Gamereactor Internationalt Dansk / Svenska / Norsk / Suomi / English / Deutsch / Italiano / Español
Log ind medlem
amigo

Glemt kodeordet?
Jeg er ikke medlem, men det vil jeg gerne være

Eller log ind med en Facebook-konto
FacebookFacebook
Tråd:

Anden turnering: Lørdag d. 21/8 kl. 20

Antal indlæg: 68
Til forsidenTill foregående side (2)Til sidste sideTil næste side (3)
  1. 01
  2. 02
  3. 03
Chateque
Citerer Grynch:
Kan godt følge Psykocybers frustration.

Han nåede kun at spille 2 kampe på hele aftenen ellers var det bare ventetid for ham, og de to kampe han spillede var ret hurtigt overstået ( Jeg fik tæsk )

Men ja når folk ikke dukker op bliver det noget rod.

Lige præcis med Psykocyber var det sådan, at han, pga. folks fravær, stod i semifinalen og skulle vente på, at dem i loosers bracket blev færdige med deres kampe, så der var i hvert fald muligheden for både at få spillet semifinale og finale
Citerer mig selv: "Fuck jeg er nice"
  • Skrevet 2010-08-22 12:49
voidwalker
Fuck det var fedt igår.

Jeg tror dog jeg vil tage og overveje at begrænse antallet af specs, da det gjorde mig meget nervøs.
SC2: Cresh #486 Skriv lige hvis i tilføjer mig.
  • Skrevet 2010-08-22 12:49
Chateque
Men jeg er 100% enig, det er virkelig frustrerende! Men det er kun pga. at folk ikke mødte op, at vi havde det problem.
Citerer mig selv: "Fuck jeg er nice"
  • Skrevet 2010-08-22 12:50
Grynch
Citerer voidwalker:
Fuck det var fedt igår.

Jeg tror dog jeg vil tage og overveje at begrænse antallet af specs, da det gjorde mig meget nervøs.

Men det var fede kampe i fik, og vil stadig mene du gjorder det rigtigt godt.

Jeres første kamp var godt nok meget som vores første kamp, dog uden Ultralisk fra min side.
  • Redigeret 2010-08-22 13:09
Abekattemanden
Hvorfor har is ikke arme og ben? Fordi de er vandskabte HAHA!
  • Skrevet 2010-08-22 14:45
voidwalker
Det irriterer mig bare helt vildt at jeg var så længe om at lave Cybernetics første runde og at jeg lavede 2 Forges i anden runde.

Det var helt sikkert nervøsitet der var skyld i det, for det var ikke meningen.

Tillagt 2010-08-22 15:05:
Nu har jeg forresten ikke set på replays endnu men jeg husker det bare som om jeg var vildt lang tid om at lave Cybernetics.
  • Redigeret 2010-08-22 15:05
Psykocyber
Moderator
Citerer Chateque:
Personligt sad jeg i 1½ time fra turneringsstart og ventede på, at jeg kunne komme i kamp.
Da heller ikke særlig godt. Ved godt hvorfor jeg ventede, synes bare godt det kunne forbedres

Tillagt 2010-08-22 16:35:
Citerer voidwalker:

Om noget skulle de spillene selv kunne vælge, en generel regel synes jeg ikke giver mening. Jeg har selv ingen problemer med spectators
  • Redigeret 2010-08-22 16:35
Xalie
så i ved det har jeg ingen hjerne rystel fået.. så spiller igen i aften
  • Skrevet 2010-08-22 16:55
voidwalker
Det troede jeg egentlig heller ikke jeg havde.

Men da jeg fandt ud af jeg pludselig var i finalen, og alle begyndte og spørge om spec, begyndte jeg at blive meget nervøs for at lave fejl.

Hvilket jeg gjorde massere af.
  • Skrevet 2010-08-22 16:55
Xalie
voidwlker tillykke med din anden plads
  • Skrevet 2010-08-22 16:59
voidwalker
Thank you.
  • Skrevet 2010-08-22 18:12
Belial
Puha, turnering overstået, trods en ekstremt stresset aften for mig. Som i nok bemærkede kom jeg en halv time senere. Det skyldes at mine bedsteforældre(som jeg bor hos for tiden mens jeg søger ny lejlighed) havde inviteret mine forældre på aftensmad, hvilket jeg ikke fik at vide før lørdag. Det skubbede aftensmadsplanerne lidt.
I den forbindelse vil jeg gerne sige mange tak til mzchosen og Chateque, som begge tog aflastede mig gevaldigt, ikke bare da jeg blev forsinket, men i det hele taget igennem det hele. Jeg var slet ikke lige så presset og måtte opgive at spille, som det var tilfældet sidst. Samtidig tak til deltagerne - i var gode til selv at få det til at glide nemt og problemfrit.
Det der især hjalp på det hele var tydelige brackets og en fælles chat. Begge tiltag vender naturligvis tilbage.
Jeg så desværre ikke finalen, men tillykke til vinderen!

Jeg vil nu gå igang med at finde en dag til næste turnering, som bliver en 2v2 turnering. Så i kan allerede nu begynde at lave lidt interne aftaler ;)

Citerer Psykocyber:
Citerer Chateque:
Personligt sad jeg i 1½ time fra turneringsstart og ventede på, at jeg kunne komme i kamp.
Da heller ikke særlig godt. Ved godt hvorfor jeg ventede, synes bare godt det kunne forbedres

Det er svært at forbedre på at folk ikke dukker op Grunden til at du skulle vente så meget var at du fik en række "autowins", hvilket vi ikke kunne gøre så meget ved, da det skyldtes folk der ikke dukkede op. Jeg er udemærket klar over at det er træls at skulle vente så længe - jeg havde i din situation måske været en smule mere diplomatisk, og så ihvertfald have sørge for at jeg kunne kontaktes eller ihvertfald melde klart ud hvorfor jeg forsvandt. Det eneste jeg ihvertfald hørte fra dig var at du ikke gad vente, og der var "sjovere ting at give sig til".

Jeg forstår helt klart din frustration - forestil dig vores når 2 ikke dukker op, en går efter sin første kamp, og så semifinalisten pludselig forsvinder.

Jeg ved ikke hvordan det kan forbedres. Vi kan jo dårligt få fat på gud og hver mand med 1 minuts varsel. Vi fik fat på en, men vedkommende ønskede ikke at deltage - og selvom vi havde en masse der var røget ud, synes jeg heller ikke det ville være rimeligt at hive dem ind igen.

Jeg laver en tråd til evaluering nu her. Hvis man ønsker at smide en kommentar om turneringen, så kan man smide den der.
Citat 13brevkasse: Lyt til Belial - Belial er klog og med på noderne
  • Skrevet 2010-08-22 18:41
voidwalker
Jeg vil bede jer rette jeres opmærksomhed til Replay tråden

Da jeg lige har uploadet spændende replay mellem Omnis og jeg.
  • Redigeret 2010-08-22 19:07
Psykocyber
Moderator
Nu skal jeg heller være for kritisk, det er fedt hvad i gør, og hvis der ikke havde ligget en pige uden bukser på min seng havde jeg også ventet^^
  • Redigeret 2010-08-25 02:12
voidwalker
Rawr
  • Skrevet 2010-08-22 21:24
Omnis
Citerer voidwalker:
Jeg vil bede jer rette jeres opmærksomhed til Replay tråden

Da jeg lige har uploadet spændende replay mellem Omnis og jeg.

Og med spændende mener han: Han vinder fordi jeg spiller af lort efter 4 dage med druk xP
Men det' en slange!
  • Skrevet 2010-08-23 02:28
Belial
Citerer Psykocyber:
Nu skal jeg heller være for kritisk, det er fedt hvad i gør, og hvis der ikke havde ligget en pige uden bukser på, på min seng havde jeg også ventet^^

Well, den er også svær at konkurrere med
Citat 13brevkasse: Lyt til Belial - Belial er klog og med på noderne
  • Skrevet 2010-08-23 08:39
pumaen
Citerer Psykocyber:
Nu skal jeg heller være for kritisk, det er fedt hvad i gør, og hvis der ikke havde ligget en pige uden bukser på min seng havde jeg også ventet^^

Nice one.

Tillagt 2010-09-03 23:27:
Citerer Abekattemanden:
http://www.gratisupload.dk/download/48132/ mig og Biokristian
http://www.gratisupload.dk/download/48133/ mig og Biokristian

Vidste sgu ikke at Biokristian hed Rétbull og Player 2 ingame.
Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing it is stupid. - Albert Einstein
  • Redigeret 2010-09-03 23:27
Til forsidenTill foregående side (2)Til sidste sideTil næste side (3)
  1. 01
  2. 02
  3. 03
Afstemning Hvad synes du om den foreløbige liste af lanceringsspil til PlayStation 4?
  • 15% Fantastisk
  • 37% God
  • 16% Middelmådig
  • 9% Dårlig
  • 23% Shut up, just shut up... You had me at PS4
Resultat
BETA +