Gamereactor Internationalt Dansk / Svenska / Norsk / Suomi / English / Deutsch / Italiano / Español
Log ind medlem
amigo






Glemt kodeordet?
Jeg er ikke medlem, men det vil jeg gerne være

Eller log ind med en Facebook-konto
FacebookFacebook
Preview

Batman: Arkham Asylum

Tekst: Thomas Blichfeldt

Jeg kan ikke helt huske, hvornår det gik op for mig, at tegneserier og superhelte kunne være så meget mere, end muskuløse mænd og barmfagre kvinder klædt i kropsnære dragter i alle regnbuens farver.

Interessen for Superman og vennernes mange kampe mod alskens evigt onde skurke dalede dog stødt i takt med min stigende alder. Lige indtil en ven introducerede mig for de voksne fortolkninger af tegneserierne, og The Punisher, DareDevil og i særdeleshed Batman: The Dark Knight Returns ændrede mit syn på grafiske noveller for evigt.

Væk var de velmenende tanker, de kække oneliners og samvittigheden, og alle var de afløst af tanken om at målet helliger alle midler. Det er denne stil Batman: Arkham Asylum læner sig op af, og det cementeres allerede få sekunder efter spillets begyndelse, da Batman på det nærmeste klemmer livet ud af Jokeren, med et fast greb om hans hals.

Skuepladsen er, som spillets navn indikerer, sindssygeanstalten Arkham Asylum hvor kun omverdenens mest korrupte og forpurrede kriminelle bliver sendt til. Skrigende fra øens mange pinsler nærmest siver ud af de billeder, der vises på skærmen, og udvikleren Rocksteady må i den grad roses for at have ramt den voksne tegneseriestil så perfekt, at selv Frank Miller ville være tilfreds. Det hele syder af ondskab, forfald og sindssyge og det evige mørke indhyller på alle tidspunkt anstalten i en usikkerhed så stor, at man vel nærmest skal have en smule vanvid i sig, for overhovedet at betræde stedet.
Midt i det hele er Jokeren, som forud for spillets start er blevet taget til fange af Batman, på vej til sin celle. Det hele går dog for let, og viser sig hurtig at være en nøje udtænkt plan for at fange Batman på den anstalt, hvor han selv står for at have buret størstedelen af klientellet inde.

Fra tredjepersonsperspektivet går der ikke lang tid før man første gang angribes af Arkhams kære indsatte, og her viser sig den første overraskelse. Kampsystemet er nemlig i stil med det fra Fable 2 særdeles enkelt, men enormt givende. Derfor slår og sparker man med en knap, mens en anden står for kontraangreb. Blå ikoner indikerer et indkommende angreb med næver, mens et rødt indikerer våbenangreb. Fælles for begge ikoner gælder dog at så snart de viser sig over en fjendes ansigt, kan man med et enkelt tryk gribe angrebet, vende det mod modstanderen og følge det op med egne slag og spark. Effektivt betyder det, at man ved at time sine angreb kan klare en skare på ti mand uden at blive ramt, hvilket samtidig resulterer i højere erfaringsbonus. Erfaringen indsamles i en pulje, der hver gang den overstiger sin grænse, tillader at åbne op for en ny færdighed, som mere effektive Bataranger, mere styrke eller nye angreb.

Batman er dog ikke en voldstornado i den gængse forstand, og befinder sig langt bedre i skyggerne, hvorfra enhver situation kan analyseres. Derfor er to af de mest værdifulde værktøjer den effektive graplinghook og det "Detective"-syn som du fra starten får stillet til rådighed.

Ved at bruge graplinghooken, er det på det nærmeste muligt at bevæge sig alle steder hen, og ikke alene skal dette bruges for at finde rundt i Arkhams gemte kroge, men også for strategisk at sætte ethvert angreb op. "Detective Mode" fungerer i stedet som et slags røntgensyn der lader dig se igennem mure, fjender og indikerer hvis noget fortjener ekstra opmærksomhed. Denne slags superkraft er set før i andre spil, men ikke siden Metroid Prime har den været så gennemført. Alene det at man her kan se modstanderne som skeletter gennem mure, samt at man får en statusmelding på dem, om de eksempelvis bærer våben, gør en verden til forskel når angrebet sættes ind.

"Detective Mode" kan også bruges til at finde og følge spor, og her låner spillet en smule fra Monoliths Condemned serie. I en af de første missioner er kommissær Gordon således blevet taget til fange, og ved at analysere konsistensen af en smule pibetobak efterladt på gerningsstedet, er det pludselig mulig at finde spor i jagten den kidnappede allierede.

Batman: Arkham Asylum synes at låne fra adskillige forskellige spil, og i den cirka tre timer lange preview version som undertegnede har haft gennem maskinen, har der været spor af spil så forskellige som Splinter Cell, Fable 2 og Metroid. At snige sig rundt føles naturlig og grundet de værktøjer man stilles til rådighed, bliver det aldrig så straffende som i Splinter Cell. Kampsystemet låner en del af simpliciteten fra Fable 2, men indeholder stadig enorm dybde og byder på fantastiske kampe. Sidst er den åbne verden, der fra start synes en kende lille, men lader dig vende tilbage til steder, som du allerede har besøgt, for med nyskaffede værktøjer at åbne op for flere hemmeligheder, ganske som i Metroid eller Castlevania.

Dette synes ikke kun at blive et godt spil for fans af Batman, men for alle fans af gode spil i det hele taget. Det er meget svært at se hvordan Rocksteady ikke skulle have et af årets bedste spil i støbeskeen med Batman: Arkham Asylum, og er du endnu ikke overbevist, er den bedste anbefaling, jeg kan give, at tage et kig på billederne af spillet, og forestille dig et spil der fungerer præcist ligeså godt som billederne ser ud.

Play movie

Batman: Arkham AsylumBatman: Arkham AsylumBatman: Arkham Asylum
Batman: Arkham AsylumBatman: Arkham AsylumBatman: Arkham Asylum
Batman: Arkham AsylumBatman: Arkham AsylumBatman: Arkham Asylum
Relaterede links:
Kommenter tekst

For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!

:D :) :( :-o :shock: :? 8) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: ;-) :idea: :arrow: :| :mrgreen: :clap: :dance: #-o =; :^o [-X :pray: 8-[ :sick: :-# [-( :-k :--


Vil du gerne slå denne handling op på Facebook?
Kommentarer
  • Skrevet af: neeo007
    2009-08-30 00:05
    Har gennemført det er et fantastisk spil.
     
  • Skrevet af: -Hash_dk-
    2009-08-16 22:58
    HOT HOT HOT
     
  • Skrevet af: simonbj
    2009-08-15 00:43
    9/10 så må jeg ege dette spil det bliver for godt til at være sandt
     
  • Skrevet af: War
    2009-07-27 12:51
    Det bliver så godt!
     
  • Skrevet af: Aceless
    2009-07-21 18:56
    Batman, er Batman.
    og Batman er Awesome,
    længere bør man ikke hive den ud .

    Glæder mig til spillet!

    ~Captain A.
     
  • Skrevet af: desilvaraja
    2009-07-17 16:52
    Haha.. Den superhelts-diskussion er jo trukket helt ud i ekstremerne men er glad for folk tager emnet seriøst. Der findes ikke nogen korrekt inddeling og ingen brugeres svar er korrekt - det beror altsammen på individuel fortolkning
     
  • Skrevet af: Game_Freaker
    2009-07-15 15:29
    Lyder også til at blive godt!
     
  • Skrevet af: Ak-master
    2009-07-12 12:21
    Sejborg argh, hvis ikke Bruce Wayne gik igennem alle de ting (som man ser i Batman Begins), ville han aldrig være blevet Batman.
    Mener helt sikkert han hører til i kategori 3.
     
  • Skrevet af: neeo007
    2009-07-12 10:36
    Skal nok have det.
     
  • Skrevet af: Sejborg
    2009-07-08 21:30
    Det har ikke været min hensigt at virke aggresiv.

    Som jeg har skrevet flere gange så forvirrer det (i hvert fald mig), når man kalder nogle for mutanter, og ikke andre når de alle går ind under en forståelse af hvad mutanter er.

    For mig svarer det lidt til at kalde danskere og nordmænd for skandinavere, og så kalde svenskere for svenskere, selvom svenskerne også går ind under kategorien 'skandinavere'. Det er forvirrende for mig.

    Jeg skriver også at man godt kan inddele superhelte efter om deres kræfter er medfødt eller ej. Din (imdbdk) måde at inddele det på virker bedre, og ja, den gør mig lidt glad.

    Men jeg mener så at Batman har medfødte evner. Hans evner er bare af en anden slags end alle mulige andre typiske superhelte evner.
    Han er blevet født i en position, der gør at han har ustyrligt mange penge. Det er hans evne, og det adskiller ham fra pøbelen. Så jeg ville overveje at sætte Batman op i kategori 1 i din inddeling imdbdk.
     
  • Skrevet af: imdbdk
    2009-07-08 20:31
    Du har da en dejlig aggressiv måde at skrive på.

    En mutation er en ændring i en celles arvemateriale(DNA). En sådan ændring kan selvfølgelig godt forekomme før fødslen, men det opstår så hyppigt(læs: ALTID), at det vil være omsonst at tale om mutanter, eftersom alle så ville være mutanter.
    Jeg mener klart, at når man taler om det i superhelte-sammenhæng, kan man godt kalde nogle superhelte for mutanter, fordi de var på én måde og derefter blev deres DNA muteret og så blev de til noget andet.
    Alt andet er bare ligegyldigt ordkløveri.

    Du ødelægger jo bare frans' udmærkede opdeling af superhelte ved at påpege fejl i stedet for at komme med ændringsforslag, selvom alle selvfølgelig forstår hvad han mener.
    Hvad så hvis vi skriver sådan her:
    1. superhelte med medfødte evner - Xmen, Superman osv.
    2. Superhelte med tilegnede evner - Spiderman, TMNT osv.
    3. Maskerede mennesker, der selv uden deciderede evner formår at opføre sig overmenneskeligt - Batman, Fantomet, de fleste Watchmen osv.

    Glad?
     
  • Skrevet af: Sejborg
    2009-07-07 11:47
    Citerer imdbdk:
    Er enig med Frans.
    Opdelingen går på om superkræfterne er medfødt eller om de er tilegnede senere i livet. X-Men har en medfødt ændring i deres mutant x-gen og er dermed faktisk ikke mutanter i den forstand. Deres genotype kommer bare først til udtryk fænotypisk i teenageårene. Deres DNA bliver ikke ændret(i hvert fald ikke mere end normale menneskers), hvilket jo f.eks. er det der sker for spiderman., da han bliver bidt af edderkoppen


    Jeg tror du bliver nødt til at slå mutant eller mutation op i et leksikon, for det er en totalt misforstået ide, du har om mutanter/mutationer. Man kan sagtens snakke om superhelte og om deres kræfter er medfødt eller ej, men det forplumrer debatten og skaber forvirring når man bruger termer forkert.
     
  • Skrevet af: imdbdk
    2009-07-07 11:28
    Nøøøj, en nørdet diskussion. Men lad mig da lige komme med mit bidrag.

    Er enig med Frans.
    Opdelingen går på om superkræfterne er medfødt eller om de er tilegnede senere i livet. X-Men har en medfødt ændring i deres mutant x-gen og er dermed faktisk ikke mutanter i den forstand. Deres genotype kommer bare først til udtryk fænotypisk i teenageårene. Deres DNA bliver ikke ændret(i hvert fald ikke mere end normale menneskers), hvilket jo f.eks. er det der sker for spiderman., da han bliver bidt af edderkoppen

    Til gengæld burde man jo så også dele skurke ind efter samme princip, da netop de 3 Frans har nævnt faktisk allesammen har været udsat for en mutation i deres DNA(Jeg er dog lidt i tvivl med Shredder, men mener nu også han blev muteret).

    Men når alt er sagt, så er en superhelt og en maskeret helt i tegneserieverdenen nu alligevel det samme. I hvert fald for mig.
     
  • Skrevet af: dæmon
    2009-07-06 18:04
    Citerer Kermitwarfrog:
    Synes ikke det ser specielt spændende ud. Har ellers altid godt kunne lide batman. Angående om han er den eneste superhelt som ikke har superkræfter må jeg desværre meddele at det ikke er helt sandt. Prøv og tag et kig på Watchmen, ingen der har superkræfter.


    *host* Dr. Manhattan *host* Hvis han ikke har superkræfter, så ved jeg sgu ikke hvad, det skulle være
     
  • Skrevet af: SejPlayer
    2009-07-05 11:42
    der er nu ellers en del der har fået fem flammer
     
  • Skrevet af: Rasmus92
    2009-07-04 22:03
    Citerer Chrimpy:
    5 flammer, is this the first time !!!!


    Næh kan da huske at Chrono Trigger også var oppe og kilde det røde felt for et par måneder siden. Men det her er kun nr. 2 jeg oplever. Simpelthen episk
     
  • Skrevet af: dbbuu
    2009-07-03 15:48
    Tror ikke frans mener at de ikke er mutanter, men bare ikke under den kategori. Han kunne lige så godt have kaldt dem kategori A, B og C, det er bare nemmere med de navne.
    Lige en anden ting, så er det så vidt jeg har forsået langt de fleste X-Men, som ikke er født med deres kræfter, men først får dem ved teenager alderen.
    Og en anden ting. Batman tager ikke altid loven i egen hånd imod politiets vilje. I de første Batman, er han jo nærmest en del af politiet.
     
  • Skrevet af: desilvaraja
    2009-07-02 20:55
    Frans - Sejborg har ret. X-men er mutanter og ikke superhelte. Så den inddeling er forkert. Dt skyldes at X-men alle er bærere af Mutant X-genet. Derfor mutanter.
    Og svar lige på min sidste besked:

    Frans - det lyder som en fornuftig superheltinddeling. Men jeg har nu altid set batman som en superhelt på linie med superhelte med evner - tror det er baseret på mit syn på superhelte. Superhelte kæmper for det gode og mod det onde og på bekostning af deres egen identitet og rygte. og ligesom spiderman ja så har batman også følt mediernes rygter om ham.

    Tillagt 2009-07-02 20:56:
    Tager iøvrigt min udtalelse om at din inddeling er fornuftig tilbage, din inddeling lider af den fejl at placere X-men i den forkerte kategori. Jeg må have overset det.
     
  • Skrevet af: Sejborg
    2009-07-02 00:40
    I x-men -tegneserier, -film og -tegnefilm bliver x-men konstant omtalt som værende mutanter.

    Det forvirrer mere end det forklarer at smide dem i de kategorier dér. Udøver alle superhelte måske ikke selvtægt f.eks.? Og er der ikke en i Watchmen, der er så hurtig, at han kan gribe en affyret pistolkugle? Er det ikke en speciel kræft? For slet ikke at snakke om Dr. Manhatten.
     
  • Skrevet af: frans
    2009-07-01 23:56
    Citerer Sejborg:
    frans. Når du finder på en kategori, der hedder 'mutanter', hvordan i alverden kan du så finde på at placere X-men i en anden kategori end netop 'mutanter'?


    Ja, synes nu den er lidt drilsk. I og med at de er født med deres specielle evne passer de IMO bedst under kategorien "superhelte". Derudover er deres kræfter for det meste meget kraftige - f.eks. total kontrol over vandet - så det er bare endnu en grund til at placee dem der
     
  • Skrevet af: desilvaraja
    2009-07-01 22:46
    Frans - det lyder som en fornuftig superheltinddeling. Men jeg har nu altid set batman som en superhelt på linie med superhelte med evner - tror det er baseret på mit syn på superhelte. Superhelte kæmper for det gode og mod det onde og på bekostning af deres egen identitet og rygte. og ligesom spiderman ja så har batman også følt mediernes rygter om ham.
     
  • Skrevet af: Sejborg
    2009-07-01 22:44
    frans. Når du finder på en kategori, der hedder 'mutanter', hvordan i alverden kan du så finde på at placere X-men i en anden kategori end netop 'mutanter'?
     
  • Skrevet af: Ak-master
    2009-07-01 20:57
    Ja, ser heller ikke Batman som en super helt. Hvis man har set The Dark Knight ved man hvorfor.
     
  • Skrevet af: frans
    2009-07-01 20:09
    Citerer desilvaraja:
    Jacdg - Så er det godt din mening ikke har noget med Batman at gøre - da han ER en superhelt. Som det også nævnes så er der flere superhelte som ikke har superkræfter men gadgets og det gør dem ikke mindre superhelte af den grund


    Personligt mener jeg du kan dele superhelte op i tre kategorier:

    1. Mutanter: Spiderman, TMNT - Folk, der tilegner sig specielle egenskaber
    2. Superhelte: Superman, X-Men - Folk, der er født med specielle egenskaber
    3. Selvtægtshelte: Batman, Watchmen - Folk uden nogle specielle kræfter, der - ofte imod loven - kæmper mod kriminelle og skurke

    Derudover mener jeg der er en vis forskel på skurke og superskurke:

    Skurk: The Joker, Shredder - Folk, der begår ofte meget voldsomme kriminalitetter, men som ikke har nogle specielle kræfter
    Superskurke: Clayface - Folk, der, ved hjælp af specielle egenskaber, begår ofte meget voldsomme kriminalitetter
     
  • Skrevet af: JacDG
    2009-07-01 19:52
    --> desilvaraja
    Så er James Bond vel også en superhelt, hvis vi kører ud fra den logik. Men igen er det her nok ikke stedet at diskutere det
     
  Flere læserkommentarer>>
Spilinfo
Batman: Arkham Asylum
Din spilsamling
Jeres karakter:9/10
Lignende spil

De 20 seneste programmer:
(Interviews, reportage, anmeldelser mm)

GDC: Dreamfall Chapters - Interview
2013-05-18

Vi mødte Martin Bruusgaard (lead designer) og Dag Scheve (writer) fra Red Thread Games for at høre mere om Dreamfall Chapters, der for nyligt blev stø..

Call of Duty Championships Special - Celebrities
2013-05-17

Vi bringer endnu en del af vores Call of Duty Championships Special. Denne gang kigger vi på almindelige spillere, der pludselig ender som berømtheder..

Spin the Bottle: Bumpie's Party - iDÉAME interview & live demo
2013-05-17

KnapNok Games' Lau and Dajana share their vision about motion controls and no-TV games. They also define their imminent Wii U party game Spin the Bott..

GDC: Anomaly 2 - Interview
2013-05-17

We had a chat with 11 Bit Studios' senior writer Pawel Miechowski about the recently released tower offense game Anomaly 2.

Press Start: Sanctum 2
2013-05-17

Vi har optaget den første halve times action fra tower defence/skydespillet Sanctum 2. Se om det er noget for dig her!

GDC: Wargaming - Victor Kislyi Interview
2013-05-16

Wargaming.nets CEO Victor Kislyi fortæller os om udvidelserne af butikken - de har købt studierne Gas Powered og Day 1, samt evolutionen af deres grat..

GDC: Big Bite Soccer - Interview
2013-05-16

Det er ikke ofte, at vi dækker et Facebook-spil på GRTV, men Big Bite Soccer er lidt anderledes - Faktisk tror vi, at der er en god chance for, at det..

GDC: Nvidia Shield - Interview
2013-05-16

Shield er navnet på Nvidias kommende gaming-håndholdte, der har touchskærm, controller, Android og kan streame spil fra PC'en. Jason Paul fra Nvidia g..

PAX: Wildstar - Mike Donatelli Interview
2013-05-15

Content director Mike Donatelli fortæller mere om det kommende MMORPG Wildstar lige her.

Trailershow - 15 May
2013-05-15

Vi har atter samlet et trailershow, hvor vi i bedste GRTV-stil viser nogle af de fedeste af slagsen.

PAX: Dungeon Defenders II - Interview
2013-05-15

Trendy Entertainment's Josh Isom fortæller om den nye konkurrencedel i Dungeon Defenders II. Såvel som nogle af forandringerne til co-op.

GDC: Age of Wulin - Interview
2013-05-15

Vi tog en tur i limousine med Claas Wollter fra Gala Networks for at høre mere om Age of Wulin - det gratis MMO, der foregår i det gamle Kina.

GRTV: Indiepub - Interview
2013-05-15

Indie Pubs content manager og kalkun-imitator PJ Hruschak fortæller os om konsolversionerne af Vessel, Capsized og Storm.

PAX: Sanctum 2 - Lead Designer Interview
2013-05-15

Det innovative Sanctum 2 kombinerer tower defense med førstepersonsskydespil. Vi fangede lead designer Oscar Jilsén på PAX East for at høre mere om sp..

Full Mojo Rampage - interview and exclusive gameplay demo
2013-05-14

Vi sniger os ind hos Over the Top Games for at få et eksklusivt kig på Full Mojo Rampage, deres kommende actionrollespil. Se dets gameplay-mekanikker,..

RuneScape 3 - Design Director Interview
2013-05-14

Jagex design director Mark Ogilvie fortæller gutterne fra GRTV mere om retningen som det populære MMORPG tager med RuneScape 3.

Cloudberry Kingdom - Pwnee Studios iDÉAME interview
2013-05-14

Cloudberry Kingdom er et af de sværeste platformspil, vi endnu har spillet. Her fortæller Jordan Fisher fra Pwnee Studios om hvor svært det er at udvi..

Press Start: Metro: Last Light
2013-05-14

Vi har anmeldt PC-udgaven af Metro: Last Light, og her kan vi vise gameplay fra Xbox 360-udgaven til de af jer, der er nysgerrige.

PAX: Luftrausers - Interview
2013-05-14

Vlambeer's Rami Ismail mødte os på PAX East for at fortælle mere om deres indie-spil Luftrauser.

Watch Dogs - Cinematic Lead Interview
2013-05-13

Vi mødtes med cinematic lead Lars Bonde for at tale mere om Watch Dogs, og om hvad next gen betyder for spillet.

GDC: Expeditions: Conquistador Interview
2013-05-13

Der er dømt turbaseret strategi, når vi møder creative director Jonas Waever fra Logic Artists for at diskutere strategirollespillet Expeditions: Conq..

The Bureau: Xcom Declassified - Senior Producer Interview
2013-05-13

Hvordan har The Bureau: Xcom Declassified udviklet sig, siden spillet først blev afsløret på E3 under navnet Xcom, og hvad kan spillerne vente sig af ..

Call of Duty Championships Special - Getting into COD
2013-05-10

I anden del af vores dækning af Call of Duty Championships snakker vi med spillerne, og hvordan de blev grebet af serien.

Runner 2 - Alex Neuse iDÉAME interview
2013-05-10

Med Runner 2 ude på en del platforme, tager vi et kig på fremtidsplanerne for spillet. Gaijin Games' co-founder fortæller om DLC-planer, modtagelsen a..

Young Justice: Legacy - Interview
2013-05-09

Doug Panter, director of marketing hos Little Orbit tager os gennem deres spiludgave af Young Justice.

GDC: The Drowning - Interview
2013-05-08

Ben Cousins karriere dækker arbejde for Lionhed, Sony og DICE, men hans næste projekt forsøger at revalitisere shooter-genren på mobiler.

Games To Look For: May
2013-05-08

Vi har atter engang samlet en bunke af de spil vi glæder os til i maj måned. Se GRTV-showet her, det inkluderer blandt andet Metro: Last Light, Fuse o..

GDC: Ubisoft - Yannis Mallat Interview
2013-05-08

GDC handler ikke kun om spil, men i høj grad også om tendenser i industrien. Vi mødtes med Ubisoft Montreal og Toronto Chief Executive Officer Yannis ..

PAX: Neverwinter - Jack Emmert Interview
2013-05-08

Cryptic Studios CEO Jack Emmert fortæller os mere om det næste MMORPG der kommer fra studiet. Se med her, hvis du vil vide mere om Neverwinter.

GDC: Infinite Crisis - Executive Producer Interview
2013-05-07

Superhelte og verdensomspændende kriser går ofte som fod i hose. Med Infinite Crisis tager Turbine superheltene til MOBA-genren. Vi mødtes med udvikle..

GDC: Cloudbuilt - Interview
2013-05-07

En platformer med fokus på hastighed fra en gruppe af nye håbefulde spiludviklere i Sverige. Hvis det lyder som din kop te, så se med her, når vi snak..

GDC: Auto Club Revolution - Interview
2013-05-07

Auto Club Revolution er et nyt gratisspil (F2P) med fokus på ræs fra veteranerne hos Eutechnyx. Vi mødtes med Simon Jones, som fortalte os mere om det..

PAX: J.S. Joust - Douglas Wilson Interview
2013-05-07

We had a chance to talk tocreative designer as he describes the game, the process of trying to find a publisher and the other games in the Sportsfrien..

Pixel Toys - CEO and founder iDÉAME interview
2013-05-07

Super Little Acorns 3D Turbo er netop lanceret. CEO Andrew Wafer og stifter Alex Zoro deler ud af deres oplevelser med retro-spil og kommer endda forb..

PAX: R.A. Salvatore - Neverwinter & 38 Studios Interview
2013-05-06

Den bedstsælgende forfatter R.A. Salvatore fortæller om sine seneste bøger i Forgotten Realms-serien, deres forbindelser til Neverwinter, og 38 Studio..

RuneScape 3 - Event Update
2013-05-06

Gillen McAllister tog til Peckforton Castle for at overvære afsløringen af RuneScape 3. Få en smagsprøve her af hvad du kan forvente på sitet og GRTV ..

PAX: AbleGamers Interview
2013-05-06

AbleGamers er er sammenslutning af folk dedikeret til at give handicappede personer bedre og nemmere adgang til gaming. Vi fik en snak med community o..

PAX: Artemis Spaceship Bridge Simulator
2013-05-06

Vi fangede Artemis Spaceship Bridge Simulator-skaberen Thomas Robertson på PAX East for at høre mere om hans unikke og fængslende spil, der placerer d..

Call of Duty Championships Special - The Event
2013-05-03

Vi tog til Los Angeles til den store finale i {Call of Duty} Championships og mødtes med spillere, berømtheder og repræsentanter fra MLG. I denne førs..

PAX: Might & Magic - Erwan Le Breton Interview
2013-05-03

Vi mødtes med Ubisofts creative director Erwan Le Breton på PAX-messen for at høre mere om Might & Magic: Heroes VI Shade of Darkness og Might & Magic..

Afstemning Hvad synes du om den foreløbige liste af lanceringsspil til PlayStation 4?
  • 15% Fantastisk
  • 37% God
  • 16% Middelmådig
  • 9% Dårlig
  • 23% Shut up, just shut up... You had me at PS4
Resultat
BETA +