Musik: Hvad hører du nu? 
Antal indlæg: 18730| Lord Sion | Her kommer en lille leg! Den er meget simpel, så alle jer hoveder derude burde kunne finde ud af den. Det går ud på at skrive navnet på den sang eller melodi du hører lige nu. Jeg vil selv lægge ud med at skrive: Star Wars/American Pie Parody - Wierd Al Yankovic Are you threatening me, Master Jedi? | |
| ||
Jeg hører Still remains - The worst is yet to come Death! Forever Panzer | ||
| ||
|
| ||
| NacTa | Bathory - Equimanthorn Det nr. er rigtigt stenern, man skal være pænt skæv, for at kune nyde det ordentligt... | |
| ||
Bubba Sparxxx - Disappear har lige fået hans album, så hører det igennem Vi får ganske enkelt bedre samfund hvis religiøs argumentation ikke accepteres i lovgivningsarbejdet | ||
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | The Beatles - Baby You Can Drive My Car A legend never dies, he reloads! | |
| ||
![]() ![]() | Wu-Tang Clan - It's Yours If I weren't my own person, would I be talking? | |
| ||
| silverflame | The D4 - Exit To The City (: | |
| ||
T.I. - Be Easy The king of da south (: Vi får ganske enkelt bedre samfund hvis religiøs argumentation ikke accepteres i lovgivningsarbejdet | ||
| ||
| Indokina | Meshuggah - Terminal illusions Glæder mig til søndag | |
| ||
![]() ![]() | Venetian Snares - This Bitter Earth www.myspace.com/maskine | |
| ||
Sugarhill Gang - Rappers Delight (Full Version) Dejlig oldschool Vi får ganske enkelt bedre samfund hvis religiøs argumentation ikke accepteres i lovgivningsarbejdet | ||
| ||
| Lord Sion | The Libertines - The Man Who Would Be King Rock når det er bedst Are you threatening me, Master Jedi? | |
| ||
| FrozenLord | Enigma - Gravity of Love Den seje! | |
| ||
EPMD - The Steve Martin Vi får ganske enkelt bedre samfund hvis religiøs argumentation ikke accepteres i lovgivningsarbejdet | ||
| ||
| Da Senzai | Lil Jon feat. Pastor Troy - Throw it Up Iqon.dk for teh win! | |
| ||
War - Low Rider Vi får ganske enkelt bedre samfund hvis religiøs argumentation ikke accepteres i lovgivningsarbejdet | ||
| ||
Var det egentlig en fed koncert i søndags(meshuggah)? var inde og se Apocalyptica i går, det var feee Death! Forever Panzer | ||
| ||
![]() ![]() | Sondre Lerche - Days That Are Over | |
| ||
E-40 - Mustard And Mayonnaise Vi får ganske enkelt bedre samfund hvis religiøs argumentation ikke accepteres i lovgivningsarbejdet | ||
| ||
| FCM-FREAK | sex pistols: God save the queen Kald mig Lupus! Måske kender du mig fra GT's forum som Lupus boy? | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() | Carl Petter - Stik mig en øl Mit navn har intet med Nik & Jay at gøre, hvis det evt. skulle have strejfet din tanke ;) | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | En ny ikke udgivet udgave af Aphex Twins "Heliosphan" endnu smukkere og endnu mere fed You don´t need a million dollars to do nothing man...take a look at my cousin..he´s broke, don´t do shit! | |
| ||
![]() ![]() | snarerush: Tror sgu ikke du skal satse på, at det er Aphex selv der har mixet sit nummer... det er bare en eller anden tumpe med Reason eller Reaktor der har mixet det og lagt det ud på det nettet hvorefter at have kaldt sig for Aphex www.myspace.com/maskine | |
| ||
| blacksheep | IMA robot - dynomite og noget Ramones AUAuauAuAUaauAuuAuAuauauAuA | |
| ||
Goldie Lookin Chain - Half Man Half Machine Elsker dem, alt for nice Vi får ganske enkelt bedre samfund hvis religiøs argumentation ikke accepteres i lovgivningsarbejdet | ||
| ||