Dansk
Gamereactor
nyheder
Banishers: Ghosts of New Eden

Banishers: Ghosts of New Eden blev udviklet på 4-5 år

Udvikler Don't Nod betragter det ikke som en AAA-produktion.

Abonner på vores nyhedsbrev her!

* Påkrævet felt
HQ

Nu hvor AAA-spiludvikling lader til at være så besværet, så er der mange der kigger mod AA-spilkulturen, og om hvorvidt der er mulighed for denne at blomstre lidt mere med begrænsede budgetter og mere kreative præmisser.

I et interview med MP1ST fortæller Narrative Director hos Don't Nod, Stéphane Beauverger, at Banishers: Ghosts of New Eden eksempelvis ikke blev betragtet som en AAA-produktion internt, og at udviklingen var lidt hurtigere som resultat.

"Banishers is not an AAA game, it's a nicely crafted AA game - and we are proud of it. We have the will and passion to deliver a great experience to the audience, hence the large size of the map, and the huge amount of content."

Han afslører ikke budgettet, men vi går ud fra at han også her refererer til det faktum at det nok har været billigere at udvikle end de helt store giganter.

Ser du en lysere fremtid for den slags spil?

Banishers: Ghosts of New Eden

Relaterede tekster



Indlæser mere indhold