Lost Følg
2013-05-17 23:05
ostekagemanden: Table Top Racing og Gangstar Rio: City of Saints gratis nu på AppStore. Snyd ikke jer selv for de to til en pris af 0 kr.! Go' aften! :)Følg
2013-05-17 22:54
Bonzaii Sheep: Awesomeneeeess GOG har et ubisoft tilbudsting.. 50% på det hele, uuuh HoM3, MM7, Beyond good and evil og Rayman 1, 2, 3 og FarCry 1, 2.. :DFølg
2013-05-17 18:25
The_Dude: Nå lidt nyt var der da i Directen. nyt Mario&Sonic men også et Sonic Lost World eksklusivt til Wii U et samarbejde melllem Sega og NintendoFølg
2013-05-17 16:20
Fox-Mulder: NOVA 3 er en FED sci fi shooter, som nu er GRATIS på App Store. ;-) Det fylder dog en del, men er hel klart pladsen værd. Så hent det nu ?Følg
2013-05-17 13:48
The Syndicate: Hej guys. Jeg ville gerne samle et hold af pros til en omgang BO2 Weekend playout. Mit psn navn er
tredalen. Send en ven inv hvis i er freshFølg
2013-05-17 13:07
kaboka: Fået fat på Monster Hunter 3 Ultimate til wii u! andre der spiller det? D:Følg
2013-05-17 12:27
The_Dude: oven på den trælse nyhed om ea og wii u kan vi da i det mindste se en wii u ND udgave i dag kl 16 :) nok ikke noget nyt men man kan håbe :)Følg
2013-05-17 11:10
The Syndicate: Desperationen tirrer, du kan ikke holde ud... PLUDSELIG HOPPER DU OP AF DIN STOL OG SUSER UD GENNEM DØREN MENS DU DANSER RUNDT MED DIT TØJ! Følg
2013-05-16 23:02
BETA +