Cookie

Gamereactor-siden bruger cookies for at give dig den bedste oplevelse. Hvis du vælger at fortsætte antager vi at du godkender, og er tilfreds med vores cookies-politik.

Dansk
Forsiden
artikler

Redaktørene vælger: De bedste spil fra E3

Redaktører fra hele Gamereactor-netværket har diskuteret og dissekeret E3-afsløringerne, og bringer dig deres yndlingsspil fra messen.

Vi bør starte hele showet med at nævne, at Horizon: Zero Dawn var utrolig populær tværs over Gamereactor-netværket, og hvis der er ét spil der kan anses som vores "Game of the Show", ville det nok være Guerilla's nye Sci-Fi-titel. Præsentationen blæste os bagover, da den blev fremvist ved Sony's pressekonference tidligere på ugen, og vi skulle tvinge flere redaktører til at flere nogle andre spil end dette, så vi kunne præsentere en divers og mangfoldig liste.

Når det så er sagt, så var der mange store spil på messen i år, og en stor del har fanget vores opmærksomhed under E3. Nu hvor konferencerne er slut, og alle de store overraskelser er blevet afsløret, har vi samlet vores favoritter sammen, og forklaret lidt om hvorfor vi så godt kunne lide netop disse. Lad os tale lidt om Gamereactor's favoritspil fra E3 2015..

Horizon: Zero Dawn - Jonas Mäki (Gamereactor Sverige)</b>Både fra et designmæssigt og et teknisk standpunkt, ser Horizon fantastisk ud i bogstaveligste forstand, og verdenen er lige mig. Guerilla har hyret folk fra både Bioware og CD Projekt RED for at sikre, at alle aspekterne når sit fulde potentiale, og det ser ud til, har de truffet det helt rigtige valg. For at gøre tingene endnu bedre, tilbyder spillet den hurtige, tempofyldte og enorme action, sammen med et interessant univers og en karismatisk hovedperson. Ja, og så har spillet robot-dinosaurer. Hvad mere vil du have?

Du ser

Preview 10s
Next 10s
Annonce

Uncharted 4: A Thief's End - Tor Erik Dahl (Gamereactor Norge)Efter at have set den 15 minutter lange demonstration, også mere end én gang indrømmer jeg gerne, er mine forventinger til Uncharted 4: A Thief's End højere end nogensinde før. Serien har altid underholdt mig, og når jeg har brug for nogle veldesignet action med nogle gode karakterer, findes der intet bedre end den raske dialogudveksling imellem Drake og Sully. Der er nok derfor, at jeg sad på kanten af min stol under demonstrationen. At se de to sammen igen, og høre dem fyre jokes af og sprinte efter dække for krydsilden, gjorde mig både rask og rolig. Dette endelig kapital for Nathan Drake er på vej til at blive præcis lige så fantastisk som seriens tidligere kapitler, og det er takket være Naughty's Dog kræsen for detaljerne, action-sekvenserne og dialogen. Foråret 2016 blev pludselig en hel del mere spændende.

Du ser

Preview 10s
Next 10s
Annonce

The Last Guardian - Leevi Rantala (Gamereactor Finland)
The Last Guardian har været på min radar, siden den dag jeg så afsløringen under E3 i 2009. Team Ico lod til at være på tærsklen til at skabe noget unikt endnu en gang, præcis ligesom de havde gjort med Ico og Shadow of Colossus før. Desværre gik projektet under jorden de efterfølgende år, og til tider lod det til, at spillet aldrig ville se dagens lys. Men... Men ved dette års E3 blev min glæde tændt på ny. Spillet er genintroduceret, og det lader fortsat til at tilbyde mindeværdige sekvenser, og dybe puslespil. Jeg kan ikke vente med at få fat i spillet, når det endelig udkommer næste år.

Du ser

Preview 10s
Next 10s
Annonce

Doom - Fabrizia Malgieri (Gamereactor Italien)
Det var en fantastisk back-to-basic-følelse. At åbne Bethesda's E3-konference med stor stil, det nye Doom eksploderede bogstaveligt foran mine øjne, og fyldte mig med nostalgi, og følelsen af at være tilbage i de vidunderlige 90'ere. Det nye spil af Id Software generobrer den unikke identitet, og det føltes autentisk, som er karakteriseret ved de store og kraftfulde våben, og gennemført gennem den brutale nærkamp. Det ligner noget imellem Dead Space og Metroid, og Doom-fyren møder horder af fjender, der sammen forsøger at fasthold Doom som det det altid har handlet om: hårde våben, blod og højt tempo. Det sjoveste aspekt af denne nye Doom-oplevelse, er de skæve afsluttende bevægelser, der nærmest minder om fatalities fra Mortal Kombat X - fyldt til randen med flyvende kropsdele.

Du ser

Preview 10s
Next 10s
Annonce

South Park: The Fractured but Whole - Magnus Groth-Andersen (Gamereactor Danmark) Matt Stone og Trey Parker, de legendariske skabere af South park, sagde hårdt, efter udgivelsen af 2014's South Park: The Stick of Truth, at de aldrig ville udvikle endnu et spil af den kaliber. Det var for krævende, for svært og var fyldt med for mange kompromisser. The Stick of Truth, der var udviklet af Obisidan Games, var dog en triumf på samtlige niveauer, og derfor begræd mange fans denne beslutning. Ubisoft åbnede deres E3-pressekonference med et brag ved at afsløre en efterfølger, der rammende hedder South Park: The Fractured but Whole, og ved at få Matt og Trey ind på scenen for at afsløre, at trods de mange kompromisser, skabte The Stick of Truth alligevel en ukuelig interesse for spiludvikling. Traileren viste den samme serie-inspirerede grafik, smarte humor og det lader til at Ringenes Herre-opsætningen er blevet skiftet ud med et sulterhelte-tema. Vi kan ikke vente med at høre mere om det spil, der sparkede Ubisoft's pressekonference i gang med stil.

Du ser

Preview 10s
Next 10s
Annonce

Halo 5: Guardians - Gillen McAllister (Gamereactor England): Selvom 343i's Xbox-præsentation begravede gameplay under meget klippede og filmiske lag, så så Halo 5's multiplayer-suite fortsat imponerende ud. En kooperativ kampagne for fire spillere hvor der skiftes mellem forskellige hold, sender tankerne på langfart til de bedste dele af Reach og ODST, så længe mekanikkerne kan holde til den mere intense opsætning, og fastholder os i store åbne områder, i stedet for trænge korridorer. Nogle kan måske ikke lide tabet af den ensomme helt, der har defineret seriens udtryk indtil videre, men min Halo-karriere har altid haft kooperativt spil som en fast bestanddel, og Team Battle i Halo 4 har altid være en del af mit Master Chief-landskab. Warzone er den naturlige opgradering af BTB, og jeg håber at Guardians genopdager den hemmelige formular, der betyder at mine venner og jeg kan indgå i fede ildkampe et langt stykke i 2016.

Du ser

Preview 10s
Next 10s
Annonce

Ghost Recon: Wildlands - Ingo Delinger (Gamereactor Tyskland) Wildlands var noget af en overraskelse for mig. Ghost Recon II var en af mine første multiplayer-oplevelser på den gamle Xbox, og jeg har stadig en del venner på min liste fra dengang. Serien gik dog, i det mindste i min optik, den forkerte vej, med alt det tech-fokus fis, og de lidt for hurtige kampe fra Future Soldier. Væk var de dage hvor min co-op-venner og jeg gemte os i længere af tid ad gangen, for at snigmyrde vores mål uden en lyd. Wildlands lader til at bringe dette aspekt tilbage, bare i en stor åben sandkasse i stedet, krydret med en masse forskellige tilgang til hver mission. Bilkampe og sandkassen kunne blive en fed tilføjelse til serien og dens formular, selvom det sidstnævnte ikke kan anses som en overraskelse fra Ubisoft.

Du ser

Preview 10s
Next 10s
Annonce