2v2 Turnering, Fredag d. 15. April 
Antal indlæg: 47![]() ![]() ![]() | count me in "My sins shall know Retribution" Gabriel Angolos of Blood Ravens third company | |
| ||
| DKcoken | jeg er på med joker DKcoken #410 JokingJay #808 | |
| ||
|
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Psykocyber, hvad med at vi teamer up? Den værste sammen med den bedste! Det er da en fin blanding. Belial er bad til LoL :DDD specielt i mid :DDDDD | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Citerer Big-Boss: Psykocyber, hvad med at vi teamer up? Siger du jeg er bedre end dig | |
| ||
Goddaw, jeg im in, IMBakOTh er sammen med Pumaen Bliver der postet en map-pool? mener at der er et par maps der ikke burde være med af hensyn til vores zerg spillere... edit: chr.code 140 | ||
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Citerer Mr-A-Move: Goddaw, jeg im in, IMBakOTh er sammen med Pumaen , Husk at skriv din character code så folk kan adde dig. Tror spillerne blive enige om hvilke maps vi spiller? Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing it is stupid. - Albert Einstein | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | DrJones *156 må desværre melde afbud. Han er ikke tilstede ved en computer p.t., så har jeg har gjort det. | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Har lige fået "bad news", det ser ud til vi får gæster på fredag | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Citerer Setzer: Har lige fået "bad news", det ser ud til vi får gæster på fredag Øv ville ellers nyde at pwne dig hvis jeg kom imod dig. Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing it is stupid. - Albert Einstein | |
| ||
| Psykocyber Moderator | Big-boss, helt fint | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | 3 mennesker er stadig ikke på hold. Vil i enten finde sammen, eller rekrutere nogen fra GR til at spille med jer? ^^ Citat 13brevkasse: Lyt til Belial - Belial er klog og med på noderne | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Citerer Psykocyber: Big-boss, helt fintCool cool. Also, hvad tid starter vi, og hvad tid regner vi med at slutte? Belial er bad til LoL :DDD specielt i mid :DDDDD | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Citerer Belial: Turneringen starter klokken 19.30 REEDIN IZ HART Hvornår det slutter vides ikke helt. Det kommer jo 100 % an på hvor lang tid kampene tager. Citat 13brevkasse: Lyt til Belial - Belial er klog og med på noderne | |
| ||
| Psykocyber Moderator | For god ordens skyld: Psykocyber #234 | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Citerer Belial: REEDIN IZ HARTDoh. Havde ikke set det. Tillagt 2011-04-15 17:14: Also Dovakhiin #704 ^^ Belial er bad til LoL :DDD specielt i mid :DDDDD | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | sadpanda #625 Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing it is stupid. - Albert Einstein | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Jah, jeg har haft store problemer med at finde en afløser for Drjones. Første og bedste, der måtte være villig til at teame op er fint med mig. Så prøver jeg da også at game 2v2 med en ny på mit hold. | |
| ||
| Maageman Moderator | Er folk klar oder? Citerer 13brevkasse: "Man kan da ikke andet end at elske Maageman"; "Du må altid gerne blande dig - elsker at høre dine kloge ord" | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Ja Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing it is stupid. - Albert Einstein | |
| ||
| Maageman Moderator | Udover problemerne så vil jeg bare sige gg guys. Det var hygge nok. Citerer 13brevkasse: "Man kan da ikke andet end at elske Maageman"; "Du må altid gerne blande dig - elsker at høre dine kloge ord" | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | GG til Emiliatrix, for godt teamwork, vi pwnede alle ...... NOT! XD | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Aaaaaaaaaaand we won! Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing it is stupid. - Albert Einstein | |
| ||