Dansk
Gamereactor
nyheder
Starfield

Bethesda forsøger at hæve tempoet på deres spiludvikling

Fans har tidligere brokket sig over hvor længe Bethesda bruger på at lave spil.

Abonner på vores nyhedsbrev her!

* Påkrævet felt
HQ

Det er komplekst at bygge store spil i dag, og det er så sandelig ikke blevet lettere med tiden. Alligevel er der mange der mener at Todd Howard og resten af holdet hos Bethesda Game Studios burde have ekspertisen og ressourcer til at forøge tempoet på udviklingen.

Og netop det er ved at blive undersøgt ret så grundigt, det har selveste Todd Howard bekræftet i et interview med Kinda Funny, men om hvorvidt det lykkes er lige nu oppe og vende internt.

"[Our games] do take a long time, and so I think one of the things we're focused on here is obviously making sure they're of the highest quality, but also finding ways to increase our output. Because we don't want to wait that long either, right? It's never our plan, but we want to make sure we get it right."

Dette er særligt kommet på tale efter Fallout-seriens succes, og hvor udsigten til et nyt spil i serien fra det originale hold let kunne blive til et lille årti.

Starfield

Relaterede tekster

StarfieldScore

Starfield

ANMELDELSE. Skrevet af Jonas Mäki

Det er endelig tid til at udforske rummet i Bethesdas første nye spilserie i over 25 år. Er drømmen om Skyrim i rummet gået i opfyldelse?



Indlæser mere indhold