Dansk
Gamereactor
nyheder
Metaphor: ReFantazio

Du kan ikke se alle dungeons i en gennemspilning af Metaphor: ReFantazio

Det kommer til at kræve mange, mange timer at se det hele.

Abonner på vores nyhedsbrev her!

* Påkrævet felt
HQ

Metaphor: ReFantazio kommer til at blive et gigantisk spil, der står allerede lysende klart, særligt udvikleren Atlus' Persona Team taget i betragtning. Men faktisk kommer det til at forholde sig sådan, at spillet ikke kan vise dig al dets indhold i løbet af bare én gennemspilning.

I et interview med GameSpot fortæller instruktør Katsura Hashino at eksempelvis dungeons vil der være så mange af, at du ikke kan nå at se dem alle i løbet af en gennemspilning:

"Imagine if you go on vacation. You go to a city, and you have ten places listed on your travel log. Some of these might take two days to enjoy, whereas others might take half a day. Some might require a guide or more preparations, others might be a bit more safe. But you can't do it all. In this game, you travel a lot, and when you get to your destinations, you have a choice of multiple dungeons you can do. All these dungeons have different difficulty levels as well, so it's kind of up to you how you choose to spend your time. In this way, there's a lot more freedom."

Netop det der med at skulle planlægge sin tid er centralt for Persona-serien også, så mon ikke det passer meget godt her?

HQ
Metaphor: ReFantazio

Relaterede tekster



Indlæser mere indhold