Hvilket spil er bedst og hvorfor?:) 
Antal indlæg: 5![]() ![]() ![]() | Hvilket Fallout spil foretraekker I og hvorfor? | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() | Helt klart 3'eren! Selve historien i 3'eren er fantastisk og atmosfæren er også. Radioen med Three-dog er en stor del af spillet, og hvis man ser på New Vegas, er den intet. Jeg havde egentlig aldrig radion tændt i New Vegas, da jeg blev så træt af den. Wub wub wub! | |
| ||
|
| ||
![]() ![]() ![]() | Citerer jepsig: Helt klart 3'eren! Jeg kan ogsaa bedst lide 3eren, men nok mest af alt pga alle de bugs, der var i New Vegas... Kunne ikke engang gennemfoere hovedmissionen for Mr. House | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() | Jeg følte bare selv at New Vegas blev så kedeligt til sidst. Mens jeg kan spille Fallout 3 igen og igen Wub wub wub! | |
| ||
3'eren er eminent! -det tog meget tid fra kæresten, men det hjalp lidt på det at det var en fødselsdagsgave fra hende Har også måtte hygge mig med det i en God gennemføring og derefter Ond Intet er bedre end at fuldføre alle missioner i en by og derefter gå bananas med Samurai-sværdet! | ||
| ||