Flotteste film I har set 
Antal indlæg: 123![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Donnie Darko. Gamertag: Juon SRF | |
| ||
linkenski![]() ![]() | King Kong vil jeg mene "It's the decisions you make, when you have no time to make them, that define who you are." -Teh_Masterer | |
| ||
|
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | For mig kan en flot film være mange ting...jeg værdsætter hvert billede i filmen Control om Ian Curtis. Hard Candy er heller værst, ren og flot film. Du er ik' den skarpeste kniv i skoven, hva? | |
| ||
"The Fountain" er i hvert fald en af de flotteste film, jeg har set. Den er et visuelt mesterværk. Den berørte mig virkeligt dybt. | ||
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() | Watchmen eller I Am Legend | |
| ||
masterjan![]() ![]() ![]() | Jeg syntes at alle 3 Pirates of the Caribbean, har nogle fantastiske effekter, især 3eren! Ellers så er Lord of the Rings filmene, også ret flotte ... Zzzzzzzz ... | |
| ||
![]() ![]() | Planet Earth...David Attenborough og alskens funny ass animals...optur! "Man kan ikke holde på noget, man ikke har i hånden" | |
| ||
| minisnor Moderator | Sin City fangede utroligt godt noir tegneseriernes grafiske udtryk, og til tider lignede det virkeligt at filmen var tegnet/malet. Lord of The Rings var bare flot. Især pga. det store arbejde der var lagt i hver detalje på hver rekvisit, model og kulisse. Og så er New Zealand bare et flot land. Ratatoille, Kung Fu Panda og Wall-E var nogle af de flotteste animationsfilm jeg har set. Hero, House of Flying Daggers, Forbidden City, Fearless etc. er også gode eksempler på kinesernes evner til at lave grafisk flotte film. De mangler så bare at lave nogle gode scripts, for handlingen i filmene er ikke noget at råde hurra for. Bazzinga! | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Sunshine den er så FLOT! Sweeny todd Den er bare framragende! | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() | Af animerede film må jeg nok sige Final Fantasy: The Spirits Within og Beowulf | |
| ||
![]() ![]() ![]() | Watchmen er nok den flotteste film jeg har set..syntes også at Nightwatch er en ekstremt flot film...og ret overset.. "I have given a name to my pain, and it is Batman!" | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Der er så mange flotte film... men min top er helt sikkert de flotteste... ;) - Lord Of The Rings filmene (Smuk natur, fanger Lotr 100% og viser mange sider af landskaberne). - Texas Chainsaw Massacra (Den rammer stemningen om nogle udskudte folk, af klam karakter, samtidig med miljøet i filmen rammer plet på handlingen) - Waterworld (Flot iscenesætning med unikke miljøer af vand og atter vand...) - Braveheart (Viser det perfekte billede af Scotland i den periode, samt filmhistoriens flotteste slag) There is a hell, Believe me I've seen it, there is a Heaven, lets keep it a secret | |
| ||
![]() ![]() | Alle 3 lord of the rings. Sin City. Watchmen ligger klart nr 1 ved mig. Argh! Æselbrøl! Op på dupperne! | |
| ||
| The Pez Dispenser Moderator | Citerer Mythos: - Waterworld (Flot iscenesætning med unikke miljøer af vand og atter vand...) uh yeah, film historiens største flop og dyreste film til dato? eller er den blevet overgået? "I always prefer a good audience. I'd rather feed 100 percent of 10 people. Hollywood would rather feed 1 percent of 1 million people. Commercially speaking, my way is not better." | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Saving private ryan Tesoo FTW :D PS tag: Sgefle | |
| ||
![]() ![]() | den blå planet...serie på DR1 Some people play hard to get. I play hard to want | |
| ||
CrAzY-![]() ![]() | Ringenes Herre Loved by few, Hated by many, Feared by ALL! 8) | |
| ||
Miroll![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | 300 må jeg næsten sige Where are the sleepless nights i used to live for? | |
| ||
saksen![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Det levende slot i hård konkurrence med The Insider | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Star Wars (Dem alle minus den animerede) Princes Mononoke, Ghibli studios og Hayao Miyazaki når det er bedst. Lord of the Rings (Mest Balroggen) Heroes get remembered, but legends never die | |
| ||
![]() ![]() ![]() | "Requiem for a Dream" En film om 3 junkier og hvor galt et heroinmisbrug kan gå. Den er smuk pga. den melankolske surrealistiske stemning der præger filmen og på den måde kameravinklerne er skudt. Syntes også at "Flammen og Citronen" er godt og autentisk lavet. Er ikke til de helt store special effects. Min onani-skill er på 80(+3) | |
| ||
Miroll![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Citerer Ascheplasche: "Requiem for a Dream" Du skulle årøve at se basketball diaries Where are the sleepless nights i used to live for? | |
| ||
![]() ![]() ![]() | 300 er afsindig flot, too bad det er en værre lorte-film Sin City er også flot på sin egen kunstneriske måde, og når man ser den, virker det faktsisk som om man "ser" en tegneserie. So long, Junior, it's been a pleasure. | |
| ||
![]() ![]() ![]() | Citerer Miroll: Citerer Ascheplasche: Tænkte faktisk på den efter jeg postede indlægget. Klart Leonardo DiCaprios bedste præstation nogensinde og virkelig en flot barsk film. Min onani-skill er på 80(+3) | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Transformers.. de scener hvor autobot'sne ankommer til jorden,, kæft,, det bare så smukt lavet.. ser der hvor den ene autobot lander i poolen, og en lille pige står og ser på den.. xD ..love it.. <3 og de nyere starwars film, er nu heller ikke værst.. (: "Farah's not my girlfriend.... she's my donkey..." ~ you silly prince! | |
| ||