Leder efter en ny fantasy tv-serie 
Antal indlæg: 31![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Jeg fatter ikke den der Berserk. Er den der også som film eller hvad foregår der!? "Once you realize what a joke everything is, being the Comedian is the only thing that makes sense." | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Citerer Sejborg: Jeg fatter ikke den der Berserk. Er den der også som film eller hvad foregår der!? Ja. Serien og den nye række af film bygger på det samme kildemateriale, nemlig mangaen. Da man valgte at lave en anime bygget på mangaen var mangaen stadig i fuld gang og man kunne derfor ikke afslutte serien som ender på en cliffhanger. Med film serien, hvoraf en eller to allerede er udgivet, er ideen vidst at få omsat hele mangaen til anime. Mangaen er dog stadig ikke færdig af hvad jeg ved, så forvent ikke en ultimativ slutning i nogen nær fremtid. Tidligere kendt som Komisch-Nasenloch. | |
| ||
|
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Det er lidt sent, så jeg ved ikke om jeg forstår det rigtigt. Filmene er altså ikke i forlængelse af TV serien? De dækker det samme materiale? "Once you realize what a joke everything is, being the Comedian is the only thing that makes sense." | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Citerer Sejborg: De dækker det samme materiale? Jeg har kun set den første af filmene indtil videre, og den dækker den første del af anime serien (kan ikke huske præcis hvor mange afsnit). Den anden film er kommet i Japan, men ikke med engelske subs, så jeg kan ikke udtale mig om den. Men den første film når desværre ikke op på samme plan som anime serien. Haha, the fun has been doubled. | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Nåh okay. Tak. "Once you realize what a joke everything is, being the Comedian is the only thing that makes sense." | |
| ||
| tom81 | Det er ganske vist ikke fantasy, men ikke desto mindre en fantastisk serie. The Walking Dead var måske noget at overveje? | |
| ||