Dansk
Gamereactor
esports

Adidas går sammen med Esports World Cup for tøjlinje

Mens du også bliver udnævnt til merchandisesponsor for begivenheden.

Abonner på vores nyhedsbrev her!

* Påkrævet felt
HQ

Esports World Cup rykker tættere og tættere på, og nu efter at hver deltagende titel er låst inde, og alle deltagende hold også er bekræftet, er fokus skiftet til partnerskaber og sponsoraftaler.

Det seneste er med sports- og livsstilsmærket Adidas, da EWC er gået sammen med virksomheden for at tilpasse det som deres officielle merchandisesponsor, mens de også samarbejder om en tøjlinje med tema på den otte uger lange turnering.

Vi får at vide i en pressemeddelelse, at dette vil omfatte at give alle de deltagende spillere premium-sæt og også udstyre begivenhedspersonale, EWC-besætning, betjente og adgangskontrolpersonale med mærkevarer og tøj også.

"Esports World Cup er stolt af at samarbejde med Adidas, et brand, der legemliggør ånden af konkurrence og innovation," sagde Mohammed Al Nimer, salgsdirektør, Esports World Cup Foundation. "Dette partnerskab giver Adidas mulighed for at forbinde med en lidenskabelig og dedikeret fanbase, hvilket giver en unik mulighed for at engagere sig i det hurtigt voksende esportssamfund. Vi ser frem til at skabe innovative oplevelser, der begejstrer fans og løfter esportslandskabet."

Det er uklart, om tøjlinjen også vil være tilgængelig for forbrugerne at købe.

Adidas går sammen med Esports World Cup for tøjlinje


Indlæser mere indhold