Her er vores eksklusive interview med Final Fantasy XVI's Naoki Yoshida
Udviklingen af spillet har nået sin slutfase, så vi har taget en snak med en af de ledende figurer bag.
Tekst: Andreas Juul Leth-Sørensen Publiceret 22 juni 2022
Blæsende borge, forladte fæstninger og nogle overordentlig store træer - vores rangering af Elden Rings Legacy Dungeons
Efter hver især at have brugt op mod 100 timer i The Lands Between er Troels og Ketil klar til at fælde dom over de seks Legacy Dungeons.
Tekst: Ketil Skotte & Troels Ryde Grann Publiceret 23 april 2022
Assassin's Creed Infinity - Hvor går turen mon hen?
Vi kommer med tre bud på, hvor Ubisoft kan starte ud med det kommende Assassin's Creed Infinity.
Ude i Horisonten: Tomb Raider 4
Crystal Dynamics har netop løftet sløret for et nyt Tomb Raider, men hvad kan vi forvente?
GTA Onlines nye Criminal Career Builder er et ret genialt værktøj
Magnus droppede GTA Online for lang tid siden, men vender nu tilbage - og er ret positivt stemt.
GTA V på Xbox Series og PS5 er flot men koster for meget
Vi tager lige temperaturen på den nyeste udgave af Grand Theft Auto V. Er det pengene værd så?
Elden Rings sværhedsgrad og åbne verden er et perfekt match
From Software laver stadig benhårde spil, men Elden Rings nye struktur gør det sjovere end nogensinde at dø igen og igen.
Fem ønsker til et remake af Resident Evil 4
Rygterne svirrer om et remake af Resident Evil 4. Her er vores fem ønsker til et remake af det elskede survival-horror spil.
En reaktion på Cyberpunk 2077's PS5/Xbox Series-optimering og Patch 1.5
Magnus forventede noget stort, og fik i stedet relativt små, men eventuelt vigtige, rettelser og forbedringer. Læs hans reaktion her.
Vi har snakket Atomic Heart med udvikleren Mundfish
Mundfish har svaret på nogle få spørgsmål, så vi har samlet svarene, vores forhåbninger og bekymringer i én artikel.
From Softwares moderne spil rangeret fra værst til bedst
Med Elden Rings udgivelse senere på måneden har Troels i en dybdegående feature kastet sig over at rangere From Softwares moderne spil.
7 ting vi lærte om Horizon Forbidden West
Vi fik for nylig mulighed for at snakke med Guerilla om deres længe ventede fortsættelse. Her er hvad, vi lærte.
Spiraler af sorg, skam og smerte: Et interview med Alx Preston
Bag den dystre treenighed af S-ord gemmer en af sidste års mest sprudlende indietitler sig. Vi udspurgte instruktør Alx Preston om opfølgeren til Hyper Light Drifter.
Første indtryk af The Elder Scrolls: Skyrim Anniversary Edition
Skyrim udkommer endnu en gang, og Claus har set nærmere på pakken.
eFootball 2022 - Indtryk og bekymringer
Konamis fodboldrevolution har fået en mildest talt katastrofal lancering og skraber bunden på Steam. Vi ser lidt nærmere på det kontroversielle spil.
Her er 10 grunde til at Marvel's Avengers giver mening at spille lige nu
Nu hvor War for Wakanda introducerer os for en skelsættende ny karakter, så kigger vi nærmere på hvorfor lige nu er det bedste tidspunkt at samle Avengers op.
Sponsoreret Indhold
Kommentar: Jeg er røvtræt af Abandoned allerede
Gamereactor bringer fortsat nyt om Abandoned, fordi sagen udvikler sig, men redaktøren bag synes allerede at det er gået alt for vidt...
Er Doom Eternal værd at spille igen på Xbox Series X?
Med tre nye grafiske modes har helvedet aldrig været smukkere og mere blodigt i next-gen-versionen af Doom Eternal.
Hvad vi ved om Elden Ring
Det store open world-spil fra FromSoftware og George R.R. Martin har endelig fået en lanceringsdato. Her kan du få et overblik over spillet.
Final Fantasy VII: Remake Intergrade - forbedringer på PS5
Vi ser på nogle af de mange forbedringer i PlayStation 5-versionen af Cloud og vennernes dramatiske eventyr.
Tekst: Juan A. Fonseca Publiceret 12 juni 2021
Ude i Horisonten: The Callisto Protocol
Tidligere Call of Duty-instruktør laver gigantisk singleplayer-gyserspil, der foregår i samme verden som PUBG. Vildt? Åh ja.
Gamereactor undersøger spilfænomener: Genshin Impact
Jeg er dykket ind i Genshin Impacts populære verden for at undersøge om der egentlig er hold i spillets popularitet.
Tekst: Martin Lindgaard Svane Publiceret 26 april 2021
Her er alle de seneste overskrifter om Resident Evil Village
Vi har samlet alt den information vi har fået fra Capcoms kommende Resident Evil Village her.
Tekst: Magnus Groth-Andersen og Martin Lindegaard Svane Publiceret 16 april 2021
Ude i Horisonten: Horizon Forbidden West
Hvad forventer vi og håber af Guerrilla Games' næste installation i Horizon-serien?
Tekst: Martin Lindgaard Svane Publiceret 16 marts 2021
Vi har talt med Velan Studios om deres kommende Dodgeball Brawler Knockout City og spillets farverige verden
Med-instruktøren Guha Bala talte ud om Knockout City's fjollede og farverige univers, som forsøger at være et friskt pust i en ellers brun-grå multiplayerspil-verden.
Tekst: Martin Lindgaard Svane Publiceret 8 marts 2021
Housemarque går nye veje: "Vi vil fortælle en historie, der bliver hængende i dit sind"
De finske arkadekonger har fået øjnene op for den gode fortælling og den 3. dimension, men bare rolig, Returnals største inspirationskilde er stadig Housemarques egne spil.
GTA Online skuffer stadig i 2020
Magnus gav sig til udforske GTA Online fem år efter han først blev skuffet. Og nu er han samme sted igen...
Hvor er al ødelæggelsen blevet af? Vi taler med Lucid Games og Sony om deres nye smadrespil
Dagen inden på lanceringen af det seneste PlayStation 5 eksklusive spil, tog vi en snak med Colin Berry og John McLaughlin om deres bud på bil-ødelæggelse anno 2021.
Her er alle nyhederne fra Resident Evil Village-præsentationen
Capcom havde de tunge skyts med i går aftes, og afslørede et væld af nye detaljer om det kommende gyserspil.
Disse Indies Ser vi Stadig Frem Til 2021
Disse indier har været meget længe undervejs, men det betyder ikke, at vi ikke stadig glæder os. Meget!
Cyberpunk 2077 - Indtryk fra de første timer af konsolversionen
Vi har ligesom mange af jer spillet Cyberpunk 2077 til current-gen. Og hvor konsolversionerne har hevet penge i banken for CD Project Red, så er der vist efterhånden tømt på tillidskontoen.
Med hardware som ledestjerne: Vi taler med Nicolas Doucet
Vi tog en snak med ASOBI Teams stifter om at udvikle DualSense, målet om at lave det bedste præinstallerede spil nogensinde og hvordan man fejrer 25 år med PlayStation.
Ude i Horisonten: God of War PS5
I den anden del af vores artikelserie giver vi Sony Santa Monica lidt gode råd med på vejen om God of War PS5.
Mere end en kopi af Peter Parker: Insomniac om hvordan Miles Morales finder sin egen vej
Vi tager en snak med game director Cameron Christian om den nye helt i Spider-Man: Miles Morales og hvordan hans evner forbedrer spillets gameplay.
"Den Kolde Krig er stadig relevant i dag" - Vi har snakket med hovedforfatteren på det nye Call of Duty
Vi har snakket med Murray Craft fra Raven Software om RPG-elementer, inspiration fra Rocky 4 og det politiske indhold.
Her er alt du skal vide om PlayStation 5
Lanceringstitler, pris, ydelse, Dual-Sense-kontrolleren, bagudkompabilitet. Vi fortæller alt, hvad du skal vide, om Sonys nye konsol.
Tekst: Redaktionen Publiceret 6 november 2020
Interview med lead produceren på Assassin's Creed Valhalla Julien Laferrière
Det nye Assassin's Creed virker mørkere og mere barsk end sine forgængere, og vi snakkede med spillets lead producer om, hvordan det har påvirket spillets gameplay og design.
Bluepoint og Sony Japan er klar til at bringe en klassiker tilbage: "Vi er de største fans af Demon's Souls"
Om få uger vender en kultklassiker tilbage. Vi tog en snak med Creative Director Gavin Moore.
Sjovere med venner: Vi taler Sackboy: A Big Adventure med Sumo Digital
Vi tog en snak med Creative Director Ned Waterhouse om den kommende launchtitel.
Vi har snakket med en eSuperliga-spiller om FIFA 21
Det nyeste FIFA har netop ramt gaden, og rundt omkring i stuerne sidder fans af serien og forsøger at vende sig til spillets nye mekaniker og justeringer. En af dem er eSuperliga-spilleren Tamer Taser fra AGF, der fortæller os om sine indtryk af spillet.
Fem ting vi er spændte på efter Marvel's Avengers War Table-udsendelsen
Nu har du set War Table-udsendelsen, der har givet dig ny indsigt i Marvel's Avengers, så lad os tale om det positive, og det negative.
Gamereactor debatterer: Gameplay må og skal være gameplay
Begrebet "gameplay" er kommet til for at beskrive hvordan et spil ser ud når det spilles, men alligevel ser vi udgivere erodere tilliden til deres egne trailere.
Vi er nødt til at tale om den Valhalla-afsløring
Ubisoft, hvad havde I dog tænkt jer?
Tekst: Emil Hanquist Publiceret 30 april 2020