Gamereactor Internationalt Dansk / Svenska / Norsk / Suomi / English / Deutsch / Italiano / Español
Log ind medlem
amigo

Glemt kodeordet?
Jeg er ikke medlem, men det vil jeg gerne være

Eller log ind med en Facebook-konto
FacebookFacebook
Tråd:

Anden turnering: Evaluering

Antal indlæg: 5

Belial
Første "ordentlige" turnering hvad angår struktur, og jeg tør roligt sige, jeg tror folk hyggede sig.
Især chatten viste sig vidst at være en hyggelig tilføjelse, så det skal vi bestemt have fremover.

Men der bar naturligvis det tilbagevendende problem - folk der ikke dukker op.
Vi havde to der ikke mødte op, og som ikke gav nogen besked på forhånd. Derudover havde vi en der måtte gå efter hans første kamp.
Disse afbud gav ventetider for nogen folk, der måtte vente, i værste tilfælde, over 2 timer på at komme til at spille næste kamp.
Og det betød også at en af de værst ramte deltagere forlod turneringen, hvilket, desværre, skabte et noget mindre spændende slutspil.

Jeg synes det er ringe. Jeg har gjort opmærksom på det før, jeg har sendt gruppe PMs, jeg har snakket sanktioner, og hvad har du. At folk STADIG ikke kan finde ud af at melde ud før at de ikke dukker op... Det synes jeg virkelig er ringe. Det fucker alt op for os andre, og ødelægger en del af hvad der eller skulle være en hyggelig aften. Når du bukker ud uden at give besked, så irriterer du ikke bare mig rent organisatorisk, men SAMTLIGE turneringsdeltagere, der nu skal sidde og vente fordi matches skal springes over.
Helt ærligt: Tag jer sammen. Der er uendeligt mange ting der er vigtigere end at spille starcraft. Men tag da lige og giv besked. Det tager jer 2 minutter at sende mig en pm, eller skrive i turneringstråden, og mere skal der ikke til for at vi undgår en helt masse træls spildtid.

Rant over. Men byd ind folkens: hvad skal vi gøre anderledes frem over?
Citat 13brevkasse: Lyt til Belial - Belial er klog og med på noderne
  • Skrevet 2010-08-22 18:50
Grynch
Måske skal turneringen starte lidt tidligere på aften måske, sidste kamp var jo først færdig lidt over 1 tror jeg det var.

Så starte en time før kunne måske være en mulighed, udover det var det vildt sjovt, og fedt spillere på alle skill niveauer var med, thumbs up til nybegynderne som tog deres loss med et smil.

Jeg tror jeg nåede at spille 10 kampe i det hele, så jeg slap stortset for al vente tid, lucky me.
  • Redigeret 2010-08-22 19:49
Belial
Citerer Grynch:
Måske skal turneringen starte lidt tidligere på aften måske, sidste kamp var jo først færdig lidt over 1 tror jeg det var.

Det skaber dog muligvis et problem for de der stadig bor hjemme. Jeg bor hos mine bedsteforældre for tiden, da jeg leder efter ny lejlighed, og jeg vil ikke kunne starte før.

Citerer Grynch:
og fedt spillere på alle skill niveauer var med, thumps up til nybegynderne som tog deres loss med et smil.

Dette vil jeg også gerne give thumbs up på. Fedt at se alle har mod på at deltage, som de burde have, og stadig synes det er fedt.
Citat 13brevkasse: Lyt til Belial - Belial er klog og med på noderne
  • Skrevet 2010-08-22 19:32
Xalie
jeg synes det hva en vildt fed stemning og det. vil med glæde deltage igen.. men som belial skriver.. er det fandme for ringe at nogle medler sig til noget, og ikke skriver hvis de ikke kan komme, og ikke dukker op. vær flinke at gøre det når det er.. det er pisse træls for at sige det rent ud..
  • Skrevet 2010-08-22 20:30
Omnis
0 Tolerance. Og så simpelt bliver det i en tournering Belial og jeg er ved at angerer for September (I kan godt begynde at glæde jer folkens, det her er en i vil vinde!)

Simpelthen fordi det er utrolig nederen at sidde og vente i så lang tid, og ja folk kan have en god grund, og det vil der blive taget højde for, men halvanden times venten fordi vi ikke ved hvad der foregår er bare ikke noget vi kan være folk bekendt over for de andre deltagere.

Enten er i der, eller også er i der ikke, det lyder hårdt, men det er for alles bedste. Hvis i ikke er der, og har en god grund, så fair - men hvis muligheden byder sig så fortæl os hvordan, og hvorledes INDEN, ellers kan i risikerer en midlertidig udelukkelse.

Ikke desto mindre, jeg synes det er fedt at folk tager det med et smil, og chatten var helt sikkert guld værd! Godt initiativ! Vi vil gerne have det her op at kører, og personligt elsker jeg at se folk have gejsten for at spille spillet, og kæmpe for at blive bedre. Det sker ikke lige med det samme, men når du pludselig vinder en kamp du troede du aldrig nogensinde ville vinde, eller du har kigget et gammelt replay igennem og set forbedringen, så føler du virkelig du har oplevet noget.

Ja, det er kun et spil - men åh hvilket spil, og hvilke oplevelser det giver os!
Men det' en slange!
  • Skrevet 2010-08-23 02:37

Afstemning Hvad synes du om den foreløbige liste af lanceringsspil til PlayStation 4?
  • 15% Fantastisk
  • 36% God
  • 17% Middelmådig
  • 9% Dårlig
  • 23% Shut up, just shut up... You had me at PS4
Resultat
BETA +