Dansk
Gamereactor
nyheder
World of Warcraft: Cataclysm

Blizzard: Hold op med at klynke

Cataclysms dungeons er ikke for svære

Abonner på vores nyhedsbrev her!

* Påkrævet felt
HQ

En af de væsenligste forskelle på Cataclysm, den seneste udvidelse til World of Warcraft, og forgængeren Wrath of the Lich King, er at sværhedsgraden i spillets femmands-dungeons har fået et mærkbart nøk opad.

Og mange kritiske røster har sagt, at spillet nu er blevet for svært. Men det er Blizzard bestemt ikke enige i.

"Vi vil ikke have at I kan snuble jer til en sejr. Vi vil ikke have at I kan overvælde bosser uden at bemærke eller gå op i hvad de laver. Vi vil ikke have at healere kan gøre op for alle de fejl, de andre spillere måtte lave", forklarer Blizzards Greg "Ghostcrawler" Street på World of Warcraft-bloggen.

"Og selvom dungeons i sidste ende måske bare er omstændige loot-automater, så vil vi have jer til at gøre mere end at trykke på en knap for at få loot".

Street skriver at Blizzard ikke var tilfredse med heroic dungeons og Naxxramas-raid'et i Lich King. Udstyr blev udskiftet og glemt for hurtigt, og boss-mekanikker blev ignoreret. "Alle kampene føltes ens", skriver han.

"Heroics og raids skal være udfordrende", slår Street fast.

World of Warcraft: Cataclysm

Relaterede tekster

World of Warcraft: CataclysmScore

World of Warcraft: Cataclysm

ANMELDELSE. Skrevet af Rasmus Lund-Hansen

Kataklysmen er over os! Azeroth ligger i ruiner! Blizzard er klar med den mest ambitiøse World of Warcraft-udvidelse, de endnu har lavet...



Indlæser mere indhold