Dansk
Gamereactor
lifestyle
League of Legends

Coca-Colas seneste drink er inspireret af League of Legends

Tilsyneladende smager det som XP-point.

Abonner på vores nyhedsbrev her!

* Påkrævet felt
HQ

Coca-Cola er gået sammen med Riot Games om at skabe en ny drink baseret på League of Legends. Drikkevarer til gamere er ikke noget nyt, og fra G-Fuel til Mountain Dew har vi set masser af markedsføring målrettet mod videospilspillere fra sukkerholdige, sodavandsmærker.

Nu har Coca-Cola sluttet sig til kampen med sin Ultimate Zero Sugar +XP Flavoured drink, der nu er tilgængelig i USA, Canda, Kina, Sydkorea, Latinamerika og Afrika.

En erklæring fra Coke (tak, VGC) fortæller os, at drikken vil "give fans og spillere smagen af erfaringspoint og fejre hver spillers rejse - uanset om det er deres første gang på Rift eller på finalescenen ved Worlds i jagten på Summoner's Cup."

League of Legends får også en ny serie humørikoner, som man kan optjene ved at gennemføre særlige missioner. Disse kan optjenes over hele verden, selvom du ikke er i stand til at købe drikken. Få mere at vide her.

Dette er en annonce:
League of Legends

Relaterede tekster



Indlæser mere indhold