Hvor er "GTA-delen" i GTA IV? 
Antal indlæg: 34| Smitche | Nu har jeg ikke brugt mange søvnløse natter på at udforske Liberty City, udover at gennemføre historiedelen i det nye GTA IV, men synes det virker som om at folkene bag GTA IV har brugt meget tid på at forbedre historien og taget "GTA-delen" ud af GTA... Det GTA har haft stor succes med er den umættelige gode holdbarhed, for hvad nu hvor man har gennemført historiedelen, hvad er der så tilbage? Skyde duer og lave stunt jumps? Jeg tænker tilbage og husker det første GTA spil hvor man kunne køre ned på havnen og aflevere sin bil, som en kran så ville samle op, og derefter ville man få udbetalt en sum penge. Eller hvad med GTA III, der havde en garage nede på havnen med en liste over forskellige biler som man skulle aflevere til denne garage (og derefter unlocke noget som jeg ikke kan huske da det er tre GTA spil tilbage ). Eller hvad med Vice City hvor kunne køre hen til en hal og køre motocross løb? Eller San Andreas der havde masser af forskellige butikker, så man kunne gejle sin karakter, territorier der skulle beskyttes og masser af safehouses som kunne købes.. Da jeg kom til den tredje store ø i GTA IV glædede jeg mig som et lille barn på se hvad der nu kunne være af muligheder der, men jeg har ikke finde nogle nye butikker, motocross haller, store garager som kan opbevare flere biler end én bil eller safehouses som kan købes? I det hel taget hvad skal man nu med penge i det nye GTA IV, udover at købe våben og jakkesæt? Savner også at køre rundt i byerne og kunne komme op på et 6-stjernet wanted level hvor så militæret kommer efter en, med mili-folk og tanks, hvor man skulle bruge mange fede biljagter på at slippe fra politiet og militæret. Efter min mening er det alt for nemt at slippe fra politiet når man har 5 eller 6 stjernede wanted level og der er jo ingen tanks?.. Dette er kun et udpluk af alle de fede features de gamle GTA spil havde som var med til at gøre holdbarheden meget længere. Synes det virker som der ikke rigtig er noget at udforske i det nye GTA IV... Nu skal det ikke lyde som om jeg ikke synes GTA IV er et godt spil, for det mener jeg bestemt det er, men savner bare en masse ting som man kan gøre udover at gennemføre historiedelen, selvfølgelig kan man i det nye GTA hænge ud med sine venner og tage på stripklub eller drikke sig fuld, men hvor sjovt er det når man har prøvet det to eller flere gange? Så hvis der er nogen som har opdaget nogle af disse features, som fx i de gamle GTA-spil, er de meget velkomne til at skrive tilbage på dette indlæg | |
| ||
![]() ![]() ![]() | Det er missioner hvor du skal stæle biler til Brucie f.eks. Og du kan lege politi hvis du stjæler en politi bil. Nu har jeg knap nok selv prøvet at have 6 stjerner i politi. Selvom jeg har genemført historie delen.. Men det er da lidt skod hvis det ikke kommer tanks. Man kan også køre racer-løb hvis du ringer til brucie og du kan udføre jobs for Little Jacob. Så der da ting at lave selvom historien er slut. Du kan også spille multiplayer! Wii nr.: 2601 4217 4140 8226; Xbox Gamertag: rafgut | |
| ||
|
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Smitche de ting du nævner er alle mere eller mindre blevet erstattet af multiplayer delen You don´t need a million dollars to do nothing man...take a look at my cousin..he´s broke, don´t do shit! | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Apropo multiplayer, gik ind i Network og ville prøve det, men hvordan f*%¤#* hopper man på multiplayer? Kan man ikke starte sin egen bane? Jeg kager lidt rundt i det. Du er ik' den skarpeste kniv i skoven, hva? | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Mange af de ting du nævner er skam med... Du må bare kigge bedre efter The sun is shinning, it's dark, we're having an empty tank of gazolin, and were wearing sunglasses. Lets drive | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Citerer Smitche: Hvor er "GTA-delen" i GTA IV Teknisk set er "GTA" delen den del hvor man stjæler biler. Through the roof & underground | |
| ||
| The Pez Dispenser Moderator | eneste jeg har bidt mærke i er at det er langt sværrere at more sig når man bare kører forvildet rundt i byen og bliver jagtet af politiet, syntes ikke det er sjovt i 4´eren men spillede stortset udelukkende vice city på den måde "I always prefer a good audience. I'd rather feed 100 percent of 10 people. Hollywood would rather feed 1 percent of 1 million people. Commercially speaking, my way is not better." | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Der er mange gode tiltag på effektsiden det klart på GTA4. Er ikke kommet historiedelen igennem endnu, men det skuffer mig at høre at: INGEN STYLING AF BILER!!! Og som i andre siger..... Ingen militær! For lidt karakter gejl! Ingen fede huse eller lejligheder man kan købe! (Hva med der var det + man kunne købe møbler osv. (tænker lidt på HOME)). Fuck det er for nederen... Tillagt 2008-05-21 17:40: Men vægten er jo nok lagt ovre i andre dele af spillet åbenbart, men der kommmer vel også en 5`er og der skulle jo gerne være nye tiltag deri også, MEEN bare det ikke bliver som i Gran turismo, hvor der hver eneste gang der kommer en ny udgave bliver der skrabet godt og grundigt på hele spillet undtagen grafikken. GT-5 bliver i mine øjne en fiaskok, det ligner alle de andre spil i genren, i hvert fald af hvad jeg har set af det!! og håber derfor ikke at GTA spillene kører af samme retning fremover.. Far beyond out of reality... | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() | Citerer Sturmgeist: Citerer Smitche: Nøøøøj hvor var det en nederen ting at sige Why Do We Fall? So We Can Get Back Up Again. PSN: LuXusLuX | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Er jeg den eneste der kan se en markør, som siger Garage, meget tæt på ens safehouse på Bohan? Jeg har prøvet at kravle op på taget og skyde på døren og alt muligt, men den åbner ikke op, selvom den er markeret på kortet Xbox Live/PSN Gamertag: KillerToad12 | Wii Friendcode: 8969-7925-1908-1605 | |
| ||
Citerer KillerToad: Er jeg den eneste der kan se en markør, som siger Garage, meget tæt på ens safehouse på Bohan? Jeg har prøvet at kravle op på taget og skyde på døren og alt muligt, men den åbner ikke op, selvom den er markeret på kortet Havde ellers håbet, at den ville fungere som en garage, nu hvor man kun har parkeringspladserne... Garagen er til at aflevere de biler du stjæler til Stevie. Bilerne får du at vide hvor er på mobilen. Det er det samme som de biler man kunne aflevere nede på havnen i de gamle spil. | ||
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Citerer richirich: Citerer KillerToad: Tak! Jeg fræsede rundt i han lortebrune spand i 30 minutter, før jeg besluttede mig for at den sikkert også kunne flyve - hvilket den ikke kunne... anede ikke hvor den skulle afleveres Mht. de 6 stjerner, så er jeg stadig ikke sluppet fra 6 stykker... kun 5. Helt let synes jeg nu ikke det er. Don't argue with an idiot, he'll only drag you down to his level and beat you with experience | |
| ||
hanmik![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | er du kommet online Michael(stavefejl)82..? du har ihvertfald ikke svaret min anmodning..! I took an IQ test, the results were negative. | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | En masse af det du efterspørger: få penge for biler, køre ræs og købe gejlet tøj findes alt sammen. Du skal bare oprette kontakt til de rigtige personer. Når du bliver gode venner med Brucie kan du vælge at tag ud og stjæle visse biler for ham og få penge for dem. Du kan også køre ræs for ham. bil-ræs det er. Købe gejlet tøj og gejle sin karakter syntes jeg nu hvertfald man godt kan! Men må indrømme det med tanksene er lidt en skuffelse. Men tror også de gik efter en laaangt mere realistisk version af GTA, som IMO fungere LAAANGT bedre end de gamle! Og så vil jeg også lige citere Strumgeist: Teknisk set er "GTA" delen den del hvor man stjæler biler. Grand Theft Auto? Anyone? Can't Ride 2 Horses With 1 Ass! | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Citerer hanmik: er du kommet online Michael(stavefejl)82..? du har ihvertfald ikke svaret min anmodning..! Ikke en stavefejl :p. Jeg er den sande Michael! Men hvilken anmodning??? Don't argue with an idiot, he'll only drag you down to his level and beat you with experience | |
| ||
| highflyer | Spillet bilver efter hovedhistorien en smule tyndt. Hele Liberty City virker forladt og tom, hul, om man tør udtrykke det sådan. Brucie kan jeg ringe til for et racerløb et par gange endnu og politihummeren foran min SPOILER: Lejlighed jeg overtog efter en vis hr X desværre måtte afgå ved døden: SPOILER bruger jeg til at finde og udslette de hårdeste kriminelle i Libertys bydele. Men "GTA" delen findes jo i de missioner man får fra Stevie på SMS, hvor man får en ca. placering på en bil, man så skal finde og stjæle til ham. Så helt væk er GTA ikke. Mht at "købe lejligjhed" og møblere denne, savner jeg også fra Vice City, hvor man kunne investere i klubber og lejligheder enkelte steder i byen. Dog vil jeg sige der går lige lovlig meget SIMS i den hvis man ligefrem skulle møblere den, omend jeg savner at kunne bruge mit eget poolbord i lejligheden til at træne på, for det på pubben er vind og skævt, og jeg har stadig en sejr til gode på det bord. SYntes der i princippet ar ok at give sig i kast med, selv efter hovedhistorien, men det bliver en smule tyndt efter den nærmest filmiske spænding man har gennemlevet med nico, indtil den sidste mission er overstået. Så mangler man bare at prøve den anden slutning, men jeg har ikke kunnet tage mig sammen. | |
| ||
hanmik![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Citerer Michael82: Men hvilken anmodning??? jeg sendte en Anmodning om at du skulle addes på min Friend list... det står stadigvæk som "Pending answer form michio82.... " I took an IQ test, the results were negative. | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Citerer hanmik: Citerer Michael82: Ahhh hehehe Don't argue with an idiot, he'll only drag you down to his level and beat you with experience | |
| ||
hanmik![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Citerer Michael82: Ahhh hehehe . Jeg er på nettet fra arbejdet. Jeg er stadig ikke online derhjemme lille skat ;). damn... spiller du virkelig på din PS3 uden at være ONLINE..? ju god 2 bwe kittink mwe... I took an IQ test, the results were negative. | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Citerer hanmik: damn... spiller du virkelig på din PS3 uden at være ONLINE..? ju god 2 bwe kittink mwe... Ja, og det værste er, jeg satte ny rekord i Super Stardust HD... 65 millioner... som ikke blev registreret! Don't argue with an idiot, he'll only drag you down to his level and beat you with experience | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Enig med dig Smitche, der er slet ikke lige så mange fede ting i IV som der var i SA. SA kunne jeg spille hele dagen, fordi der var altid noget at lave, men i IV er det sådan lidt meh, og jeg gider næsten kun at klare missioner. GR Gangstaz - "Who else is going to love me but the thugs?" 2PAC | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Citerer misuma: Apropo multiplayer, gik ind i Network og ville prøve det, men hvordan f*%¤#* hopper man på multiplayer? Kan man ikke starte sin egen bane? Jeg kager lidt rundt i det. Så vidt jeg ved skal du slet ikke trykke dig ind på noget Network. Du går bare ind i spillet, hiver din mobil frem og vælger Multiplayer i menuen. PSN: WackWrench | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Citerer Tricka: Citerer misuma: Thanks alot Du er ik' den skarpeste kniv i skoven, hva? | |
| ||
![]() ![]() ![]() | Strip bar? | |
| ||
![]() ![]() | Du kan stjæle biler for ham gutten som sender dig et billede via en sms, hvilket du sikkert har glemt. Derfor skal du kigge i din beskedliste efter et billede af en bil som skal stjæles og afleveres i en garage som er markeret på kortet. Efter noget tid får du en ny sms. Der er 30 i alt. PSN: Kaliumhest | |
| ||