Gamereactor Internationalt Dansk / Svenska / Norsk / Suomi / English / Deutsch / Italiano / Español / Português / Français / Nederlands
Log ind medlem






Glemt kodeordet?
Jeg er ikke medlem, men det vil jeg gerne være

Eller log ind med en Facebook-konto
preview

Get Even

Du ønsker ikke at gå klip af The Farm 51s kommende spil.


Man skal ikke bedømme en bog på omslaget. På samme måde skal man ikke bedømme The Farm 51s kommende spil, Get Even, ud fra screenshots. Spillet har været under udvikling længe og havde en udgivelsesdato tilbage i 2015, der - som du sikkert har regnen ud - blev udskudt. Spol tiden to år frem og nu har vi næsten spillet i hænderne. Tiden har været god mod Get Even. Ud fra tidligere screenshots, vidste vi ikke helt hvad vi skulle forvente. Var dette et gyser FPS? Vi kunne ikke være sikre. Dette er trods alt studiet der tidligere har givet os oplevelser som PainKiller og NecrovisioN, så at forvente det åbenlyse virkede ikke oplagt.

Vi tog fejl i vores gæt om gyser FPS, dog. Ja, der er en håndfuld gyser elementer til stede, og ja, spillet indeholder shooting fra first-person perspektivet, men at opsummere spillet ud fra de to faktorer ville være forkert. Efter to timer med spillet er vi sikre på, at vi ikke har set bare halvdelen af de overraskelser, spillet stadig har at tilbyde.

Dette er en annonce:

Get Even fortæller en kompleks historie om Cole Black, privat detektiv, der bliver involveret i en kidnapning. Så langt, så klichefyldt. Men forbrydelsen bliver hurtigt sekundær, da Blacks fortid og minder fra en mystisk sindssyge anstalt, bliver det vigtigste fokus. Noget fra fortiden er på vej imod Black, men hvad der er inviteret, ved vi ikke endnu.

Ifølge Artur Fojcik og Lionel Lovisa fra The Farm 51, er Get Even designet til at bryde vores forventninger, og fortælle en historie med flere meninger. Man skal ikke forvente, at man har regnet historien ud midtvejs. Og dette er også reflekteret i gameplayet. Hvad der starter ud som et gyser adventure-spil, bliver for et kort ophold en walking simulator, før det skifter til et FPS. Læg nogle gåder oveni og du har en god blanding af genre og stilarter. Med alle de elementer presset ind i ét spil, skulle man forvente, at resultatet ville blive et rod, der ikke vidste hvad det ville. Lige modsat, jo dybere vi vandrede ind i historien, jo mere fascineret var vi af hele oplevelsen.

Get EvenGet Even
Get EvenGet EvenGet EvenGet Even
Get EvenGet EvenGet Even
Dette er en annonce:
-->