Dansk
Gamereactor
nyheder
Without Warning

Circle Studios annoncerer Without Warning

Abonner på vores nyhedsbrev her!

* Påkrævet felt

Engelske Core Design har haft det svært. Først mistede de deres egen og meget succesfulde spilserie Tomb Raider og dernæst smuttede en del af medarbejderne ud af døren og over i armene på nye udviklingsstudier. Et af de studier er Circle Studios med tidligere Core-chef Jeremy Heath-Smith ved roret og de er nu klar til at vise frugterne af deres hårde arbejde.

HQ

Og netop dette studie har nu tilsyneladende vind i sejlene med Without Warning der udgives af japanske Capcom. Spillet foregår på en kemisk fabrik og handler om seks forskellige personer der over et forløb på 12 timer skal finde sammen for at redde hinanden fra en gruppe skruppelløse terrorister. Without Warning skulle angiveligt være en blanding mellem Metal Gear Solid og Resident Evil og som spiller får man lov til at spille samtlige karakterer i eventyret.

Spillet slippes på Xbox og PlayStation 2 i september år 2005.

Without Warning
Without Warning
Without Warning
Without Warning
Without Warning
Without Warning

Relaterede tekster

Without WarningScore

Without Warning

ANMELDELSE. Skrevet af Erik Petersen

Terrorkrig og kedsomhed på den gamle kemikaliefabrik. Erik har gennemtestet Circle Studios første spil og er en smule skuffet.



Indlæser mere indhold