Dansk
Gamereactor
nyheder
Assassin's Creed

Assassin's Creed-skaber undskylder for spillets brug af tårne

Abonner på vores nyhedsbrev her!

* Påkrævet felt
HQ

Det var det første Assassin's Creed der grundlagde den sidenhen populære designfilosofi om at spilleren skulle bestige tårne for at kortlægge spillets åbne verden. Det var noget der blev brugt i mange spil i serien efterfølgende, og noget som sågar skulle bløde over i andre populære spilserier.

Men det var også noget som spillerene i sidste ende fandt besværligt og irriterende, og nu undskylder manden der designede dem. Patrice Désilet var som bekendt instruktør på de første to spil i serien, og i et interview med Destructoid fortæller han, at han nu fortryder.

"A little bit! If you're going to spend years on something I hope that happens. Breath of the Wild, wow! That was a game where you could do anything, once you finished the first half hour or so. Now, you're going to just climb towers and unfog the rest of the map. Sorry - it's my fault!"

Det lader til at Désilet tager det med et smil på læben - designkonventioner udvikler sig trods alt.

Assassin's Creed

Relaterede tekster

Assassin's CreedScore

Assassin's Creed

ANMELDELSE. Skrevet af Thomas Tanggaard

Mellemøstens største lejemorder viser, hvordan man rydder ud i verdens rakkerpak. Tanggaard har spillet Ubisofts projekt...



Indlæser mere indhold