Dansk
Gamereactor
nyheder
Ghost of Yotei

Bekræftet: Ghost of Yoteis kampagne er non-lineær

Det betyder at du kan takle den i en vilkårlig rækkefølge.

Abonner på vores nyhedsbrev her!

* Påkrævet felt
HQ

Det er særligt Ubisoft der har introduceret os for non-lineære kampagner i singleplayer-spil, oftest i form af regioner der er valgfrie og vilkårlige i deres rækkefølge, og som har separate storylines for hver.

Det lader til at det kommende Ghost of Yotei kommer til at være mere non-lineært i sin struktur, som er noget af en kovending i forhold til den ret så lineære kampagne i Ghost of Tsushima. I et interview med Famitsu siger Nate Fox sådan her:

"Players will be able to approach the Yotei six in any order, and the game will also introduce new close combat weaponry. Both Japanese cinema and Western dramas have inspired the game."

Du kan se den seneste trailer herunder:

HQ
Ghost of Yotei

Relaterede tekster



Indlæser mere indhold