Skate 2

Jeg giver den lidt ekstra fart. Hopper og bom der var mit trick endelig. Jeg smider mine hænder i vejret! Ser pengene rulle ind og jubler højlydt inde i mig selv.

Ja. Dette er de følelser du får når man spiller Skate 2. Skate 2 er det andet spil i Skate serien. Det første lagde meget vægt på at bygge sig op fra bunden til den bedste. Mens 2´eren er man skal bygge det op igen. Hvorfor man har mistet sin plads på toppen, ved jeg ikke. Men Skate 2 er et spil man helst ikke må gå glip af hvis man selv skater. Jeg kommer til at sammenligne Skate 1 og Skate 2 meget. Fordi på et eller andet plan er Skate 2 bare ikke godt nok. Det er som om de ikke kunne få nok sponsorere til at få deres ting ind i spillet. For når man kun kan vælge mellem 4 zero board eller 5-6 AWS board er der noget galt. I 1´eren var der mange ting under mærkerne. Nu er der næsten ingen. Dette kan virkelig irritere mig. Det er trods alt et Skate spil. Burde man så ikke havde mulighed for meget tøj?. Jo vist er der meget tøj. Men hvis man vil have et specielt tøjmærke. Det ville også være godt hvis man bare kunne gå ind i en butik og købe tingene. Men ak og ve, nej. Det går du gennem pause menuen.

Men nu skal jeg heller ikke sidde og give dig mindre lyst til at købe spillet. For du brude købe spillet. Der er uendelige muligheder for hvordan man vil skate der i. Og alt dette gøres gennem flick-it. Flick-it er ikke noget nyt i Skate serien. Men det virker stadig ligeså godt som det gjorde da man først mødte denne nye styre art. Alle har nok på et eller andet tidspunkt prøvet Tony hawk. Hvor styringen forgår med x for ollie Osv. I dette spil skal man bevæge styre pinden først ned og så op. Dette giver alle fremtidig Skate spil en helt ny standart. Og det varer nok ikke længe før Tony hawk stejler det. Der er også kommet nye tricks som no-comply og finger flip. Man har også fået muligheden for at tage fat i boardet (Dette gøres med RT, LT Eller L2, R2) og trykke A Eller X Og Så hopper du Med den ene fod på jorden eller på et rail. Dette kan give time vis af sjov selv efter spillet er slut. Den helt nye og revolution er af du kan flytte nogle bestemte ting i hele verden rundt. Så kan du selv lave dine egne spots og poste dem online. Dette er en fantastisk idé. Men men men. Jeg ville nu også gerne have en løfte enhed så man kunne trække dem op at trapper. Og en "hæfte" Mulighed sådan man kan få tingene til at side helt sammen. For hvis du vil have 2 rails til at sidde sammen kan Dette virkelig give problemer. De opgaver du får til at lave kan nogle gange godt være mindre umulige. Kan hvert fald komme i tanke om 2 hvor jeg sad fast i 1-2 timer. Der er også kommet en telefon hvor du kan finde nogle services til fx at klippe Skate-blokke af eller tømme swimmingpools. Om denne idé er stjålet fra Gta IV det er nok op til dig 

Men alt i alt er skate et fantastisk og gennemført spil dog kan der være nogle bugs eller glitch men det kan ikke undgås i sådan nogle spil. Jeg ved hvert fald at dette spil får 8 fra mig fordi man ikke kan få så meget tøj. Og alle de mærkelige glitchs der er deri

Grafik 8/10
Lyd 7/10
Gameplay 9/10