Gamereactor follow Gamereactor / Svenska / Norsk / Suomi / English / Deutsch / Italiano / Español / Português / Français / Nederlands / 中國 / Indonesia / Polski

Wages of SiN

Wages of SiN

Wages fortsætter hvor SiN stoppede. Elexis er væk og gangsterbossen Manero har overtaget hendes mutationer, som han har arbejdet lidt videre på.

• Tekst: Henrik Hansen
TwitterRedditGoogle-Plus

Wages fortsætter hvor SiN stoppede. Elexis er væk og gangsterbossen Manero har overtaget hendes mutationer, som han har arbejdet lidt videre på. John Blade er tilbage og spilleren skal styre ham igennem de forskellige baner, med nye våben og køretøjer som eneste hjælp.

Efter at have smidt cd´en i maskinen og kørt installationsprogrammet, har man den nyeste version af SiN; Wages of SiN. Det originale SiN havde en del fejl, blandt andet var der uhyggeligt lange indlæsnings tider, og det er gudskelov forbedret I denn add-on pakke. Der er også sket en del forbedringer med fjendernes intelligens, så alt i alt er spillet som det burde have været fra starten.

Der er 17 nye singleplayerbaner hvor du blandt andet møder hunde, mutanter, og gangstere, og de er ikke ude på at sælge dig småkager. Til at bekæmpe fjenderne har du ud over de sædvanlige våben, fået 7 nye som strækker sig fra en flammekaster til raketter som du kan fjernstyre. En af de fede ting er, at man kan have 2 almindelige pistoler på en gang, så man kører løs i ægte John Woo stil.

Banerne er meget forskellige. Man kommer ud for nedlagte undergrundsbaner, kloakker og meget andet guf. Bliver man træt af at spille singleplayerdelen, så er der også 10 nye deathmatchbaner og her er det blandt andet muligt at benytte hoverbikes, som er et fartøj som svæver over jorden. Du skal så flyve rundt på banerne og sparke numse, og det er LIDT sejt skulle jeg hilse og sige.

Det største problem med Wages of SiN og SiN er, at det led under at Half-Life udkom på nogenlunde samme tid. Det er ihvertfald ikke lykkedes mig at finde en Dansk server at spille over nettet på, og det er lidt træls. Som singleplayer oplevelse er Wages akkurat lige så sej som det originale SiN var. Fede baner, en sej historie og masser af fjender som bare venter på at få en kugle i panden. Har du købt SiN så er det nok værd at investere i Wages of Sin, da det er alle pengene værd.

8 / 10
+
Som singleplayer oplevelse er Wages akkurat lige så sej som det originale SiN var.