Dansk
Gamereactor
nyheder
Fallout 76

Bethesda: "Fallout 76 blev lavet takket være pres fra fans"

Det er åbenbart os der gerne ville have Fallout 76.

Abonner på vores nyhedsbrev her!

* Påkrævet felt
HQ

Fallout 76 vil gå over i historien som en af de mest rodede lanceringer nogensinde, og det er blevet dokumenteret af utal af dygtige dokumentarister præcis hvor skævt det hele gik. Men spørger du Bethesda, eller en af de centrale designere der arbejdede for Bethesda Game Studios i den periode, så var det altså os, forbrugerne, der pressede på for at et spil som det.

I et interview med MinnMax fortæller en af de centrale designere hos Bethesda Game Studios, der nu har forladt studiet, Bruce Nesmith, at Fallout 76 skete takket være pres fra fans.

Eller, det er kun halvdelen af historien. Angiveligt pressede chefer hos Bethesda studiet for at lave et multiplayer Fallout-spil i årevis, men gentagne gange afviste Todd Howard, og sagde at det var en "bad idea". Han sagde angiveligt nej mange gange, indtil at der ligeledes var pres fra fans, og det gjorde Howard nysgerrig, og så blev projektet godkendt.

Du kan med fordel se hele interviewet herunder, der er fyldt med spændende insider-viden.

Fallout 76

Relaterede tekster

Fallout 76Score

Fallout 76

ANMELDELSE. Skrevet af Magnus Laursen

Laursen har vadet ødemarken tynd, undertiden i selskab, men oftest alene. Fallout 76 er mere af det samme og dog så forskelligt. Læs mere her...



Indlæser mere indhold