21.12.2012 - Dommedag ? 
Antal indlæg: 125![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | åndsvage teorier. Folk mangler virkelig et liv hvis de gidder sidde og finde ud af hvilke ting der kan relatere til en spcialt dag, og så ud fra det sige at vi alle dør. At vaere Nørd er Nørded! | |
| ||
| Jopand | Jeg har en anden uhyggelig teori... Jorden går under d. 31 december kl 23.59 i år 2099... Jeg har fundet en slags kalender fra Microsoft-folket i min laptop, som stopper præcis på det tidspunkt... Det er satme spooky | |
| ||
|
| ||
| mason | Jorden går under d. 31 december kl 23.59 i år 2099... Jeg har fundet en slags kalender fra Microsoft-folket i min laptop, som stopper præcis på det tidspunkt... Det er satme spooky</quote> .....shit hvad fanden gør vi?! jeg har godt hørt om microsoft-folket. den er sikkert god nok<quote author="Jopand">Jeg har en anden uhyggelig teori... Tillagt 2008-06-16 12:32: min quoting failer sorry | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Ej, nederen.. Kun 2 dage efter min fødselsdag Vi skal alle dø Jeg tror sgu' ikke på den. Nogen har sagt det før, og bliver ved med at udsætte det. The cake is a lie! | |
| ||
| Maageman Moderator | Dommedag 21.12.2012? Øv... Jeg havde ellers beregnet det til 2007 1337/666 = 2.007 Citerer 13brevkasse: "Man kan da ikke andet end at elske Maageman"; "Du må altid gerne blande dig - elsker at høre dine kloge ord" | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Der er allerede lavet en tråd med det her... Nej det sker ikk, men det er nu sjovt at diskutere alligevel GR's Minecraftere ® | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Citerer Sebastian9001: Der er allerede lavet en tråd med det her... Det var en anden teori [Team Falster Gaming] | |
| ||
LaLippi![]() ![]() ![]() ![]() | ja og jeg kan ikke faa boern, det ligger til familien, hverken min far eller farfar kan faa boern...! PSN LaLippi | |
| ||
| minisnor Moderator | Citerer LaLippi: ja og jeg kan ikke faa boern, det ligger til familien, hverken min far eller farfar kan faa boern...! LOL! Bazzinga! | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Citerer maageman: Dommedag 21.12.2012? Du skal runde op. Dvs. 2008.. Så kan det stadig nå at ske..!! Derfor! | |
| ||
xfreak47![]() ![]() ![]() | Citerer Evaa: Der er så meget halløj for tiden, om at jorden skulle gå under den 21 december 2012 Jeg ved ikke om det er blevet sagt allerede men der er en religion der tror at verden går under den 21december 2012 og det er ikke jehovas såkaldte tusinde ændring af dommedag jeg snaker om. (Til alle jehovas vidner, det var ikke for at sige noget ondt i mit indlæg) Xfreak47 har lukket og slukket... | |
| ||
| Maageman Moderator | Citerer Ak-master: Du skal runde op. OMG DU HAR RET!!! (btw.. behøver jeg at sige, at jeg ikke tror på dommedagsprofetier.... Ud over min egen Citerer 13brevkasse: "Man kan da ikke andet end at elske Maageman"; "Du må altid gerne blande dig - elsker at høre dine kloge ord" | |
| ||
xfreak47![]() ![]() ![]() | 666:7=95:2=47,5:11=4,3x3=13x2=26 2612 12=nadveren ud over jesus(han er jo død(groft sagt over for kristne)) 2612 skal alle dø Denne skal ikke tages alt for seriøs Xfreak47 har lukket og slukket... | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Teorien bag Dommedag 2012 er at mayaerne skabte en kalender der var så præcis at den forudsagde solformørkelser frem til idag. Problemet alle de pokkers New Age hippier der tolker det som at det er End of the World, når det bare er et skift i deres måde at regne tid på. Altså at mayerne går ind i en ny tidsalder. Se ligeledes mit svar i den forgænse tråd; Er det alt sammen forbi i 2012?. You've got to ask yourself a question: Do I feel lucky? Well, do ya, punk? | |
| ||
xfreak47![]() ![]() ![]() | Citerer Dirty Harry: Teorien bag Dommedag 2012 er at mayaerne skabte en kalender der var så præcis at den forudsagde solformørkelser frem til idag. Det kan du jo have ret i... Xfreak47 har lukket og slukket... | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Gad vide, om Nostradamus har forudset denne dato som verdens undergang "Listen, I've got a fever! And the only perscription... is more cowbell!" | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Citerer Ak-master: Du skal runde op. Hvis man runder AF til nærmeste hele tal, bliver det til 2,000. Så verden gik under for otte år siden | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() | Citerer Virus: Hvis man runder AF til nærmeste hele tal, bliver det til 2,000. Det var da lige godt pokkers. Og her har jeg gået og slet ikke opdaget det. Der er da heller aldrig nogen der fortæller mig noget. Læste også en gang en artikel i M!, som omhandlede dommedagssekter. Den der gjorde størst intryk på mig var nok den om de regnbuefarvede aliens, der vil komme og overtage jorden i 2012. I've had many bad days, but I'd never woken up dead before | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | jeg undrer mig stadigt over det de levede for 5000 år tilbage? det ville svare til at vi sad og kiggede på stjerner og derved fandt ud af at der i år 7000 bliver en solformørkelse den 23 januar?! det lyder som om mayaerne ikke havde noget liv hehe At have et skænderi med en kvinde er som at læse avis I et stormvejr. Fjodor Dostoevskij | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Above Top-Secret har fandme også en apart brugergruppe. Mange tror at Canada eller Australien bliver den 51. stat i USA eller den Israel der udvikler mutantedderkopper... You've got to ask yourself a question: Do I feel lucky? Well, do ya, punk? | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | 2012 er det år Jack Thompson får magten!!!! Take a chill pill. | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Citerer Ak-master: Citerer maageman What ze hell?? Du skal da først runde op, når det er det første kommatal, der er højere end 5 (meget fint matematiksprog, jeg ved det). VILDERE VILDERE | |
| ||
![]() ![]() ![]() | nej dommedag ligger da her i efteråret. for det er der: EndWar Don't kill the messenger! | |
| ||
| Maageman Moderator | Citerer spragg: What ze hell?? Du skal da først runde op, når det er det første kommatal, der er højere end 5 (meget fint matematiksprog, jeg ved det). Det er = 2.0075en masse decimaler.. Derfor giver det 2.008 Citerer 13brevkasse: "Man kan da ikke andet end at elske Maageman"; "Du må altid gerne blande dig - elsker at høre dine kloge ord" | |
| ||
| ambrossen | yes kan i huske ved årtusindeskiftet, da alle mulige computer eksperter sagde at alle computere verden over ville gå i sort? Skete bare ikke... tror sku ikk vi kommer til at opleve dommedag | |
| ||