Cookie

Gamereactor-siden bruger cookies for at give dig den bedste oplevelse. Hvis du vælger at fortsætte antager vi at du godkender, og er tilfreds med vores cookies-politik.

Dansk
(NOT so) Coolshop

(NOT so) Coolshop

Skrevet af Nham den 28 november 2013 kl. 20:15

Hej allesammen.
Som så mange herinde har jeg været meget spændt på udgivelsen af playstation 4. Jeg har glædet mig så meget, at jeg bestilte den hos Coolshop d. 23. februar. Ni måneder senere må jeg så konstatere, at det var det dummeste valg jeg kunne træffe.

Min morgen starter kl.5.30 (har tvillinger, så sådan er det hver dag) med morgenkaffen og de forskellige sites bliver skimtet igennem. Jeg vælger lige at tjekke min PS4 bestilling på Coolshop og ser til min store undren, at der står at min betaling har fejlet. Jeg var så sent som d. 20 november inde og genbetale min ordre, så der ikke skulle være en chance for at min betaling var blevet forældet.

Kl.9 ringer jeg til kundeservice. Det er rigtigt at min betaling har fejlet og i samme åndedrag får jeg at vide at min PS4 er sendt afsted til en anden. Det forstår jeg selvfølgelig ikke, nu når jeg har gjort alt hvad jeg kunne fra min side.

Kl.11 får jeg fat i banken og de siger at de ikke har afvist nogen betaling og at der er dækning på mit kort. Så det er hverken bankens eller min skyld at betalingen har fejlet.

kl.13 ringer jeg til kundeservice igen da jeg ingenting har hørt fra dem. Han kommer med en masse undskyldninger og siger at han ikke har haft tid til at se på det, da de har haft meget travlt. Jeg siger i min arrigskab at jeg synes det er dårlig kundeservice og han svarer tilbage "så har vi vist ikke mere at snakke om".

kl.14.20 skriver jeg med chatten. Det er igen det samme ligegyldig pjat de fyrer af og igen er det min egen skyld at betalingen har fejlet. Jeg beder om at snakke med Jacob Risgaard og får at vide at han vil ringe når han får tid. Så må vi se hvornår det bliver... (aldrig).

I mellemtiden har jeg modtaget en mail som siger dette:

Kære PS4 kunde

Det er med stor beklagelse, at vi sender denne mail.
Du har i forgårs modtaget en e-mail om, at du var sikret din maskine. Denne mail sendte vi i samme øjeblik, som vi fik melding fra leverandøren om, at de var afhentet på deres lager. Nu viser det sig desværre, at varen er forsinket fra Sony.

Det betyder, at vi ikke kan sende din PlayStation 4 til release, som vi har lovet dig.

Vi er ubeskriveligt kede af situationen, og vi ville ønske vi kunne sende konsolen til dig...
Som plaster på såret for hele denne episode vil vi meget gerne give dig en kompensation.

Vi har overført 200 kr. i point til din Coolshop-konto nu, som du kan bruge på lige hvad du vil, uanset om du vælger at bibeholde din bestilling eller ej.

Sony forventer at kunne levere til os på mandag.
Vi gør ALT, hvad vi kan, for at sende maskinen afsted fra Coolshop samme dag (mandag), som vi modtager den.

De bedste hilsner

Coolshop

Nu er det altså ikke på grund af at min betaling har fejlet, men fordi at der er en forsinkelse hos Sony. De 200 point kan de stoppe op et hvis sted.

Jeg kan så læse inde på deres hjemmeside, at det er sket for flere og at der er masser der har bestilt meget senere end jeg, der har modtaget en PS4.

Jeg er sur, skuffet, gal og rigtig øv over hele situationen. Det kan simpelthen ikke være rigtigt, at man som trofast kunde gennem mange år bliver behandlet sådan. Jeg håber virkelig ikke at Coolshop slipper ubemærket afsted med det.

Jeg forventer selvfølgelig i aften at Jacob Risgaard kommer i sin ferrari med min PS4. Og når det så aldrig sker, så kunne de som minimum give mig en undskyldning, sende den imorgen, så jeg havde den lørdag. De har jo sjovt nok kunne sende de 2 PS4 spil jeg har bestilt på samme betalingskort. Så kan jeg sidde og kigge på de fine æsker, nu når jeg har taget fri fredag og mandag.

Tak Coolshop