Gamereactor Internationalt Dansk / Svenska / Norsk / Suomi / English / Deutsch / Italiano / Español
Log ind medlem
amigo

Glemt kodeordet?
Jeg er ikke medlem, men det vil jeg gerne være

Eller log ind med en Facebook-konto
FacebookFacebook
Tråd:

Hvilket spil er bedst og hvorfor?:)

Antal indlæg: 5

TheGamerGirl
Hvilket Fallout spil foretraekker I og hvorfor?
  • Skrevet 2011-11-04 18:13
jepsig
Helt klart 3'eren!

Selve historien i 3'eren er fantastisk og atmosfæren er også. Radioen med Three-dog er en stor del af spillet, og hvis man ser på New Vegas, er den intet. Jeg havde egentlig aldrig radion tændt i New Vegas, da jeg blev så træt af den.
Wub wub wub!
  • Skrevet 2011-11-09 16:10
TheGamerGirl
Citerer jepsig:
Helt klart 3'eren!

Selve historien i 3'eren er fantastisk og atmosfæren er også. Radioen med Three-dog er en stor del af spillet, og hvis man ser på New Vegas, er den intet. Jeg havde egentlig aldrig radion tændt i New Vegas, da jeg blev så træt af den.

Jeg kan ogsaa bedst lide 3eren, men nok mest af alt pga alle de bugs, der var i New Vegas... Kunne ikke engang gennemfoere hovedmissionen for Mr. House
  • Skrevet 2011-11-11 08:02
jepsig
Jeg følte bare selv at New Vegas blev så kedeligt til sidst. Mens jeg kan spille Fallout 3 igen og igen
Wub wub wub!
  • Skrevet 2011-11-15 16:13
Brusen
3'eren er eminent!
-det tog meget tid fra kæresten, men det hjalp lidt på det at det var en fødselsdagsgave fra hende

Har også måtte hygge mig med det i en God gennemføring og derefter Ond
Intet er bedre end at fuldføre alle missioner i en by og derefter gå bananas med Samurai-sværdet!
  • Skrevet 2011-12-09 10:00

Afstemning Hvad synes du om den foreløbige liste af lanceringsspil til PlayStation 4?
  • 16% Fantastisk
  • 37% God
  • 17% Middelmådig
  • 9% Dårlig
  • 22% Shut up, just shut up... You had me at PS4
Resultat
BETA +