Gamereactor Internationalt Dansk / Svenska / Norsk / Suomi / English / Deutsch / Italiano / Español
Log ind medlem
amigo

Glemt kodeordet?
Jeg er ikke medlem, men det vil jeg gerne være

Eller log ind med en Facebook-konto
FacebookFacebook
Tråd:

Intro til Starcraft 1 (igen)

Antal indlæg: 7

Belial
Vi prøver igen.

Onsdag d. 18. Kl. 20 ca. er der mulighed for at få tips og instruktion i hvordan det her spil egentlig fungerer. Når man er nybegynder med Starcraft II er der nogen basale ting som man tit misser(jeg gjorde, har set alle andre der er nye gøre det samme). Det dumme er at de er nemme at lave om på, man mangler bare en der kan fortælle en at man skal.
Så vi der er øvede i spillet vil gerne hjælpe jer, så i kan få mere ud af spillet.

Det vil være forskelligt fra person til person hvad man gør - jeg foretrækker selv at spille med den/de jeg hjælper, mens jeg ved at Omnis hellere vil observere et spil.

For at deltage skriver man sig op her i tråden. Derefter sender man en besked til mig(Nico #333) på battle.net ca omkring kl 20 på onsdag, og så skal jeg nok sørge for at enten jeg eller en anden øvet kan kigge lidt på hvad i gør, og giver lidt konstruktiv kritik.
Citat 13brevkasse: Lyt til Belial - Belial er klog og med på noderne
  • Skrevet 2010-08-12 18:16
Omnis
Jeg kan desværre ikke hjælpe den dag da jeg ligger i bundløs druk på en intro tur den dag
Men det' en slange!
  • Skrevet 2010-08-12 21:40
Xalie
tror godt jeg kan
  • Skrevet 2010-08-12 22:18
Belial
Er der ingen andre interesserede?
  • Skrevet 2010-08-18 17:23
agent 223
jeg kan hjælpe hvis det er? jeg er inde kl 20, bare skriv til mig.
Killing for peace is like screwing for virginity.
  • Skrevet 2010-08-18 18:40
Belial
Bliver ikke nødvendigt, men ellers tak for tilbuddet agent 223. Der kommer kun xalie denne gang, så får ikke brug for ekstra hænder i denne omgang.
  • Skrevet 2010-08-18 19:50
agent 223
okay gl hf
Killing for peace is like screwing for virginity.
  • Redigeret 2010-08-18 19:51

Afstemning Hvad synes du om den foreløbige liste af lanceringsspil til PlayStation 4?
  • 15% Fantastisk
  • 38% God
  • 15% Middelmådig
  • 8% Dårlig
  • 23% Shut up, just shut up... You had me at PS4
Resultat
BETA +