LIVE
logo hd live | E3 2021 - Day 3 - Broadcast Pre-Show, Intellivision, Take-Two Interactive Panel, Indie Showcase and
See in hd icon

Batman Begins

Batman er tilbage bag joypadet, på licens, det kan kun blive dårligt eller? (ps2 version)

Spillet furgere overraskene godt, når man tænker på at det er et licensspil som plejer at være endten dårlige eller midledmålige, men batman klare som i filmen skærene, og de for virkelig et godt kampsystem op, og de laver en god og længere kopi af filmen, men desværre klarede jeg spillet på normal på et dagsmaraton, men det fungere godt med tekniken, og designet, det er ikke midledmådigt det er fantisk rat godt klaret.

Historien er ligesom filmen ikke værst og for Batman fans, så skulle man næsten prøve spillet før filmen, så man måske forstår det lidt bedre i en forvirene historie, man starter spillet på ninja trænings stedet oppe i brjegene hvor man lærer det normale kampsystem klatre for at løse nogle lidt nemme gåder, men det fungere fint, for de sætter stadig kampsystemet højst og skal næsten hele bruge det og ligesom skal man også for at slå dem med pistoler ihjel bruge dræber metoden, som man også lære, så man lære alt hvad man næsten skal bruge i spillet i starten.

Bil turene er sjove ligesom i Bounout serien, og desværre ved nogle sige, men jeg siger det fungere godt til hans kampvogn, men nogle gange er det næsten for meget af det gode, lidt for tyvsjælet, men man skal også holde øje med, om ens bil har fået for meget skade, så man skal ikke misbruge bilen for meget, så klare man aldrig spillet, for bilen kan kun tåle, en hvis skade, så det gælder meget om at køre ordenligt, det går udenom bounout serien hvor man bare skal smadre alt.

Nu til grafikken, som også er overraskene godt lavet for et licens spil, man kan ikke beklage sig over grafikken, hvis man har prøvet et andet licens spil så er den meget god, og det er den skam også, PS2 har vidst styrke, så den er ikke kanon flot men alligevel ikke grim, og det skal udviklerne have ros for, designet fungere også godt, det samme gør tekniken, et meget flot licens spil.

lyden er nok noget af det svageste ved spillet stemmestuespillet fungere også ok, men effecterne er også så dårligt lavet lyd mæsigt, og det er skam synd, når det ellers er et godt spil.

Gameplayet derimod er godt, fjenderne har en god AI og for et spil er det vigtigt, kampsystemet er godt, køre delen er godt klaret, kamp systemet er ikke bare kamp, nej det er også med de håndgranatvåben, man samler i kufferter og dem er der skam brug især hvis der er mange fjender, eller hvis man har lidt liv, så er der skam også batboomarangen, man bruger til at kaste og skære reb ned med eller til at ramme, flasker med kemikalier med og man ved skam når man skal bruge den, ved at der oppe i hjørnet af skærmen er et lille ikon, så gameplayet har flere muligheder.

holdbarheden er god nok, men desværre kan man gennemføre det på en dag, så er det godt at der er 3 sværhedsgrader, så det kan blive sværere, men ellers er der ikke meget at komme efter, undtagen hvis man, ved på meget farverige, baner så er der noget at komme tilbage efter, men ellers er det lige to gange med at gennemføre det og det var det.

Grafik: 7+
lyd: 6-
gameplay: 8