Gamereactor Internationalt Dansk / Svenska / Norsk / Suomi / English / Deutsch / Italiano / Español / Português / Français / Nederlands /
Gamereactor
Log ind medlem






Glemt kodeordet?
Jeg er ikke medlem, men det vil jeg gerne være

Eller log ind med en Facebook-konto
Gamereactor Danmark
artikler
Far Cry 5

Vi har talt med en række Far Cry 5-udviklere

Vi besøgte Ubisoft Montreal for at lære mere om spillets afbildning af Montana.


Far Cry 5 repræsenterer en gigantisk ændring for Ubisoft, for i stedet for at give spillerne endnu en eksotisk legeplads, så tager serien denne gang udgangspunkt i noget der er lidt tættere på hjem. Som bekendt foregår det i Montana, og handler om religiøs fundamentalisme og kultdannelse, et emne som en stor portion af dem der skal købe spillet, altså det amerikanske publikum, kender til.

For nylig besøgte vi studiet bag spillet i Montreal, og fik muligheden for at prikke lidt til udviklerne bag, for at høre dem præcis hvorfor de har valgt denne baggrund for seriens femte kapitel, og hvad de mener serien har at vinde ved at tage så kontroversielle emner op.

Herunder kan du se interviews med tre af udviklerne bag spillet, nemlig Raphael Parent, Phil Fournier og Vincent Ouellette.

Vi starter med Raphael Parent, der er Lead Programmer på spillet, og vi spurgte lidt ind til den store åbne verden, som du kan se frem til at udforske i Far Cry 5.

Senere hen snakkede vi med Associate Producer Phil Fournier, og her spurgte vi ind til præcis hvordan holdet har arbejdet med spillet, og hvilke processor projektet har undergået.

Til sidst talte vi med Assistant Level Designer Vincent Oullette om Montana, og hvordan de har tilgået spillets verden.

Far Cry 5