rat og pedaler til PC 
Antal indlæg: 4| puregamer92 | Hey drenge .. Jeg har efter lang tid søgen, desværre ikke rigtig fundet nogle rat og pedaler til pc. Har kigget lidt rundt på nettet, men synes ikke rigtig jeg kan finde noget særligt. Er der evt nogen af jer derude, som kender nogle (danske) sites hvor det kan købes? Håber i kan hjælpe! Mvh. KK | |
| ||
![]() ![]() ![]() | Hej puregamer92. Tror ikke du har søgt særlig længe da der er masser af steder. Edbpriser.dk er min foretrukne portal til hardwaregrej. Pricerunner.dk kan også bruges. Disse steder har samlet en masse forhandlere af udstyr og giver dig den billigste pris, DOG skal du være opmærksomme på emærke og brugers bedømmelse. Det er ikke alle forhandlere der behandler kunderne ordentligt. Nu har jeg hjulpet dig lidt på vej med følgende link da rat og pedaler er under joystick sektionen. http://www.edbpriser.dk/Search/Products.aspx?sp=all&nf=%2 bspecifictaxonomy%3a^Tilbeh%C3%B8r|3%2fJoystick|21%24&am p;s=popularity&cpath=1-3-21&count=100 Håber du finder noget du kan bruge. ps. har selv købt et logitech g27 hos shg som var det billigste pt. af de online butikker jeg kunne finde. | |
| ||
|
| ||
Cisplatin![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Logitech G27 er win...Men det er også lidt dyrt...Er meget glad for mit sæt, men det er også lidt pinligt at have stående... A proud member of The Camel Toe Appreciation Society - TCTAS | |
| ||
Cisplatin![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Logitech G27 er win...Men det er også lidt dyrt...Er meget glad for mit sæt, men det er også lidt pinligt at have stående... A proud member of The Camel Toe Appreciation Society - TCTAS | |
| ||